Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Bankzitter op april 08, 2026, 18:24:14
Diemers speelt altijd naar dezelfde kleur. Als ze dat allemaal zouden doen dan heb je balbezit en hoef je nergens achteraan te lopen  :devil

haha ja altijd zou wel mooi zijn maar das een utopie.de 3-0 bij VVV rekende hij zich zelf
ook al aan.

Bankzitter

Ik zeg het ook met een knipoog, maar het is past wel bij Cambuur dat we zelf de bal willen en initiatief nemen.
Niet dat we een beetje reactief voetballen en aanpassen aan de tegenstanders. En dan kijk ik liever wat spelers in balbezit brengen, zeker bij Diemers.

denistel

Citaat van: Bankzitter op april 08, 2026, 19:47:45
Ik zeg het ook met een knipoog, maar het is past wel bij Cambuur dat we zelf de bal willen en initiatief nemen.
Niet dat we een beetje reactief voetballen en aanpassen aan de tegenstanders. En dan kijk ik liever wat spelers in balbezit brengen, zeker bij Diemers.

uiteraard maar in de ere divisie zullen we minder balbezit hebben
we gaan het allemaal wel zien.

Derkx R.H.


Lore

Citaat van: Derkx R.H. op april 09, 2026, 08:55:52
Ard de Graaf :thumbsup

Ah, dank je. Valt mij eerlijk gezegd wat tegen, omdat ik dacht gelezen te hebben dat het dir jaar al 3,2 miljoen was door de transfergelden van Pauwels.

Heb je ook een idee hoe het is in verhouding met andere clubs?

Beul B

Nico Verkooyen van (jong)PSV als opvolger voor Mark???  Nico verlengt zijn contract niet en wil spelen. Talentvolle jonge middenvelder.

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op april 09, 2026, 09:21:21
Ah, dank je. Valt mij eerlijk gezegd wat tegen, omdat ik dacht gelezen te hebben dat het dir jaar al 3,2 miljoen was door de transfergelden van Pauwels.

Heb je ook een idee hoe het is in verhouding met andere clubs
H'veen 4,3 , wat ik heb begrepen, Telstar, Excelsior en Volendam zo'n 3 miljoen. Sparta 4,5 miljoen.... En wat ik van Kooi begreep wil hij richting Sparta komende tijd...

Arno A

Citaat van: Derkx R.H. op april 09, 2026, 09:36:39
H'veen 4,3 , wat ik heb begrepen, Telstar, Excelsior en Volendam zo'n 3 miljoen. Sparta 4,5 miljoen.... En wat ik van Kooi begreep wil hij richting Sparta komende tijd...

De begrotingen van de genoemde clubs geven andere cijfers. Heerenveen 27 , Sparta 19 , Telstar 8, Volendam 9 en Excelsior 10 mln. De bovengenoemde budgetten zullen wel kloppen , maar dan liggen de verhoudingen dus toch behoorlijk uit elkaar bij de diverse clubs.

Derkx R.H.

Citaat van: Arno A op april 09, 2026, 10:13:21
De begrotingen van de genoemde clubs geven andere cijfers. Heerenveen 27 , Sparta 19 , Telstar 8, Volendam 9 en Excelsior 10 mln. De bovengenoemde budgetten zullen wel kloppen , maar dan liggen de verhoudingen dus toch behoorlijk uit elkaar bij de diverse clubs.
Spelersbudget(de salarissen)!!!!

Andy King

Citaat van: mark1989 op april 08, 2026, 15:37:23
Kwam bij mij ook vreemd over, maar hij beantwoorde wel slechts een vraag van ESPN. Dus kwam er niet zelf mee. Daarna is het door andere media na gepost.
Hij heeft dus niet zelf de pers gezocht. Maar hij had er ook voor kunnen kiezen om niks te zeggen over de onderhandeling.

Je hoeft niet op elke vraag te antwoorden. Dat had hij ook hier kunnen doen.
Lars Lambooij kiest ervoor zich niet uit te laten over deze kwestie. Over uitlating Diemers: iedereen heeft recht op eigen mening.
Zo kan het ook.

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op april 09, 2026, 10:16:13
Spelersbudget(de salarissen)!!!!

Ik denk dat hij het percentage van de begroting dat wordt uitgegeven aan salarissen bedoelt. Dat verbaast mij ook wel. Dat zijn grote verschillen

Naastismis

Citaat van: Lore op april 09, 2026, 09:21:21
Ah, dank je. Valt mij eerlijk gezegd wat tegen, omdat ik dacht gelezen te hebben dat het dir jaar al 3,2 miljoen was door de transfergelden van Pauwels.

Heb je ook een idee hoe het is in verhouding met andere clubs?

Met 3,8 miljoen heb je alleen Telstar onder je als die erin blijven en het spelersbudget niet verhogen.

Zie deze site:

https://www.capology.com/ne/eredivisie/loonlijsten/

sunderland

Citaat van: Naastismis op april 09, 2026, 19:41:08
Met 3,8 miljoen heb je alleen Telstar onder je als die erin blijven en het spelersbudget niet verhogen.

Zie deze site:

https://www.capology.com/ne/eredivisie/loonlijsten/
dit is nu 1 maal hoe het is. We gaan sowieso spelers verkopen en daarvan zal ook een gedeelte naar dit budget gaan.

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op april 09, 2026, 20:27:15
dit is nu 1 maal hoe het is. We gaan sowieso spelers verkopen en daarvan zal ook een gedeelte naar dit budget gaan.
Klopt, Ard had het over een begin bedrag, 10% is wat naar de salarissen gaat en zo'n 40% naar eventuele transfersommen bij eventuele verkoop van spelers. Er zou hier nog verdere uitleg over komen in de volgende 'aan tafel met'...

Derkx R.H.

Citaat van: Naastismis op april 09, 2026, 19:41:08
Met 3,8 miljoen heb je alleen Telstar onder je als die erin blijven en het spelersbudget niet verhogen.

Zie deze site:

https://www.capology.com/ne/eredivisie/loonlijsten/

Kiek, hier kenne wat met... :thumbsup