Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: sunderland op mei 07, 2026, 12:57:15
wat een kul. Dat krijg je nu weer. Denk je dat we het redden met jonkjes.
jij weet wel beter.
volgende maand hebben we het niet meer over diemers of over "jonkjes".
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: Drumfather SCC op mei 08, 2026, 10:06:13
Hoe liekt het?
Moet er al een praat/hulpgroep komen?

Werkelijk, als je sommige reacties leest van zowel teleurstelling als van andere denkwijzen en hoe dat op elkaar reageert  :_schater
Zal wel aan mij liggen maar ik vrees dat ik er te nuchter in sta

Het is zoals het is en we wachten het rustig af.
Ze zullen wel weten wat ze doen.

Voor Lambooij is iets te zeggen maar ook zeker Diemers is niet heilig in deze kwestie

Ennnnnn door! Volle focus op de support voor de spelers die er nog zijn en gaan komen!
je kan diemers niks verwijten.
wil geen 1-jaar contract en naar een hoger niveau gaan en in te moeten leveren is voor niemand een optie.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

mark1989

Citaat van: okkele op mei 09, 2026, 11:22:42
je kan diemers niks verwijten.
wil geen 1-jaar contract en naar een hoger niveau gaan en in te moeten leveren is voor niemand een optie.

En Cambuur valt ook niks te verwijten. Er is een beperkt budget en daar moeten keuzes gemaakt worden en er zijn grenzen aan wat cambuur spelers aan salaris wil en kan bieden.
Daarbij kijkt cambuur ook naar transferwaarde en die is bij Diemers nul.

okkele

dat klopt ook helemaal.
ik verwijt cambuur zeker niks.
we zijn een bvo en daar horen ook zaken bij, dit is zakelijk.
alle vertrouwen in lambooij.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Lowieke

Eerlijk gezegd weet ik niet of een bvo wel zakelijk is. Op de tribune merk ik weinig van dat zakelijke. Natuurlijk moet je een BVO op zekere hoogte wel zakelijk runnen en geen impulsieve beslissingen nemen. Maar je moet ook beseffen dat een voetbalclub bestaansrecht heeft door emotie. Een trainer als Henk is mede zo goed omdat hij dat haarfijn aanvoelt. Je moet supporters meekrijgen anders heb je een probleem. Lambooij heeft prima werk verricht, we mogen als club blij zijn met hem. Maar ik had het toch erg fijn gevonden als Diemers hier volgend seizoen ook nog had gevoetbald. En ik begrijp wel dat hij niet voor minder salaris in de eredivisie wilde voetballen.

Bens

Citaat van: Lowieke op mei 09, 2026, 12:53:07
Eerlijk gezegd weet ik niet of een bvo wel zakelijk is. Op de tribune merk ik weinig van dat zakelijke. Natuurlijk moet je een BVO op zekere hoogte wel zakelijk runnen en geen impulsieve beslissingen nemen. Maar je moet ook beseffen dat een voetbalclub bestaansrecht heeft door emotie. Een trainer als Henk is mede zo goed omdat hij dat haarfijn aanvoelt. Je moet supporters meekrijgen anders heb je een probleem. Lambooij heeft prima werk verricht, we mogen als club blij zijn met hem. Maar ik had het toch erg fijn gevonden als Diemers hier volgend seizoen ook nog had gevoetbald. En ik begrijp wel dat hij niet voor minder salaris in de eredivisie wilde voetballen.
Ik denk dat het niet eens over het salaris gaat meer de contract duur.

Bankzitter

De contractduur was keurig met 2 seizoenen. Aan het beiden van die periode zou hij 35 zijn.
Bij blessures of degradatie 1 seizoen, wat vanuit de club te begrijpen valt.
En dit was ook niet een eindbod, Diemers wilde zelf verder kijken en niet verder onderhandelen.

Klaasre1974

En zijn laatste woorden tot de fans waren
Tot volgend seizoen

okkele

Citaat van: Klaasre1974 op mei 09, 2026, 13:13:37
En zijn laatste woorden tot de fans waren
Tot volgend seizoen
ik denk dat ie vast wel eens komt kijken.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Andy King

Citaat van: Lowieke op mei 09, 2026, 12:53:07
Eerlijk gezegd weet ik niet of een bvo wel zakelijk is. Op de tribune merk ik weinig van dat zakelijke. Natuurlijk moet je een BVO op zekere hoogte wel zakelijk runnen en geen impulsieve beslissingen nemen. Maar je moet ook beseffen dat een voetbalclub bestaansrecht heeft door emotie. Een trainer als Henk is mede zo goed omdat hij dat haarfijn aanvoelt. Je moet supporters meekrijgen anders heb je een probleem. Lambooij heeft prima werk verricht, we mogen als club blij zijn met hem. Maar ik had het toch erg fijn gevonden als Diemers hier volgend seizoen ook nog had gevoetbald. En ik begrijp wel dat hij niet voor minder salaris in de eredivisie wilde voetballen.

En je laten leiden door emotie??? 1x verliezen en alles is waardeloos, Lambooij voorop. 2x winnen en Lambooij is geweldig. Nee, kopke erbij en de uitgezette beleidslijn blijven volgen.

James

Citaat van: Bens op mei 09, 2026, 12:55:56
Ik denk dat het niet eens over het salaris gaat meer de contract duur.

Een speler, voor Cambuur, van dit statuut en deze leeftijd geef je ??n of twee jaar maar niet van di contracten met opties. Het is ja of nee. Ik denk dat je wel in had kunnen schatten wat Diemers zijn reactie zou zijn als je een contract met een optie doet.

mark1989

Ik ben niet overtuigd dat Diemers voor Cambuur in de eredivisie zoveel meerwaarde heeft.
Ja hij was voor ons afgelopen seizoenen heel belangrijk. In de KKD wordt niet alles afgestraft. En Diemers steekt er daar voetballend met kop en schouders boven uit. In de eredivisie is dat veel minder. En hij kan weinig compenseren met loopvermogen en defensief. Dus in de omschakeling zonder bal heb je er weinig aan. En het is geen speler die heel snel naar voor sprint bij balbezit.

En denk dat Cambuur dit ook zo inschat. En omdat je maar een beperkt spelersbudget hebt. Moet je keuzes maken.
Ik denk ook dat Diemers zijn eigen meerwaarde in de eredivisie wat overschat. Het rendement uit standaard situaties voor iemand met zo'n goede trap is toch erg laag.

Al met al denk ik dat Cambuur prima zonder hem kan.

wagen306

Jammer dat er weer een liwwarder vertrekt. Er moet wel een vleet aan ervaring bijkomen, anders ga je het niet redden. Lambooy heeft nog tijd zat. En heeft aangetoond de juiste spelers te kunnen halen. Nu ook nog eens een goede spits. Dit is de laatste jaren een manco geweest.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

nee,wel?

ach we hewwe er niet bij sitten, miskien hield mark wel te veel van mark, en sien bankrekening, en misskien deed lambooii oek net of moest ie ut uut eigen buse betale......       at we kommend seizoen met 38 punten handhave het niemand ut er meer over.........at we met 15 punten degradere dan gaat ut weer anders....mar dat sien we dan wel weer