Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Zo Diemers hier begon, zo eindigt hij hier ook?  :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bens

Een dikke misser door Diemers.

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 10, 2026, 20:13:32
Zo Diemers hier begon, zo eindigt hij hier ook?  :insane
de gedachten ergens anders bij 8P

Trainert!

Citaat van: Bens op april 10, 2026, 20:17:28
Een dikke misser door Diemers.


Salaris maar in mindering brengen :devil

Beul B

tekent volgend jaar bij Den Bosch. _O_

Specuveter

Den Haag is het gerucht toch?

Lore

Citaat van: Naastismis op april 09, 2026, 19:41:08
Met 3,8 miljoen heb je alleen Telstar onder je als die erin blijven en het spelersbudget niet verhogen.

Zie deze site:

https://www.capology.com/ne/eredivisie/loonlijsten/

Toch nog een beetje onduidelijk voor mij. Waar zouden zij deze gegevens vandaan halen? Meest logische is de winst en verlies
Rekening van de clubs? Dan zou het de postsalariskosten moeten zijn, maar daar zit al het personeel in. Als De graaf het dan over spelersbudget heeft dan zou je het dus niet zomaar kunnen vergelijken.

Als het wel spelersbudget is, dan moet het een schatting zijn. Want waar halen ze het anders vandaan?

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op april 10, 2026, 21:00:11
Den Haag is het gerucht toch?
Leeuwarden is het gerucht.... |:)

zeewolde

Citaat van: Derkx R.H. op april 11, 2026, 08:58:56
Leeuwarden is het gerucht.... |:)
is er een gesprek geweest?

Oud Cambuur

Hij heeft een gesprek met Plat gehad geen idee of Lambooij daar ook bij zat want Plat gaat natuurlijk niet over de contracten

Bankzitter

Positief teken toch? Waarom zou een nieuwe trainer met een speler praten die er vorig jaar niet meer bij is.

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op april 11, 2026, 09:05:24
Hij heeft een gesprek met Plat gehad geen idee of Lambooij daar ook bij zat want Plat gaat natuurlijk niet over de contracten
Nee daar was Lambooij niet bij, Plat wil hem(en ook Jonker) erbij houden. En als Lambooij verstandig is negeert hij dit niet....

Vlampiep

Citaat van: Derkx R.H. op april 11, 2026, 09:11:01
Nee daar was Lambooij niet bij, Plat wil hem(en ook Jonker) erbij houden. En als Lambooij verstandig is negeert hij dit niet....
Helemaal met je eens.

Specuveter

Waar komt dat (sterke) gerucht dan weg dat hij een gesprek met Den Haag heeft gehad?
Lijkt mij overigens vreemd want zij hebben Vlak al.

zeewolde

Citaat van: Specuveter op april 11, 2026, 10:53:03
Waar komt dat (sterke) gerucht dan weg dat hij een gesprek met Den Haag heeft gehad?
Lijkt mij overigens vreemd want zij hebben Vlak al.
omdat 1 DH fan dat op x heeft gezet :_schater