Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Onze beste speler eruit, helemaal kut.

Bankzitter

Wat is er met Baouf?  :devil

michello

Goed nieuws voor Mark Diemers en #Cambuur. Op de scan is geen schade gevonden.

Dat betekent dat de aanvoerder snel zijn rentree kan maken.

TOP Oss van vrijdag komt nog te vroeg, maar dinsdag tegen Almere City hoopt Diemers er weer bij te zijn.

denistel

Citaat van: Lore op februari 25, 2026, 17:15:44
Die offeren dus spelers op, dan zou er toch meer ruimte moeten komen voor de andere spelers? Nog steeds gaan de meeste ballen via Diemers, dus dan lopen die andere spelers niet vrij of doen ze niets zinnigs met die bal?

klopt wel maar je ziet ook als hij er uit is dat anderen dan beter gaan spelen/functioneren
en daar door het spel sneller gaat Doemers prima voetballer maar moet meer afwisselen is
mijn mening.tegenstanders hebben het zo langzamerhand in de gaten en worden regelmatig gevaarlijk
door balverlies, en niemand zegt hier blij te zijn met zijn blessure toch hopen dat ie snel weer aansluit

Bernardo

Citaat van: michello op februari 25, 2026, 17:45:56
Goed nieuws voor Mark Diemers en #Cambuur. Op de scan is geen schade gevonden.

Dat betekent dat de aanvoerder snel zijn rentree kan maken.

TOP Oss van vrijdag komt nog te vroeg, maar dinsdag tegen Almere City hoopt Diemers er weer bij te zijn.

Top!! |:)

Noordcambuur

Citaat van: michello op februari 25, 2026, 17:45:56
Goed nieuws voor Mark Diemers en #Cambuur. Op de scan is geen schade gevonden.

Dat betekent dat de aanvoerder snel zijn rentree kan maken.

TOP Oss van vrijdag komt nog te vroeg, maar dinsdag tegen Almere City hoopt Diemers er weer bij te zijn.
mooi nieuws over Mark vrijdag even passen en dan volgende week weer knallen.

carlo de leeuw

Gelukkig valt de blessure van,verreweg, onze belangrijkste speler mee!

Lore

Citaat van: denistel op februari 25, 2026, 18:57:55
klopt wel maar je ziet ook als hij er uit is dat anderen dan beter gaan spelen/functioneren
en daar door het spel sneller gaat Doemers prima voetballer maar moet meer afwisselen is
mijn mening.tegenstanders hebben het zo langzamerhand in de gaten en worden regelmatig gevaarlijk
door balverlies, en niemand zegt hier blij te zijn met zijn blessure toch hopen dat ie snel weer aansluit

Ja, wij hebben zeker de komende weken alle spelers nodig. Op naar promotie

Stiens

Mooi nieuws inderdaad. Steekt er vaak met kop en schouders boven uit en bij hem weet je zeker dat de bal in 99% van de gevallen naar de juiste kleur wordt gespeeld.

SCCRulez

Hele opluchting! In mijn ogen de enige speler die echt niet vervangbaar is door iemand van redelijk zelfde kwaliteit. Verschil met de andere middenvelders groot.

denistel

Citaat van: SCCRulez op februari 26, 2026, 10:33:34
Hele opluchting! In mijn ogen de enige speler die echt niet vervangbaar is door iemand van redelijk zelfde kwaliteit. Verschil met de andere middenvelders groot.

je gaat dan wel anders spelen waardoor andere spelers zich misschien beter kunnen laten zien

SCCRulez

Hopelijk gaat dat vanavond blijken, ben benieuwd naar hoe dit middenveld het zal doen. Hopelijk de 3 punten, wedstrijdritme voor Apkakou en mogelijk ruimte om Diemers soms wat rust te geven in dit volle speelschema.  |:)

Specuveter

Volgens Andor Faber hebben zowel Diemers als Cambuur de intentie om volgend seizoen door te gaan!

Specuveter

Nog ongeslagen zonder Mark.

Lowieke

Citaat van: Specuveter op maart 03, 2026, 22:40:25
Nog ongeslagen zonder Mark.

Met Mark erbij hebben we, geloof ik, ook wel een paar wedstrijden gewonnen.