Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: Harry L. op april 06, 2026, 19:13:48
Hij weet toch hoe de vlag er bij hangt, als hij dusdanig hoge eisen stelt dan is het jammer maar helaas

Je weet toch ook niet of het alleen om geld gaat, kan ook duur van contract zijn en afspraken voor na zijn carri?re.

sunderland

Citaat van: Stiens op april 06, 2026, 19:20:20
Klinkt als hetzelfde verhaal wat zich vorig jaar ook afspeelde rondom Diemers. Jammer!
Diemers is heel erg uitgesproken?niet als vorig jaar !!

michello

Citaat van: zeewolde op april 06, 2026, 19:09:42
Missie eredivisie gaat dan zeker lastig worden.

Valt niks over te zeggen. Zeker niet in dit stadium.

Galdiano

Niemand is groter dan de club. Ook Diemers niet.
Prima speler voor de KKD, maar betwijfel of hij de ere echt nog aan kan.
Op voetbaltechnisch gebied twijfel ik er niet aan maar met name het meters maken komt hij te kort.
Als Plat echt vol gas wil spelen komt Diemers daarin echt wel te kort.

Die gaat gewoon nog even ergens cashen, ik begrijp hem wel. Dat kan Cambuur nooit bieden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

carlo de leeuw

Kan tactiek zijn maar kwam op mij over dat hij er wel klaar mee was.

CambuurAmersfoort

Het is toch gewoon oliedom om Diemers niet je regisseur te maken van de toekomst. We verliezen met Sjostrand, Ferrah en Baouf hoogstwaarschijnlijk 3 van de 4 echte sterkhouders . Diemers is je enige speler met Eredivisie ervaring en ook nog eens by far de beste speler van de kkd dit seizoen.
Anti diemers mensen kunnen zeuren over zijn speelwijze, maar de cijfers wijzen uit dat hij zo ontzettend belangrijk is.
Tel daarbij op dat het een jongen van de stad is en dan moet hij wel iets exorbitants vragen om niet daarmee in zee te gaan.
Ik zou wel durven stellen dat we zonder Diemers niet gepromoveerd waren en daar mag je hem ook naar behoren voor belonen.

Hopelijk komen ze eruit en zien ze het belang in van deze speler die meer voor ons betekent dan sommige denken.

sunderland

Het is gewoon schandalig! Iemand die dit seizoen 15 x de beste is en 11 x in elftal van de week staat? om daar zo mee om te gaan. Dit zegt nog wat over de toekomst en dat op het moment dat de club zo in de positieve flow zit

Specuveter

Niemand is onmisbaar
??k Diemers niet.

sunderland

Citaat van: carlo de leeuw op april 06, 2026, 19:32:29
Kan tactiek zijn maar kwam op mij over dat hij er wel klaar mee was.
bij mij ook overduidelijk

Noordcambuur

Het verdomde geld wat is het onrustig bij onze club.

Holwerd voor Cambuur

Niemand is groter dan Henk de Jong, dus ook Diemers niet.
Het lijkt me dat het aanbod na de promotie echt wel omhoog is gegaan. Dan is het graag of niet toch?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Die is weg. Geloof er niks van dat dit nog goedkomt. Echt onbegrijpelijk.

sunderland

Citaat van: Specuveter op april 06, 2026, 19:43:08
Niemand is onmisbaar
??k Diemers niet.
dat praat krijg je nu weer.
Niemand is groter dan de club.
We kunnen ook zonder Diemers.
Hij wil veel te veel geld.
Als hij een Leeuwarder is blijft hij
Hij moet niet zeuren.
Enz enz enz
Enz enz

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op april 06, 2026, 19:42:54
Het is gewoon schandalig! om daar zo mee om te gaan.

Wat is er gebeurd dan?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 06, 2026, 19:47:15
Wat is er gebeurd dan?
veel te lage aanbieding natuurlijk naar wat hij heeft gepresteerd dit seizoen waar hij vorig jaar op af werd gerekend in de gesprekken.,, dat is overduidelijk.
Wat kan en moet hij meer doen. We zijn er niet eens bij in de kleedkamer maar daar is hij ook de absolute leider in vooral ook uitwedstrijden..,