Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

michello

Hamstring. Paar weken eruit aldus Henk.


Noordcambuur


Specuveter

Kan w?l eens positief uitpakken.
Directer voetbal.
Wel benieuwd hoe Henk dat g??t oplossen.

Lore

Citaat van: Specuveter op februari 24, 2026, 23:15:41
Kan w?l eens positief uitpakken.
Directer voetbal.
Wel benieuwd hoe Henk dat g??t oplossen.

Hij staat elke week in het elftal van de week, levert de meeste assists af, scoort regelmatig. Maar Cambuur gaat beter spelen als souren of rolke op zijn plek komt.

Ik denk daar toch echt anders over. Enorm kut, en juist in deze fase

Trainert!

Citaat van: Specuveter op februari 24, 2026, 23:15:41
Kan w?l eens positief uitpakken.
Directer voetbal.
Wel benieuwd hoe Henk dat g??t oplossen.

Dan zullen we Rolke er wel weer in krijgen.
Ferrah maar op 10, en henstra op de buiten.

Eewal

Gaan we nu opeens blij zijn met een blessure van Diemers? 

Bernardo

Citaat van: Specuveter op februari 24, 2026, 23:15:41
Kan w?l eens positief uitpakken.
Directer voetbal.
Wel benieuwd hoe Henk dat g??t oplossen.
Wat een onzin.

Specuveter

Citaat van: Eewal op februari 24, 2026, 23:28:55
Gaan we nu opeens blij zijn met een blessure van Diemers?
Nee hoor....maar niemand is onmisbaar

Galdiano

We gaan het de komende weken mee maken wie er gelijk heeft.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oud Cambuur

Iedereen kan wel zeiken over hem, maar hij gaat gemist worden Rolke en Souren kunnen zijn rol niet invullen daar missen ze de kwaliteiten voor. Vandaag hebben we gewonnen door opportunisme dat kan niet elke wedstrijd

denistel

#775
Citaat van: Lore op februari 24, 2026, 23:27:09
Hij staat elke week in het elftal van de week, levert de meeste assists af, scoort regelmatig. Maar Cambuur gaat beter spelen als souren of rolke op zijn plek komt.

Ik denk daar toch echt anders over. Enorm kut, en juist in deze fase

als je alle corners en vrije trappen neemt ja dan geef je de meeste assists maar procentueel
gezien niet..henstra leverde er 1 op maat af gister.ik vind ook dat er meer snelheid in ons
epel komt hoor.

Lore

Citaat van: denistel op februari 25, 2026, 13:52:00
als je alle corbers en vrije trappen neemt ja dan geef je de meeste assists maar proventueel
gezien niet..henstra leverde er 1 op maat af gister.ik vind ook dat er meer snelheid in ons
epel komt hoor.

Mooie van voetbal is dat iedereen er zijn eigen kijk op mag hebben. Maar ik neem aan dat iedereen ook ziet dat Diemers heel vaak wordt aangespeeld door zijn teamgenoten en dat de tegenstanders vaak directe dekking op hem heeft. Dat zullen zij toch niet doen omdat hij er geen bal van kan

Galdiano

Citaat van: Lore op februari 25, 2026, 16:24:05
Mooie van voetbal is dat iedereen er zijn eigen kijk op mag hebben. Maar ik neem aan dat iedereen ook ziet dat Diemers heel vaak wordt aangespeeld door zijn teamgenoten en dat de tegenstanders vaak directe dekking op hem heeft. Dat zullen zij toch niet doen omdat hij er geen bal van kan

Klopt, maar het is helaas daardoor wel veel te voorspelbaar geworden.
En de laatste wedstrijden zetten ze gewoon continue 1 of soms zelfs 2 spelers op Diemers.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Gasgeve

Blij met de 3 punten, minder blij met het spel. Maar daar gaat het in deze periode even niet om.

Wat een onzin lees je dan hier over Diemers. Onze aanvoerder, verlengstuk van Henk in het veld. Al meermaals aangegeven door Henk hoe belangrijk Mark voor hem is. Daarnaast 6 goals en 12 assists. En dan zijn er mensen, notabene eigen supporters, blij met zijn blessure. Ongelofelijk.

Lore

Citaat van: Galdiano op februari 25, 2026, 16:32:51
Klopt, maar het is helaas daardoor wel veel te voorspelbaar geworden.
En de laatste wedstrijden zetten ze gewoon continue 1 of soms zelfs 2 spelers op Diemers.

Die offeren dus spelers op, dan zou er toch meer ruimte moeten komen voor de andere spelers? Nog steeds gaan de meeste ballen via Diemers, dus dan lopen die andere spelers niet vrij of doen ze niets zinnigs met die bal?