Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op april 07, 2026, 11:05:05
Na zijn carri?re doorstromen naar een functie binnen de club dit en contractduur en financi?n daar gaat het om. Maar je weet hoe het gaat binnen het voetbal, als je lang genoeg doorvraagd dan komt er vanzelf wat naar buiten.

Zeker, en hij mag het zelf weten maar eten. Ik vind het alleen niet chique

denistel

Citaat van: anderszchristian op april 07, 2026, 11:38:06
We zullen het niet alleen met dergelijke spelers kunnen doen. Voor de balans heb je ook gewoon spelers met ervaring nodig waar misschien qua transferwaarde niets meer op gaat verdienen, maar die wel degelijk hun waarde hebben. Dit is mede de reden dat ADO dit seizoen kampioen wordt en niet wij omdat hun elftal een stuk beter uitgebalanceerd is op dat gebied.

ja dus het geld goed besteden aan meerdere spelers 26 a 27 jaar is genoeg routine maar das mijn mening,

sunderland

Citaat van: denistel op april 07, 2026, 12:42:18
ja dus het geld goed besteden aan meerdere spelers 26 a 27 jaar is genoeg routine maar das mijn mening,
dus jij denkt dat meerdere spelers niks kosten op die leeftijd?
Dan ben je nog meer kwijt en is de routine heel ver te zoeken.

denistel

Citaat van: sunderland op april 07, 2026, 13:13:26
dus jij denkt dat meerdere spelers niks kosten op die leeftijd?
Dan ben je nog meer kwijt en is de routine heel ver te zoeken.

ik bedoel daar kun je ook nog weer aan verdienen dat is gewoon
hoe cambuur nu probeerd te werken. zie sjostrand en smit en
waarschijnlijk baouf we mutte geld creeeren.

Gasgeve

Citaat van: denistel op april 07, 2026, 13:42:07
ik bedoel daar kun je ook nog weer aan verdienen dat is gewoon
hoe cambuur nu probeerd te werken. zie sjostrand en smit en
waarschijnlijk baouf we mutte geld creeeren.
We verdienen mede door Diemers zoveel aan Sjostrand, Baouf etc.
Mede door hem spelen we zo goed, winnen we zoveel en maken we zoveel goals. Dat zorgt ervoor dat de jonge jongens ook meer waard worden. Kern van het elftal moet nog altijd ervaren jongens zijn.

oost

In de kkd is/was Diemers absoluut buiten categorie.
Mede dankzij hem zijn we gepromoveerd. Echter is er ook genoeg aan te merken op zijn spel.
Zolaat hij verdedigend regelmatig steken valen. Ook lijkt het soms alsof die het allemaal niet meer kan belopen.

Als hij echt zoveel verdiend 2 a 3 ton denk ik dat we 1 of 2 hele goede spelers kunnen halen die we daarna misschien goed kunnen doorverkopen.

Als Mark echt zo'n club man is en wil graag door met cambuur zou die simpelweg moeten accepteren dat hij minder gaat verdienen en dat hij niet de absolute basisspeler wordt.

Er is genoeg werk aan de winkel voor Lamme dat is 1 ding wat zeker is

Destroyer

Citaat van: denistel op april 07, 2026, 13:42:07
ik bedoel daar kun je ook nog weer aan verdienen dat is gewoon
hoe cambuur nu probeerd te werken. zie sjostrand en smit en
waarschijnlijk baouf we mutte geld creeeren.

Zit geen verdienmodel meer in Diemers. Lastig, kwaliteit is ook nodig. Zou niet graag in Lambooij zijn schoenen willen staan.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Gasgeve

Citaat van: oost op april 07, 2026, 14:19:27
In de kkd is/was Diemers absoluut buiten categorie.
Mede dankzij hem zijn we gepromoveerd. Echter is er ook genoeg aan te merken op zijn spel.
Zolaat hij verdedigend regelmatig steken valen. Ook lijkt het soms alsof die het allemaal niet meer kan belopen.

Als hij echt zoveel verdiend 2 a 3 ton denk ik dat we 1 of 2 hele goede spelers kunnen halen die we daarna misschien goed kunnen doorverkopen.

