Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

michello

Mark zijn portemonnee is voor hem belangrijker dan clubliefde. Dat mag uiteraard, maar dat is de enige reden dat hij niet heeft bijgetekend.

Lowieke

Citaat van: michello op mei 19, 2026, 15:43:59
Mark zijn portemonnee is voor hem belangrijker dan clubliefde. Dat mag uiteraard, maar dat is de enige reden dat hij niet heeft bijgetekend.

Weet niet of dat waar is. Het zou kunnen dat hij met minder genoegen wilde nemen dan hij eigenlijk had gewild. Maar vond hij het aanbod van Cambuur echt onder de maat. En als je gelijk hebt dan is hij niet anders dan 99,9% van alle voetballers.

Voorstopper

Citaat van: michello op mei 19, 2026, 15:43:59
Mark zijn portemonnee is voor hem belangrijker dan clubliefde. Dat mag uiteraard, maar dat is de enige reden dat hij niet heeft bijgetekend.

Volgens mij wilde Diemers een (minimaal) twee jarig contract en wilde Cambuur dat niet. En dat begijp ik heel goed gezien Mark zijn leeftijd. Dus niet alleen een kwestie van centjes

michello

Dan zijn dat ook gewoon de knaken toch? Bij twee jaar heb je zekerheid in je portemonnee en verdien je gewoonlijk ook minimaal 2x zoveel in totaal dan bij 1 seizoen.

papier

Citaat van: Marc S op mei 19, 2026, 15:00:11
Lars en Mark mogen elkaar niet heel erg, hier hadden ze echt wel uit kunnen komen.

De enige die zich daar over uitlaat is Mark. Ik vind dat behoorlijk onprofessioneel en onsympathiek. Juist op zijn leeftijd zou je iets anders verwachten. Als dit zijn houding is, 'my way or the high way', dan vraag ik me af of dat een fijne figuur is voor in de kleedkamer. Zeker voor een seizoen in de eredivisie waarbij ik toch wel mijn vraagtekens heb of hij daar ook zijn stempel kan drukken op de speelstijl.

papier

Citaat van: michello op mei 19, 2026, 16:01:57
Dan zijn dat ook gewoon de knaken toch? Bij twee jaar heb je zekerheid in je portemonnee en verdien je gewoonlijk ook minimaal 2x zoveel in totaal dan bij 1 seizoen.

Tuurlijk gaat dat om knaken. Had je hem een 2 jarig contract gegeven voor 5 ipv 10k per maand dan had hij dat echt niet gedaan.

sunderland

Citaat van: michello op mei 19, 2026, 15:43:59
Mark zijn portemonnee is voor hem belangrijker dan clubliefde. Dat mag uiteraard, maar dat is de enige reden dat hij niet heeft bijgetekend.
clubliefde moet van 2 kanten komen. Mark wou 2 jaar en wou 20% inleveren. Geld waren ze uitgekomen maar die opties in 2 e jaar waren niet te doen. Je zal een poot breken dan had alles weggeweest. Als Lars n? gewoon zegt ik wil niet met jou verder is ook een eerlijk antwoord

Lore

Citaat van: sunderland op mei 19, 2026, 19:18:52
clubliefde moet van 2 kanten komen. Mark wou 2 jaar en wou 20% inleveren. Geld waren ze uitgekomen maar die opties in 2 e jaar waren niet te doen. Je zal een poot breken dan had alles weggeweest. Als Lars n? gewoon zegt ik wil niet met jou verder is ook een eerlijk antwoord

Het lijkt mij dat Cambuur zulke blessures gewoon verzekert heeft toch?

Inferno-058

Citaat van: sunderland op mei 19, 2026, 19:18:52
clubliefde moet van 2 kanten komen. Mark wou 2 jaar en wou 20% inleveren. Geld waren ze uitgekomen maar die opties in 2 e jaar waren niet te doen. Je zal een poot breken dan had alles weggeweest. Als Lars n? gewoon zegt ik wil niet met jou verder is ook een eerlijk antwoord
2e jaar betekent ook een jaar salaris erbij natuurlijk en dat voor een speler die al op leeftijd is

diekhuzen

Citaat van: papier op mei 19, 2026, 17:05:25
De enige die zich daar over uitlaat is Mark. Ik vind dat behoorlijk onprofessioneel en onsympathiek. Juist op zijn leeftijd zou je iets anders verwachten. Als dit zijn houding is, 'my way or the high way', dan vraag ik me af of dat een fijne figuur is voor in de kleedkamer. Zeker voor een seizoen in de eredivisie waarbij ik toch wel mijn vraagtekens heb of hij daar ook zijn stempel kan drukken op de speelstijl.

:y

sunderland

Het lijkt wel of men hier denkt dat er beteren op het middenveld komen dan Mark. Nou dat kun je wel vergeten. In de eredivisie krijg je juist meer ruimte.

Lore

Citaat van: sunderland op mei 20, 2026, 09:06:38
Het lijkt wel of men hier denkt dat er beteren op het middenveld komen dan Mark. Nou dat kun je wel vergeten. In de eredivisie krijg je juist meer ruimte.

Ja, zonde dat hij gaat. Ergens hoop ik nog op een wonder.

Maar, ik vind het wel jammer dat Diemers zo in de media communiceert. Dat is niet nodig.

Galdiano

Citaat van: sunderland op mei 20, 2026, 09:06:38
Het lijkt wel of men hier denkt dat er beteren op het middenveld komen dan Mark. Nou dat kun je wel vergeten. In de eredivisie krijg je juist meer ruimte.

En juist dan kan Mark het bij lange na niet belopen.  :y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Gasgeve

Citaat van: Galdiano op mei 20, 2026, 10:24:51
En juist dan kan Mark het bij lange na niet belopen.  :y
2 defensieve lopers erachter en je hebt een perfect middenveld. Je ziet bij Ajax wat een middenveld doet, wat geen creativiteit heeft.

sunderland

#1274
Citaat van: Gasgeve op mei 20, 2026, 12:29:43
2 defensieve lopers erachter en je hebt een perfect middenveld. Je ziet bij Ajax wat een middenveld doet, wat geen creativiteit heeft.
Mark zijn statistieken zeggen dat hij vorig jaar soms op 13 km zat wat heel veel is. Chery heeft minder bij nec.
Wat Galdiano ( die een grote fan is) bedoelt is dat 3/4 van de eredivisie uit de omschakeling speelt met veel lopende middenvelders. Ploegen als Sparta en Fortuna, Utrecht is verschrikkelijk om te zien als ze hier spelen. Je hebt veel meer balbezit en denkt goed te spelen maar uit een tegenaanval is het raak. Hedendaagse voetbal