Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: Zuid1991 op april 06, 2026, 21:29:37
We weten totaal niks van wat de de aanbieding van Diemers zou zijn.
Dus waarom al die meningen. Dit is aan Lambooy.
Het is minder dan een KKD salaris en dat terwijl hij een goed seizoen had. Dat maakt het frappant

zeewolde

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 06, 2026, 20:21:57
Jansen; Amofa en ...?

Mulders, Apkakou, Kvam misschien? Daarna houdt het snel op ben ik bang.
Baouf is nog niet verkocht toch?

NRG

Citaat van: zeewolde op april 06, 2026, 21:44:10
Baouf is nog niet verkocht toch?

Kwestie van tijd..

zeewolde

Citaat van: Galdiano op april 06, 2026, 20:14:45
Het is net een kleuter die zijn zin niet krijgt.  :_schater
kan je eindelijk weer anti Diemers geluid laten horen?

Inmiddels al gelezen over verlaagde aanbieding?

zeewolde

Citaat van: NRG op april 06, 2026, 21:45:07
Kwestie van tijd..
zou lang hij niet verkocht is is hij 1 van onze potenti?le basisspelers

Oud Cambuur

Volgende week maandag zit Diemers bij de sportcast van OF in de uitzending van vandaag werd gezegd dat hij vandeweek een gesprek met de nieuwe trainer heeft

Trainert!

Gewoon een spel tussen Diemers en Cambuur.
Mocht het een jaar en een verlaagde aanbieding zijn, zou dat wel schandalig zijn. Had je beter kunnen zeggen: Bedankt voor bewezen diensten, maar we slaan een andere weg in.

Komen weer interessante weken aan. Feit blijft dat er heel wat moet gebeuren eredivisie proof te worden

NRG

Als Cambuur echt een verlaagde aanbieding voor 1 seizoen heeft gedaan kunnen ze beter eerlijk zijn en Mark bedanken voor zijn diensten. Iets wat ik persoonlijk trouwens erg jammer zou vinden.

mario

Bied 2 jaar en kom er financieel uit. Simpel.

Zuid1991

#894
Citaat van: Inferno-058 op april 06, 2026, 21:34:43
Het is minder dan een KKD salaris en dat terwijl hij een goed seizoen had. Dat maakt het frappant
Hoe weet jij dat? En de meningen over een goed seizoen zijn persoonlijk. Ik denk dat hij overschat wordt, tis een goede voetballer maar de meningen zijn hier wel genoemd over hem.
Akkoord gaan met contract, anders moet hij elders kijken. Simpel.
Graag of niet. Niet te lang dit gezeur.

Galdiano

Citaat van: zeewolde op april 06, 2026, 21:46:19
kan je eindelijk weer anti Diemers geluid laten horen?

Inmiddels al gelezen over verlaagde aanbieding?

Hij wordt ouder, en het is de vraag of hij het aankan.
Lambooij heeft toch wel bewezen een goede selectie neer te zetten.
Wellicht een in potentie betere jongere speler op het oog welke ook nog waarde vertegenwoordigd en niet allen maar veel geld kost.

Niemand is onvervangbaar.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DayDreamer

Vergeet niet dat hij destijds, dus 2 jaar geleden met een heel dik contract bij Cambuur is binnen gekomen, en dat Cambuur dat vorig jaar al wou verlagen. Dat het nu naar beneden gaat is volgens min logisch, ondanks dat we promoveren.

Beul B

Galdiano heeft wijze woorden. Gewoon met zijn allen even het hoofd koel houden.

Derkx R.H.

Citaat van: DayDreamer op april 06, 2026, 22:40:58
Vergeet niet dat hij destijds, dus 2 jaar geleden met een heel dik contract bij Cambuur is binnen gekomen, en dat Cambuur dat vorig jaar al wou verlagen. Dat het nu naar beneden gaat is volgens min logisch, ondanks dat we promoveren.
Het gaat niet direct om geld, maar om de duur van het contract en wat erna gebeurt. Ik vind dit een slechte beurt van Lambooij!

Sonnema

Misschien is Lambooij wel een beetje klaar met Diemers. Het is je beste voetballer, maar hij is in zijn spel ook voorspelbaar en daar spelen tegenstanders handig op in.