Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Gabster

Citaat van: zeewolde op januari 31, 2026, 18:46:08
hoe oud is Chery en waar speelt hij?

Er zijn uitzonderingen op de regel, Maar een middenvelder als Mark in zijn huidige rol, nadat wij het seizoen ?24-25 hebben ervaren, dat zie hem niet tot zijn 37ste doen.
In Henk we trust!

Scc0511

Citaat van: Gabster op januari 31, 2026, 23:05:46
Er zijn uitzonderingen op de regel, Maar een middenvelder als Mark in zijn huidige rol, nadat wij het seizoen ?24-25 hebben ervaren, dat zie hem niet tot zijn 37ste doen.

Gewoon 2 jaar verlengen. Belangrijk voor de groep en voor ons. Krijgt ook betere spelers om zich heen.

EdsjeSCC

Voor mijn gevoel kunnen er steeds meer spelers langer mee. Zal vast met alle data, fitheid, voeding en wat allemaal meer te maken hebben

Bankzitter

Hij wil ook trainer worde, meen ik. Dus met een langdurig contract , kun dat meenemen in afspraken

Derkx R.H.

Een "Robert Muhren contract" en dan de organisatie in kijken wat hem ligt en daar verder mee..

papier

Citaat van: Derkx R.H. op februari 01, 2026, 08:36:00
Een "Robert Muhren contract" en dan de organisatie in kijken wat hem ligt en daar verder mee..

Qua perspectief als in mogelijkheden binnen de organisatie prima. Maar financieel moet je gewoon kritisch kijken. M?hren kon bij Volendam meer gaan verdienen dan bij ons in de eredivisie, dat lijkt me niet gezond.

Noordcambuur

Diemers geschorst tegen RKC  :?

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2026, 22:10:03
Nee....alleen Amofa stond op scherp volgens mij

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2026, 22:10:03
Nee alleen Amofa stond op scherp

Noordcambuur

Bernardo

ESPN zei dat Diemers de gele kaart kreeg, maar verder staat overal Henstra

Noordcambuur

Bernardo

Zat bij podcast Eerste de Beste, geeft aan dat Cambuur met hem verder wil komende jaren en dat ze binnenkort in gesprek gaan.

Stiens