Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Arrogant? Of Zelfverzekerd?

Doet niet alles goed, kan nog beter, maar is een topper voor ons.

De Gast

Ik vind hem wel een baas. Er zal vast eea op zijn aan te merken qua spel maar hij is een echte captain van onze club: een Leeuwarder, heeft pit en de goeie uitstraling. Vergelijk dat eens met Van Kaam of Uldrikis of al die andere pseudo aanvoerders die we hebben gehad. Dat was toch gewoon lachwekkend.

Gabster

Citaat van: YellowBlue op augustus 19, 2025, 23:42:20
Arrogant? Of Zelfverzekerd?

Doet niet alles goed, kan nog beter, maar is een topper voor ons.

Jaar stam was een topper
Willem van der Ark was een topper
Micheal Mols was een topper
Etcetera

Diemers Moet zich eerst Maar eens gaan bewijzen dat Hij qua veld doelpunten, vrijetrappen en corners een beter rendement heeft voor zijn kwaliteiten. Laat het dit seizoen maar zien Diemers?

want echte toppers worden ook kampioen met onze club.
In Henk we trust!

Galdiano

Citaat van: Gabster op augustus 20, 2025, 12:57:19
Jaar stam was een topper
Willem van der Ark was een topper
Micheal Mols was een topper
Etcetera

Diemers Moet zich eerst Maar eens gaan bewijzen dat Hij qua veld doelpunten, vrijetrappen en corners een beter rendement heeft voor zijn kwaliteiten. Laat het dit seizoen maar zien Diemers?

want echte toppers worden ook kampioen met onze club.

Helemaal mee eens.

Wel is deze topper al eens kampioen geworden met onze club.   :P
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oud Cambuur

Citaat van: Gabster op augustus 20, 2025, 12:57:19
Jaar stam was een topper
Willem van der Ark was een topper
Micheal Mols was een topper
Etcetera

Diemers Moet zich eerst Maar eens gaan bewijzen dat Hij qua veld doelpunten, vrijetrappen en corners een beter rendement heeft voor zijn kwaliteiten. Laat het dit seizoen maar zien Diemers?

want echte toppers worden ook kampioen met onze club.
Je wordt niet met 1 speler kampioen wat een flauwe kul dit. Voetbal is een team sport. Diemers is voor Cambuur begrippen een goede voetballer en geen topper. Want Als het echt een topper was geweest had hij hier neer nooit meer gespeeld.

sunderland

Citaat van: Gabster op augustus 20, 2025, 12:57:19
Jaar stam was een topper
Willem van der Ark was een topper
Micheal Mols was een topper
Etcetera

Diemers Moet zich eerst Maar eens gaan bewijzen dat Hij qua veld doelpunten, vrijetrappen en corners een beter rendement heeft voor zijn kwaliteiten. Laat het dit seizoen maar zien Diemers?

want echte toppers worden ook kampioen met onze club.
ow en die jij opnoemt zijn kampioen geworden? En wat ook onterecht is is dat je verwacht dat Diemers met deze selectie kampioen wordt. Ophouden met zulke onzin hier neer te zetten

Gabster

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 20, 2025, 13:10:13
Je wordt niet met 1 speler kampioen wat een flauwe kul dit. Voetbal is een team sport. Diemers is voor Cambuur begrippen een goede voetballer en geen topper. Want Als het echt een topper was geweest had hij hier neer nooit meer gespeeld.

Ik reageer op YellowBlue zijn woorden.
Hij vind Diemers een topper terwijl ik het met jou eens ben dat Diemers een goede voetballer is.
Voor zijn kwaliteiten, op zijn positie, ben ik van mening dat hij meer moet laten zien, als grootverdiener in onze selectie. Jij kunt en mag een Andere mening hebben.

Volgens Diemers heeft hij dit jaar Andere aanbiedingen gehad waarbij hij een hoger loon dan bij Cambuur Zou kunnen verdienen. Die stap heeft hij niet genomen.

Diemers is een goede voetballer Maar er wordt meer van hem verwacht op dit nivo.


In Henk we trust!

YellowBlue

Citaat van: Gabster op augustus 20, 2025, 14:16:28
Ik reageer op YellowBlue zijn woorden.
Hij vind Diemers een topper terwijl ik het met jou eens ben dat Diemers een goede voetballer is.
Voor zijn kwaliteiten, op zijn positie, ben ik van mening dat hij meer moet laten zien, als grootverdiener in onze selectie. Jij kunt en mag een Andere mening hebben.

Volgens Diemers heeft hij dit jaar Andere aanbiedingen gehad waarbij hij een hoger loon dan bij Cambuur Zou kunnen verdienen. Die stap heeft hij niet genomen.

Diemers is een goede voetballer Maar er wordt meer van hem verwacht op dit nivo.

Ik zeg toch ook: doet niet alles goed, moet nog beter? Maar qua voetballend niveau en ervaring ?s hij gewoon een topper voor ons.
Hij mag inderdaad minder vrije trappen en corners nemen wat mij betreft. Maar als verbindingspeler vind ik hem heel goed, zou fijn zijn dat de 6 en 10 positie nou eens goed door ontwikkelen, dan gaat hij nog beter renderen.

beam

Mark is voor onze club in de kkd een goede speler en een aanvulling op het veld met zijn ervaring. Maar als je de podcast beluisterd hebt dan krijg je ook wel het gevoel dat hij ook wel erg blij met hemzelf is en de prestaties van afgelopen seizoen. Ik denk dat Gerald en Lars hem tijdens het gesprek hem even weer met beide beentjes op de grond hebben gezet. Dat doet natuurlijk wel pijn als je jezelf erg goed vindt.

Holwerd voor Cambuur

Bijzonder goed vandaag _O_
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Beste man van het veld.

Specuveter

Straalde echt uit dat hij de leider was
Prima pot.

diekhuzen

#732
Citaat van: Gabster op augustus 20, 2025, 12:57:19
Jaar stam was een topper
Willem van der Ark was een topper
Micheal Mols was een topper
Etcetera

Diemers Moet zich eerst Maar eens gaan bewijzen dat Hij qua veld doelpunten, vrijetrappen en corners een beter rendement heeft voor zijn kwaliteiten. Laat het dit seizoen maar zien Diemers?

want echte toppers worden ook kampioen met onze club.

De toppers in het verleden zijn ook niet allemaal met onze club kampioen geworden en daarbij hebben Mols en Stam slechts twee seizoenen bij ons gespeeld. Ongetwijfeld topspelers, Diemers is voor dit elftal minstens net zo belangrijk als de spelers die jij benoemt destijds. 


denistel

Citaat van: diekhuzen op oktober 12, 2025, 13:04:58
De toppers in het verleden zijn ook niet allemaal met onze club kampioen geworden en daarbij hebben Mols en Stam slechts twee seizoenen bij ons gespeeld. Ongetwijfeld topspelers, Diemers is voor dit elftal minstens net zo belangrijk als de spelers die jij benoemt destijds.

en diemers is ook al kampioen geworden met cambuur

Derkx R.H.

Met afstand de beste... |:)