Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Lowieke

Citaat van: mark1989 op april 07, 2026, 22:14:37
Daarom is het ook een lastige keuze, maar als je alles zou doen om Diemers te behouden met als consequentie dat je dan geen budget meer hebt om het middenveld verder te versterken. Dan red je het ook niet. Dus ik denk dat Cambuur echt wel Diemers graag wil behouden, maar er zijn wel grenzen aan. En Cambuur heeft dan een prachtig stadion nu. maar we hebben nog steeds het spelersbudget van een klein clubje. We kunnen ons qua salaris niet meten met clubs als Den Haag en Willem II.
Heb gehoord dat wat ze Diemers hebben geboden lager was dan waarvoor hij in de kkd voetbalde. Logisch dat hij niet enthousiast is. Lijkt mij toch dat hij minimaal hetzelfde moet krijgen. Dat er dan geen budget meer is voor andere middenvelders, daar geloof ik niets van. Apkakou hebben we trouwens al. Dat wordt neem ik aan de beoogde nummer 6.

Andy King

Ik vind het wel wat raar dat Diemers nu (weer) de pers zoekt. De onderhandelingen lopen nog. Niet netjes.

wagen306

Krijgen we nu elk transferwindow hetzelfde gezeur over Diemers. Prima speler voor kkd. Denk dat ie het in Eredivisie niet kan belopen. Dit zal ook beweegreden zijn vanuit de club. Lambooy zal wel alternatieven achter de hand hebben. Er zal sowieso nog wel ervaring bijkomen.

Fish!!!

het strookt totaal niet, iedereen zegt dat Diemers zn man niet kan houden.....zal vast wel ergens zo zijn. Maar we hebben een trainer die wil aanvallen en van balbezit uitgaat.
Diemers staat voor balbezit, aanvallen, spel verdelen en goals en assists. Veel ervaring en kan moeiteloos mee.....
T zit m natuurlijk in de duur......en 2 keer een jaarsalaris is meer dan 1 keer.....
Ten alle tijde houden deze man. Clubman, uithangbord en beste middenvelder (by far) vd selectie.

Derkx R.H.

Citaat van: michello op april 07, 2026, 18:43:13
Ik las een reactie van een Feyenoorder dat je aan Diemers veel meer hebt als je de aanvallende partij bent, wij zullen veel vaker achteruit moeten en dan heb je inderdaad minder aan hem. Kan me eigenlijk best wel vinden in die gedachte. Neemt niet weg dat ik hem er ook graag bij zou houden.  Dat ze financieel ver uit elkaar zitten ligt niet alleen aan Cambuur, wel erg makkelijk gedacht.
En totaal oneens, bij Fortuna speelde hij zijn beste eredivisie seizoen en dat was niet omdat Fortuna zo aanvallend speelde....daarnaast kan Mark een speler uit het niets voor de keeper van de tegenstander zetten...

Derkx R.H.

Citaat van: mark1989 op april 07, 2026, 22:14:37
Daarom is het ook een lastige keuze, maar als je alles zou doen om Diemers te behouden met als consequentie dat je dan geen budget meer hebt om het middenveld verder te versterken. Dan red je het ook niet. Dus ik denk dat Cambuur echt wel Diemers graag wil behouden, maar er zijn wel grenzen aan. En Cambuur heeft dan een prachtig stadion nu. maar we hebben nog steeds het spelersbudget van een klein clubje. We kunnen ons qua salaris niet meten met clubs als Den Haag en Willem II.
Gaat van 2,2 naar 3,8 miljoen...

Stiens

Citaat van: Andy King op april 08, 2026, 14:03:13
Ik vind het wel wat raar dat Diemers nu (weer) de pers zoekt. De onderhandelingen lopen nog. Niet netjes.

Hij past dezelfde tactiek toe die Henk de Jong ook toepaste vorig seizoen omstreeks de uit-wedstrijd tegen VVV, toen hij op het punt stond om te worden ontslagen. Kortom; de publieke opinie proberen te be?nvloeden en op die manier druk uit oefenen op het bestuur. Althans, zo lijkt het.

mark1989

Citaat van: Andy King op april 08, 2026, 14:03:13
Ik vind het wel wat raar dat Diemers nu (weer) de pers zoekt. De onderhandelingen lopen nog. Niet netjes.

Kwam bij mij ook vreemd over, maar hij beantwoorde wel slechts een vraag van ESPN. Dus kwam er niet zelf mee. Daarna is het door andere media na gepost.
Hij heeft dus niet zelf de pers gezocht. Maar hij had er ook voor kunnen kiezen om niks te zeggen over de onderhandeling.

Specuveter

Hij hield zich eerst stil op de vraag
Maar ging daarna los

sunderland

Citaat van: wagen306 op april 08, 2026, 14:14:49
Krijgen we nu elk transferwindow hetzelfde gezeur over Diemers. Prima speler voor kkd. Denk dat ie het in Eredivisie niet kan belopen. Dit zal ook beweegreden zijn vanuit de club. Lambooy zal wel alternatieven achter de hand hebben. Er zal sowieso nog wel ervaring bijkomen.
en waarom kan hij het in de eredivisie niet belopen? Zijn de onderste 10 teams dan zo goed? We blazen het veel te veel op. Als Diemers het niet kan belopen betekent het dat de rest niet goed staat. Denken we dat Kimmich geen risico neemt, die zijn man gaat ook over hem heen maar dat lost de rest van het team op. Kane gaat ook niet mee als een centrale van Real naar voren gaat.
Wat ik wil zeggen dat het ook maar geroep in de ruimte is.

denistel

Citaat van: sunderland op april 08, 2026, 16:56:36
en waarom kan hij het in de eredivisie niet belopen? Zijn de onderste 10 teams dan zo goed? We blazen het veel te veel op. Als Diemers het niet kan belopen betekent het dat de rest niet goed staat. Denken we dat Kimmich geen risico neemt, die zijn man gaat ook over hem heen maar dat lost de rest van het team op. Kane gaat ook niet mee als een centrale van Real naar voren gaat.
Wat ik wil zeggen dat het ook maar geroep in de ruimte is.

cijfers in balbezit en balverlies zijn 200% verschil vriend en in de ere divisie wordt dat
nog meer afgestrafd dan in de KKD en wij zijn niet zo goed dat we spelers hebben die
dat dicht kunnen lopen zelfs in de kkd niet.

Bankzitter

Diemers speelt altijd naar dezelfde kleur. Als ze dat allemaal zouden doen dan heb je balbezit en hoef je nergens achteraan te lopen  :devil

sunderland

Citaat van: denistel op april 08, 2026, 18:15:07
cijfers in balbezit en balverlies zijn 200% verschil vriend en in de ere divisie wordt dat
nog meer afgestrafd dan in de KKD en wij zijn niet zo goed dat we spelers hebben die
dat dicht kunnen lopen zelfs in de kkd niet.
kun jij die cijfers even voorleggen? Het gebeurt wel eens maar dat gebeurt bij die andere 9 ook. Ben heel benieuwd naar die cijfers

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op april 08, 2026, 15:12:16
Gaat van 2,2 naar 3,8 miljoen...

Waar haal je dit vandaan?

denistel

Citaat van: sunderland op april 08, 2026, 18:51:38
kun jij die cijfers even voorleggen? Het gebeurt wel eens maar dat gebeurt bij die andere 9 ook. Ben heel benieuwd naar die cijfers

helaas kan ik dat niet nee maar de club kijkt daar natuurljk zeker naar.