Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 06, 2026, 20:21:57
Jansen; Amofa en ...?

Mulders, Apkakou, Kvam misschien? Daarna houdt het snel op ben ik bang.

Dat denk ik ook, daarom kun je een Diemers ook geen top aanbieding doen, dan schiet je jezelf in de voet. Ze zullen heel creatief moeten zijn met de financi?le middelen die we hebben.

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op april 06, 2026, 20:13:45
Onrustig?

Mis ik wat?
We hebben er op technisch gebied nog nooit zo goed opgestaan.
Henk blijft behouden voor de club. De jeugd doet het fantastisch.

En jij ziet onrust?  :_schater
nou de Graaf legt zijn functie neer onze commerci?le directeur houdt er mee op.
Henk de jong gaat een stapje terug doen en nu dit weer met Diemers is dit niet onrustig.

En dan ga je van de week gesprekken voeren met de nieuwe trainer?..

Bernardo

De contractonderhandelingen lopen stroef, zegt Diemers. De club heeft volgens hem een contract voor een jaar aangeboden met een verlaagd salaris. Dat is voor de Leeuwarder geen optie. Hij wil ook nog eens langer blijven, maar dat ziet de club niet zitten.

OF

Harry L.

Citaat van: NRG op april 06, 2026, 20:35:24
Ik lees op OF contract voor ??n seizoen en een lager salaris? Als dat echt zo is wil Cambuur gewoon van Diemers af. Kan het me haast niet voorstellen.

Dat is wel heel mager, al weet ik niet wat hij nu verdiend. Lijkt me dat het dan meer noodzaak is dan dat Cambuur hem niet wil behouden

Holwerd voor Cambuur

Promoveren en dan een verlaagd salaris aanbieden? Dat zou ik ook wel erg dubieus vinden.

EN weinig hoopvol voor komend seizoen....
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op april 06, 2026, 20:14:45
Het is net een kleuter die zijn zin niet krijgt.  :_schater
Het ligt dus toch wat anders

Vlampiep

Citaat van: NRG op april 06, 2026, 20:35:24
Ik lees op OF contract voor ??n seizoen en een lager salaris? Als dat echt zo is wil Cambuur gewoon van Diemers af. Kan het me haast niet voorstellen.
Ik ook niet, maar verbaas mij nergens meer over.
Eerst maar eens de doelstelling en budget voor het komend seizoen afwachten.

Bernardo

Breuk Mark Diemers en SC Cambuur lijkt aanstaande na tegenvallende aanbieding: ?Ik ga ervan uit dat ik na dit seizoen vertrek?

Jonathan Ploeg ? Vandaag, 20:17

Mark Diemers (32) lijkt bezig te zijn aan zijn laatste maanden bij SC Cambuur. Volgens de aanvoerder spreekt er weinig hoop en waardering uit de aanbieding die de Leeuwarder club hem onlangs heeft gedaan.

Lees meer over
SC Cambuur
Dat zei Mark Diemers maandagavond desgevraagd na afloop van het duel met FC Dordrecht (1-1). De club deed hem onlangs een aanbieding voor een jaar met een eenzijdige optie voor nog een jaar, waarbij hij er ?sterk? in salaris op achteruit zou gaan.

Eenzijdige liefde
?Het eerlijke verhaal is dat ik in januari een gesprek met de club (technisch manager Lars Lambooij, red.) heb gehad. Daarin heeft de club aangegeven graag met mij de toekomst in te willen. Als je dat zegt maar dan zo?n aanbieding doet, is dat tegenstrijdig.?

Diemers benadrukt geen zin te hebben om modder te gooien. ?Er is meer over te zeggen, maar ik wil netjes blijven, een gentleman zijn, als een aanvoerder. Ik ga er op dit moment in ieder geval vanuit dat ik de club aan het einde van het seizoen ga verlaten."

Of de bal nu bij Cambuur ligt? ?Dat weet ik niet. In de voetballerij kunnen dingen zomaar weer veranderen. Maar misschien is nu ook wel duidelijk dat de club niet met mij verder wil. Kijk, liefde moet van beide kanten komen. Ander houdt het een keer op.?

Terug bij af
De aanvoerder bestrijdt dat het hem puur om de financi?n te doen is. ?Er wordt vaak gezegd dat de speler in dit soort gevallen een geldwolf zou zijn. Maar geld heeft hier eigenlijk niks mee te maken. Ik wil niet praten over een aanbieding van slechts een jaar.?

En dus lijken Diemers en Cambuur terug bij af. Vorig seizoen trok de aanvoerder de stekker uit de onderhandeling over een nieuw contract omdat hij er een slecht gevoel aan had overgehouden. Hij miste naar eigen zeggen ?een stukje respect en waardering?.

Diemer heeft naar eigen zeggen geen gebrek aan interesse van andere clubs, na wederom een uitstekend seizoen. Hij zal zich de komende weken beraden over zijn toekomst ?Al hoop ik wel dat de club en ik toch nader tot elkaar komen, dat is mijn wens.?

LC

Eewal

Belachelijke aanbieding als dit echt waar is.

sunderland

Citaat van: Eewal op april 06, 2026, 21:03:52
Belachelijke aanbieding als dit echt waar is.
precies en waarom zou hij liegen?.

Specuveter

Maar als je voor zijn salaris Simons van Eindhoven kunt halen en/of Posthuma van Emmen??

mario

Citaat van: Specuveter op april 06, 2026, 21:14:13
Maar als je voor zijn salaris Simons van Eindhoven kunt halen en/of Posthuma van Emmen??
Eh, serieus  :?

Drumfather SCC

Ik dacht vanmiddag op de tribune nog; 1 jaar nog hier om de ED met zijn club mee te maken en 2 jaar cashen in het buitenland
Lijkt dus vooralsnog 0.0 te worden en dat is jammer voor op het veld, in de kleedkamer en voor het sentiment

Aan Mark zal het (denk ik) niet liggen maar we kennen zijn tactiek; Hoog inzetten en zichzelf dat ook vinden
Maar chique dat dit spel bij hem weer begint vind ik het ook niet vanuit Cambuur

Ik hoop dat Lambooij nog bijdraait; Misschien dat Henk een mediator kan zijn?

Poetser

Ik snap Cambuur wel. Mark wordt 32. Kan heel goed voetballen, maar wordt er vaak uitgelopen of laat z'n man lopen omdat hij het niet k?n belopen.

De Eredivisie is geen speeltuin zoals de KKD.

Zuid1991

We weten totaal niks van wat de de aanbieding van Diemers zou zijn.
Dus waarom al die meningen. Dit is aan Lambooy.