Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.


Gasgeve

Missen we hem al? Of is Galdiano er nog steeds van overtuigd dat we hem niet nodig hebben?

Galdiano

Citaat van: Gasgeve op maart 14, 2026, 07:25:53
Missen we hem al? Of is Galdiano er nog steeds van overtuigd dat we hem niet nodig hebben?

Gister misten we hem zeker. Tegen de mindere tegenstanders missen we hem niet. Dat is volgens mij wel bewezen. Dit soort wedstrijd kan hij juist wel belangrijk zijn.

Weet je wat het is. Diemers speelt altijd alles in ??n tempo en vertraagd de wedstrijden hierdoor.
Tegen clubs als ADO en nu ook Roda mis je absoluut de slimmigheid van Diemers.

Ik zeg ook niet dat hij niet voor onze club hoort te spelen. Wel ben ik van mening dat je tegen andere ploegen beter zonder Diemers kan gaan spelen. Maar dan weer wel en dan weer niet zorgt natuurlijk ook voor onrust.
Gister had ik hem er graag bij gezien. ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

EdsjeSCC

Citaat van: Galdiano op maart 14, 2026, 07:43:19
Gister misten we hem zeker. Tegen de mindere tegenstanders missen we hem niet. Dat is volgens mij wel bewezen. Dit soort wedstrijd kan hij juist wel belangrijk zijn.

Weet je wat het is. Diemers speelt altijd alles in ??n tempo en vertraagd de wedstrijden hierdoor.
Tegen clubs als ADO en nu ook Roda mis je absoluut de slimmigheid van Diemers.

Ik zeg ook niet dat hij niet voor onze club hoort te spelen. Wel ben ik van mening dat je tegen andere ploegen beter zonder Diemers kan gaan spelen. Maar dan weer wel en dan weer niet zorgt natuurlijk ook voor onrust.
Gister had ik hem er graag bij gezien. ;)

Must niet su eamele juh.

Ik heb het speciaal voor jou even opgezocht, hierbij de resultaten tegen de ploegen van het rechter rijtje.

Met Diemers;
Top Oss 1-0 winst
Jong Ajax 1-2 en 4-1 winst
Jong AZ 0-1 winst
Vitesse 0-4 winst
Helmond 0-0
Mvv 4-0 en 0-1 winst
Jong Utrecht 2-4 winst
Emmen 3-2 winst
VVV 3-1 winst
Eindhoven 2-1 winst en 3-3

Gasgeve

Citaat van: Galdiano op maart 14, 2026, 07:43:19
Gister misten we hem zeker. Tegen de mindere tegenstanders missen we hem niet. Dat is volgens mij wel bewezen. Dit soort wedstrijd kan hij juist wel belangrijk zijn.

Weet je wat het is. Diemers speelt altijd alles in ??n tempo en vertraagd de wedstrijden hierdoor.
Tegen clubs als ADO en nu ook Roda mis je absoluut de slimmigheid van Diemers.

Ik zeg ook niet dat hij niet voor onze club hoort te spelen. Wel ben ik van mening dat je tegen andere ploegen beter zonder Diemers kan gaan spelen. Maar dan weer wel en dan weer niet zorgt natuurlijk ook voor onrust.
Gister had ik hem er graag bij gezien. ;)
Als aanvulling op Edsje zijn reactie:

Tegen Top Oss assist
Tegen Jong Ajax 2 assists en 1 goal
Tegen Jong Az assist
Tegen Vitesse goal
Tegen Mvv goal
Tegen Jong Utrecht 1 goal en 1 assist
Tegen VVV 2 assists
Tegen Eindhoven 1 goal en 1 assist

Vlampiep

Citaat van: Gasgeve op maart 14, 2026, 15:04:00
Als aanvulling op Edsje zijn reactie:
Tegen Top Oss assist
Tegen Jong Ajax 2 assists en 1 goal
Tegen Jong Az assist
Tegen Vitesse goal
Tegen Mvv goal
Tegen Jong Utrecht 1 goal en 1 assist
Tegen VVV 2 assists
Tegen Eindhoven 1 goal en 1 assist
Het middenveld van ons was zoekende en had weinig tot geen ceativiteit, dus zeg het maar. Met of zondrr Diemers scheelt tegen een gedegen tegenstander een paar flinke slokken op een borrel.


Destroyer

Man, we missen hem enorm, kom op man. Gisteren duo Souren apakoe bij wijlen niet best...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Wel leuk bij de penalty van Ferrah...ademen, hupje , schieten.
Precies zoals Diemers dat doet.

Oud Cambuur

Was wel een gedoe bij de penalty Ferrag en Rolke beiden met een bal in de hand bij de stip en Henk die wild stond te gebaren , was waarschijnlijk niet een echte afspraak over gemaakt

Marc S

Citaat van: Oud Cambuur op maart 14, 2026, 18:43:41
Was wel een gedoe bij de penalty Ferrag en Rolke beiden met een bal in de hand bij de stip en Henk die wild stond te gebaren , was waarschijnlijk niet een echte afspraak over gemaakt

Henk gaf in een interview aan dat Ferrah de eerste keus was. (Na Diemers als die er weer bij is uiteraard)

sunderland

Citaat van: Oud Cambuur op maart 14, 2026, 18:43:41
Was wel een gedoe bij de penalty Ferrag en Rolke beiden met een bal in de hand bij de stip en Henk die wild stond te gebaren , was waarschijnlijk niet een echte afspraak over gemaakt
Henk geeft idd aan de R?lke moet opflikkeren. Duidelijk afgesproken. Als ik trainer was had ik hem gelijk gewisseld met zijn domme gedoe.

wiekie1969

Invalbeurtje hoor. Wat een rust aan de bal. Wat een inzicht. Slimmer dan de rest. Klasse  |:) |:) |:) |:)

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op maart 16, 2026, 22:31:12
Invalbeurtje hoor. Wat een rust aan de bal. Wat een inzicht. Slimmer dan de rest. Klasse  |:) |:) |:) |:)
klopt , hij had 1 slechte bal.

Derkx R.H.

Mark met zijn nieuwe contract onder zijn arm.. |:)

PePe

Morgen om 20.00 uur ESPN, Mark Diemers in: Echte mannen huilen niet.