Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Oh. Ja sorry ik heb de aanbieding nog niet ingezien dus ik kan daar nog niet over oordelen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Harry L.

Citaat van: zeewolde op april 06, 2026, 19:17:21
weer iemand met kennis van het contractvoorstel.

Vertel het maar wat zijn de hoge eisen van Diemers?

Hij wil 3 jaar, Cambuur 2. Hij heeft te hoge salaris eisen, de exacte bedragen weet ik niet. Maar daar zit in ieder geval veel tussen vraag en aanbod.

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 06, 2026, 19:56:02
Oh. Ja sorry ik heb de aanbieding nog niet ingezien dus ik kan daar nog niet over oordelen.
die ga je ook niet zien .., is toch duidelijk of je moet onder een steen zitten

Lore

Niemand hier weet hoe het zit. Hij is een fantastische speler en een echte Leeuwarder. Het zou echt zonde zijn als ze er niet uit komen. Dat kan alleen wel gebeuren. Cambuur heeft financi?le limieten en Diemers heeft eisen. Dat is van beide kanten terecht.

Wat ik alleen wel echt jammer vind is dat Diemers dit in de media zegt. Cambuur kan zich lastig verdedigen.

sunderland

Citaat van: Harry L. op april 06, 2026, 19:59:16
Hij wil 3 jaar, Cambuur 2. Hij heeft te hoge salaris eisen, de exacte bedragen weet ik niet. Maar daar zit in ieder geval veel tussen vraag en aanbod.
gaat heus niet om een jaar. Het is in alles niet best ? lijkt erop dat Cambuur van hem af wil ..

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op april 06, 2026, 19:59:56
die ga je ook niet zien .., is toch duidelijk of je moet onder een steen zitten

Ik twijfel nog een beetje tussen:
- de aanbieding is te laag
- Diemers eist teveel.

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 06, 2026, 20:04:51
Ik twijfel nog een beetje tussen:
- de aanbieding is te laag
- Diemers eist teveel.
zal beide zijn. Maar als je Diemers zo hoort is het heel slecht

sunderland

Citaat van: Lore op april 06, 2026, 20:00:24
Niemand hier weet hoe het zit. Hij is een fantastische speler en een echte Leeuwarder. Het zou echt zonde zijn als ze er niet uit komen. Dat kan alleen wel gebeuren. Cambuur heeft financi?le limieten en Diemers heeft eisen. Dat is van beide kanten terecht.

Wat ik alleen wel echt jammer vind is dat Diemers dit in de media zegt. Cambuur kan zich lastig verdedigen.
is ook zo. Maar zegt iets dat het min is ..

Delamere

Diemers heeft het de afgelopen 2 seizoenen geweldig gedaan. Daar werd hij, zeker voor Cambuur-begrippen, ook extreem geweldig voor betaald.
Weet niet wat voor exorbitante bedragen Diemers voor ogen heeft, maar Mark zal heus niet met een hongerloon afgescheept zijn. En om dan maar meteen voor de camera?s de druk er op te zetten door je ongenoegen zo te uiten is niet bepaald sjiek.

Harry L.

Citaat van: sunderland op april 06, 2026, 20:02:03
gaat heus niet om een jaar. Het is in alles niet best ? lijkt erop dat Cambuur van hem af wil ..

Nee, niet alleen dat jaar maar heeft ook veel te hoge salaris eisen. We weten allemaal hoe de vlag er bij hangt, dan houdt het gewoon op. En er zijn wel meer prima spelers, die op zijn positie uit de voeten kunnen. Ik zou het ook jammer vinden, maar het moet ook verantwoord zijn.

zeewolde

Janssen

Mulders Amofa Baoef arsman

Apkakou vd Sande  Rolke

Henstra Binder  Kvam

Dat zou je opstelling kunnen zijn.
Met Wiebe en Berkhout als enige 2 wissels die nog mee kunnen komen.

Er moet heel veel gebeuren, want Baouf zal ook wel vertrekken.

Harry L.

Citaat van: Lore op april 06, 2026, 20:00:24

Vooral dat laatste, wil er niets over zeggen en verwijst naar de club. Vervolgens loopt hij 15 seconden later helemaal leeg.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Delamere op april 06, 2026, 20:07:50
maar Mark zal heus niet met een hongerloon afgescheept zijn. En om dan maar meteen voor de camera?s de druk er op te zetten door je ongenoegen zo te uiten is niet bepaald sjiek.

Zo zie ik het ook  :thumbsup

Specuveter

In interview zegt hij eerst dat het niet netjes is om er iets over te zeggen.
Want dat is aan de club
Maar daarna begint hij er w?l zelf over
Zat hem hoog zo te horen!

Noordcambuur

Mark heeft een voorbeeld functie en ga je zo voor camera je ongenoegen uiten  :_spank