Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: Sonnema op april 07, 2026, 08:44:45
Misschien is Lambooij wel een beetje klaar met Diemers. Het is je beste voetballer, maar hij is in zijn spel ook voorspelbaar en daar spelen een paar tegenstanders handig op in.
Lambooij snapt het belang van Diemers niet, net als hij het belang van HdJ vorig jaar niet kende toen we 19e stonden.

Stiens

Waren we de keren dat Diemers de afgelopen weken niet meedeed nou zoveel slechter? Volgens mij viel dat mee. Maar toch denk ik dat je beter m?t Diemers de Eredivisie in kunt dan zonder. Brengt toch de nodige ervaring met zich mee, en met zo'n jonge selectie is dat geen overbodige luxe. Daarnaast is het een uithangbord voor de club en de stad.

Bankzitter

Diemers is ook belangrijk buiten het veld in het team. Gedraagt zich echt als aanvoerder.
Ook het lezen van een wedstrijd en verlengstuk van de trainer in het veld. Je moet zijn inbreng niet onderschatten, dat vervang je niet zomaar.

Gasgeve

Citaat van: Bankzitter op april 07, 2026, 09:30:21
Diemers is ook belangrijk buiten het veld in het team. Gedraagt zich echt als aanvoerder.
Ook het lezen van een wedstrijd en verlengstuk van de trainer in het veld. Je moet zijn inbreng niet onderschatten, dat vervang je niet zomaar.
Ook wat hij buiten wedstrijddagen op de club allemaal doet. Vangt heel veel op, waardoor de jonge spelers buiten schot blijven.

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op april 07, 2026, 08:53:37
Lambooij snapt het belang van Diemers niet, net als hij het belang van HdJ vorig jaar niet kende toen we 19e stonden.
klopt , Lambooij doet het geweldig maar komt erg kil op mij over.
Als hij in gesprekken ook zo is dan is dat zeer irritant

Andy King

Citaat van: Trainert! op april 06, 2026, 21:53:15
Gewoon een spel tussen Diemers en Cambuur.
Mocht het een jaar en een verlaagde aanbieding zijn, zou dat wel schandalig zijn. Had je beter kunnen zeggen: Bedankt voor bewezen diensten, maar we slaan een andere weg in.

Komen weer interessante weken aan. Feit blijft dat er heel wat moet gebeuren eredivisie proof te worden

Denk ik ook. Met een rol voor zijn zaakwaarnemer natuurlijk.
Hopelijk komen ze eruit.

Benniepos

Zoals alle directeuren, hoeft geen band met de spelers op te bouwen of vrienden te worden,  dat is aan de TS

Lore

Citaat van: sunderland op april 07, 2026, 10:17:51
klopt , Lambooij doet het geweldig maar komt erg kil op mij over.
Als hij in gesprekken ook zo is dan is dat zeer irritant

Het lijkt mij ook behoorlijk irritant als de speler gegevens uit de onderhandelingen lekt

Lowieke

Ik zou het erg jammer vinden als Diemers weggaat. Hij is een Leeuwarder, een uithangbord voor de club, ook eventueel later in een andere functie en, niet in de laatste plaats, hij is onze beste voetballer. Je kunt het niet hardmaken, maar ik persoonlijk denk dat promotie zonder Diemers een stuk moeilijker was geweest. Hij is 32, relatief oud voor een voetballer, maar hij lijkt me een verstandige jongen die goed op zijn lichaam past. Hij heeft vrijwel alles gespeeld de laatste twee jaar, volgens mij zit er nog wel minimaal twee jaar voetbal op niveau in. In de eerst post in nieuwe spelers van Sunderland  in 2013 staat: Zou Linsen van VVV hier wel willen zien. En die voetbalt nog steeds, heeft net weer een tweejarig contract gekregen, dus wat is leeftijd?  Diemers heeft eredivisie ervaring en dat kunnen we goed gebruiken. Geef die man een fatsoenlijk contract. Zoiets als Muhren bij Volendam heeft gekregen een paar jaar terug.

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op april 07, 2026, 10:37:21
Het lijkt mij ook behoorlijk irritant als de speler gegevens uit de onderhandelingen lekt
Dat lekken valt wel mee toch?

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op april 07, 2026, 10:46:44
Dat lekken valt wel mee toch?

Dat is natuurlijk een kwestie van perspectief. Maar er is in ieder geval uitgelekt dat het salaris lager is dan zijn huidige salaris en dat zij nog niet eens zijn over de duur van het contract. Dan blijft alleen de hoogte van het salaris over?

Cambuur kan zich hier als werkgever niet over uitlaten en het had Diemers voor mij gesierd als hij het gewoon stil had gehouden

Maar goed, ik hoop dat ze er uit komen!

diekhuzen

Het totaalplaatje: salaris, kans op degradatie, leeftijd en positie speelt ongetwijfeld mee.
Laten we hopen dat Mark nog zo?n twee jaar lang met Cambuur in de Eredivisie speelt.

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op april 07, 2026, 10:51:05
Dat is natuurlijk een kwestie van perspectief. Maar er is in ieder geval uitgelekt dat het salaris lager is dan zijn huidige salaris en dat zij nog niet eens zijn over de duur van het contract. Dan blijft alleen de hoogte van het salaris over?

Cambuur kan zich hier als werkgever niet over uitlaten en het had Diemers voor mij gesierd als hij het gewoon stil had gehouden

Maar goed, ik hoop dat ze er uit komen!
Na zijn carri?re doorstromen naar een functie binnen de club dit en contractduur en financi?n daar gaat het om. Maar je weet hoe het gaat binnen het voetbal, als je lang genoeg doorvraagd dan komt er vanzelf wat naar buiten.

denistel

diemers wil 2 jaar cambuur niet meer dan 1. visie is proberen te verdienen aan
spelers dat gaat met Diemers niet meer lukken dus ja ik snap de club ook wel
als je een vervanger van 26 a 27 haalt en die doet het goed dan kun je em nog
eens verkopen.

anderszchristian

Citaat van: denistel op april 07, 2026, 11:10:48
diemers wil 2 jaar cambuur niet meer dan 1. visie is proberen te verdienen aan
spelers dat gaat met Diemers niet meer lukken dus ja ik snap de club ook wel
als je een vervanger van 26 a 27 haalt en die doet het goed dan kun je em nog
eens verkopen.
We zullen het niet alleen met dergelijke spelers kunnen doen. Voor de balans heb je ook gewoon spelers met ervaring nodig waar misschien qua transferwaarde niets meer op gaat verdienen, maar die wel degelijk hun waarde hebben. Dit is mede de reden dat ADO dit seizoen kampioen wordt en niet wij omdat hun elftal een stuk beter uitgebalanceerd is op dat gebied.