Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op april 06, 2026, 19:43:58
Het verdomde geld wat is het onrustig bij onze club.

Onrustig?

Mis ik wat?
We hebben er op technisch gebied nog nooit zo goed opgestaan.
Henk blijft behouden voor de club. De jeugd doet het fantastisch.

En jij ziet onrust?  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: zeewolde op april 06, 2026, 20:10:03
Janssen

Mulders Amofa Baoef arsman

Apkakou vd Sande  Rolke

Henstra Binder  Kvam

Dat zou je opstelling kunnen zijn.
Met Wiebe en Berkhout als enige 2 wissels die nog mee kunnen komen.

Er moet heel veel gebeuren, want Baouf zal ook wel vertrekken.
hahaaa de negativiteit zegeviert weer . We moeten vandaag maar vergeten en positief blijven na een geweldig seizoen!!

Oud Cambuur

Komt mij over dat Mark via de publieke opinie wat probeert te forceren niet netjes in mijn ogen. Niemand weet hoe het precies zit maar als hij niet wil dan houd het op Lambooij moet het met een x spelersbudget doen in de Ere, kan mij voorstellen als daar 1 speler qua salaris er boven uitsteekt dat ze dat niet willen

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op april 06, 2026, 20:13:38
Mark heeft een voorbeeld functie en ga je zo voor camera je ongenoegen uiten  :_spank

Het is net een kleuter die zijn zin niet krijgt.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oud Cambuur

Citaat van: zeewolde op april 06, 2026, 20:10:03
Janssen

Mulders Amofa Baoef arsman

Apkakou vd Sande  Rolke

Henstra Binder  Kvam

Dat zou je opstelling kunnen zijn.
Met Wiebe en Berkhout als enige 2 wissels die nog mee kunnen komen.

Er moet heel veel gebeuren, want Baouf zal ook wel vertrekken.
R?lke vertrekt

sunderland

Citaat van: Galdiano op april 06, 2026, 20:14:45
Het is net een kleuter die zijn zin niet krijgt.  :_schater
:_schater :_schater :_schater de pro Diemers

zeewolde

Citaat van: sunderland op april 06, 2026, 20:14:01
hahaaa de negativiteit zegeviert weer . We moeten vandaag maar vergeten en positief blijven na een geweldig seizoen!!
is niet negatief bedoeld. Maar meer een conclusie. Van wat ik hier genoemd heb denknik dat er maar 5 of 6 daadwerkelijk komend seizoen als basisspeler gezien worden.

zeewolde


Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op april 06, 2026, 20:13:38
Mark heeft een voorbeeld functie en ga je zo voor camera je ongenoegen uiten  :_spank
Ben echt benieuwd naar de aanbieding vaniut de club.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: zeewolde op april 06, 2026, 20:18:41
is niet negatief bedoeld. Maar meer een conclusie. Van wat ik hier genoemd heb denknik dat er maar 5 of 6 daadwerkelijk komend seizoen als basisspeler gezien worden.

Jansen; Amofa en ...?

Mulders, Apkakou, Kvam misschien? Daarna houdt het snel op ben ik bang.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

rody rules

Citaat van: zeewolde op april 06, 2026, 20:10:03
Janssen

Mulders Amofa Baoef arsman

Apkakou vd Sande  Rolke

Henstra Binder  Kvam

Dat zou je opstelling kunnen zijn.
Met Wiebe en Berkhout als enige 2 wissels die nog mee kunnen komen.

Er moet heel veel gebeuren, want Baouf zal ook wel vertrekken.


Wiebe? Dat is een grapje neem ik aan? Die kan het niveau echt bij lange na niet aan, nu al niet

Oud Cambuur

Citaat van: Vlampiep op april 06, 2026, 20:19:56
Ben echt benieuwd naar de aanbieding vaniut de club.
Dat zullen wij nooit komen te weten net zo min wat de eisen van Mark zijn

kapseltje

Vorig jaar ook al een matig gesprek.

Ik denk zoiets:
Diemers wil 3 jaar en zet hoog in
Lambooij biedt 2 jaar naar en zet laag in
Lambooij lijkt me type hakken in het zand en zal bij dit soort mediaoptredens nog meer tegengas geven?

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op april 06, 2026, 20:14:45
Het is net een kleuter die zijn zin niet krijgt.  :_schater
klopt maar hij moet dit oplossen met de club en niet via de media.

NRG

Ik lees op OF contract voor ??n seizoen en een lager salaris? Als dat echt zo is wil Cambuur gewoon van Diemers af. Kan het me haast niet voorstellen.