Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Mp

Citaat van: Lore op april 10, 2026, 21:04:57
Toch nog een beetje onduidelijk voor mij. Waar zouden zij deze gegevens vandaan halen? Meest logische is de winst en verlies
Rekening van de clubs? Dan zou het de postsalariskosten moeten zijn, maar daar zit al het personeel in. Als De graaf het dan over spelersbudget heeft dan zou je het dus niet zomaar kunnen vergelijken.

Als het wel spelersbudget is, dan moet het een schatting zijn. Want waar halen ze het anders vandaan?

In de disclaimer wordt aangegeven dat het om schattingen gaat. Vrij discutabel deze gegevens denk ik.

Lore

Citaat van: Mp op april 11, 2026, 11:38:52
In de disclaimer wordt aangegeven dat het om schattingen gaat. Vrij discutabel deze gegevens denk ik.

Ah, dat had ik even gemist. Maar dan is het eigeijk gewoon onzin

papier

Best vermoeiend weer dit spelletje in de media van Diemers.

Poetser

Citaat van: papier op april 14, 2026, 07:41:34
Best vermoeiend weer dit spelletje in de media van Diemers.

Mark houdt heel veel van Mark.

YellowBlue

Ik begrijp het wel van de club m.b.t. Diemers. Ik denk dat ze voetbaltechnisch en qua persoon hem er heel graag bij hebben. Ik hoop ook dat ze er uit komen, maar niet ten koste van alles. Je hebt 1 pot voor salarissen en daar moet je de hele selectie van betalen. Ze zullen per positie een maximaal bedrag in hun hoofd hebben en als een speler dan veel meer wil, dan mag je als club best je poot even flink stijf houden vind ik. Bovendien is het beleid jong en talentvol om waarde op het veld cre?ren. Qua transfersom kun je dat bij Diemers wel vergeten natuurlijk. Ook willen ze ?oudere? spelers geen hele lange contracten bieden. Ook zo logisch als wat, prima beleid. En beetje jammer dat Diemers het via de media speelt.

Vlampiep

Diemers heeft de afgelopen 2 jaar veel kunnen betekenen voor de club en dat ziet hij niet terug in de nieuwe aanbieding.
Dw relatie tussem hem en Lambooij houdt ook niet over en het lijkt dat dit ook niet helpt om een langer verblijf in Leeuwarden te bewerkstelligen.
Zou het zeer onverstandig vinden dat de club niet bereid is hem een meerder jarig contract aan te bieden.

diekhuzen

Net als vorig jaar de grote Mark Diemers show. Lekker laten gaan.

Bankzitter

Lambooij is een harde onderhandelaar. Diemers ook.
Beleid is dat spelers boven de 30 maximaal 1 jaar contract krijgen. Dus logisch dat de eerste aanbieding conform beleid is.

Diemers wil zijn carri?re afsluiten en in Leeuwarden blijven wonen. Lambooij weet best dat Diemers eigenlijk niet meer wil verhuizen en Diemers het spel ook speelt.

Beleid is prima maar er moet altijd ruimte voor uitzonderingen zijn. Ze komen er wel uit.

Noordcambuur

Mark had al een heel goed salaris bij Cambuur afgelopen seizoen (ED salaris).

Lowieke

Citaat van: Noordcambuur op april 14, 2026, 10:13:52
Mark had al een heel goed salaris bij Cambuur afgelopen seizoen (ED salaris).

Is het dan niet vreemd dat hij een lagere aanbieding krijgt nu we daadwerkelijk in de eredivisie spelen?

Oud Cambuur

Dus jullie weten precies wat de spelers verdienen zet dat hier maar even neer dan

Bankzitter

We weten nu wel wat Roelof de Vries verdiend :_schater

mark1989

Citaat van: Bankzitter op april 14, 2026, 17:25:27
We weten nu wel wat Roelof de Vries verdiend :_schater

Roelof verdiend het eigenlijk niet, maar krijgt het wel. :y

Specuveter


denistel

snap beide kampen wel dus benieuwd wat er uit komt

het type diemers zie je in de ere divisie bijna niet daar speelt
bijna niemand met een echte spelverdeler zijn veel lopers op
het middenveld daar moeten wij er zeker ook 2 van halen.