Als Mark echt zo'n club man is en wil graag door met cambuur zou die simpelweg moeten accepteren dat hij minder gaat verdienen en dat hij niet de absolute basisspeler wordt.

Er is genoeg werk aan de winkel voor Lamme dat is 1 ding wat zeker is
Volgens mij gaat het vooral om aantal jaar contract, minder om salaris.

sunderland

Citaat van: Destroyer op april 07, 2026, 14:19:54
Zit geen verdienmodel meer in Diemers. Lastig, kwaliteit is ook nodig. Zou niet graag in Lambooij zijn schoenen willen staan.
lastig dat het steeds over verdien model moet gaan. Ieder team heeft een paar oudere spelers nodig! Zonder hem/hun hadden we 100% niet gepromoveerd

sunderland

Citaat van: Gasgeve op april 07, 2026, 14:00:30
We verdienen mede door Diemers zoveel aan Sjostrand, Baouf etc.
Mede door hem spelen we zo goed, winnen we zoveel en maken we zoveel goals. Dat zorgt ervoor dat de jonge jongens ook meer waard worden. Kern van het elftal moet nog altijd ervaren jongens zijn.
zo dat is mooi omschreven!!!! Zo is het!!!

denistel

Citaat van: sunderland op april 07, 2026, 15:04:00
zo dat is mooi omschreven!!!! Zo is het!!!

zal wel maar diemers wil 2 jaar en dat wil cambuur niet we gaan het zien,

nee,wel?

Ado fanzone x


Middenvelder Mark Diemers lijkt onderweg naar Ado Den Haag, de beoogd kampioen van de keuken kampioen divisie zou inmiddels in gesprek zijn
met de middenvelder van de huidige nummer twee van de keuken kampioen divisie Cambuur Leeuwarden.
Trainer Robin Petter is erg gecharmeerd van de creatieve middenvelder van Cambuur ,en zou Diemers dan ook graag willen toevoegen aan de
eredivisie selectie voor seizoen 2026/2027. In wat voor stadia de gesprekken zijn, en om wat voor contract het dan precies gaat is bij deze nog niet  .bekend Wordt vervolgd.


dit las ik vanochtend op x kon het alleen later niet meer terug vinden

Galdiano

Citaat van: Destroyer op april 07, 2026, 14:19:54
Zit geen verdienmodel meer in Diemers. Lastig, kwaliteit is ook nodig. Zou niet graag in Lambooij zijn schoenen willen staan.

Lambooij is de.man die puur zakelijk kijkt. Een trainer is voor de mens.
Blij dat een Lambooij zonder aanziens van de persoon gewoon zakelijke beslissingen neemt.

Diemers, Jonker, Visser. Prachtig dat dit soort jongens uit Leeuwarden komen en voor onze club spelen maar Lambooij kijkt terecht verder dan dat.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lowieke

Citaat van: Galdiano op april 07, 2026, 17:16:08
Lambooij is de.man die puur zakelijk kijkt. Een trainer is voor de mens.
Blij dat een Lambooij zonder aanziens van de persoon gewoon zakelijke beslissingen neemt.

Diemers, Jonker, Visser. Prachtig dat dit soort jongens uit Leeuwarden komen en voor onze club spelen maar Lambooij kijkt terecht verder dan dat.
Precies, en hij wou Henk vorig jaar ook wiebelen. Jammer dat dat niet gelukt is. 8P

Bankzitter

Citaat van: Gasgeve op april 07, 2026, 14:00:30
We verdienen mede door Diemers zoveel aan Sjostrand, Baouf etc.
Mede door hem spelen we zo goed, winnen we zoveel en maken we zoveel goals. Dat zorgt ervoor dat de jonge jongens ook meer waard worden. Kern van het elftal moet nog altijd ervaren jongens zijn.

Absoluut. Diemers heeft volgens mee best veel energie gestoken in de jonge spelers en daarmee geholpen om die jongens beter te maken.
Niet als enige , maar dat raak je ook kwijt als hij weggaat.