Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue


Specuveter

Even de sport cast beluisteren.
Hij vind zichzelf wel h??l goed hoor :_schater

oost

Ik ben ook geen groot fan van hem, maar om hem constant belachelijk te maken is onzin.
Net zoals team van de week 8P

Derkx R.H.

#708
Citaat van: oost op augustus 19, 2025, 18:01:53
Ik ben ook geen groot fan van hem, maar om hem constant belachelijk te maken is onzin.
Net zoals team van de week 8P
Snap sowieso niet waarom dat zo nodig moet bij eigen speler(s) of medewerkers van de club...

Jandehulk

 Wel lachwekkend dit ...zeg je wat over Nartey dan is het geen respect en ook nog omdat het een jongen uit de stad is ...en Diemers word hier belachelijk gemaakt , terwijl hij ook uit de stad komt en vele malen beter is met een behoorlijke staat van dienst...

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Jandehulk op augustus 19, 2025, 18:31:17
Wel lachwekkend dit ...zeg je wat over Nartey dan is het geen respect en ook nog omdat het een jongen uit de stad is ...en Diemers word hier belachelijk gemaakt , terwijl hij ook uit de stad komt en vele malen beter is met een behoorlijke staat van dienst...
Wat mij betreft kunnen ze allemaal het dak op Jan!

Lowieke

Citaat van: AL op augustus 19, 2025, 15:06:12
In elftal van de week :_schater :_schater

Gelukkig zijn er nog mensen die verstand van voetbal hebben.

R058

Citaat van: Jandehulk op augustus 19, 2025, 18:31:17
Wel lachwekkend dit ...zeg je wat over Nartey dan is het geen respect en ook nog omdat het een jongen uit de stad is ...en Diemers word hier belachelijk gemaakt , terwijl hij ook uit de stad komt en vele malen beter is met een behoorlijke staat van dienst...
Lijkt me niet dat de mensen die zeiden dat dat over Nartey niet acceptabel was, nu hetzelfde doen bij Diemers. Dat zou hypocriet zijn.
Ik vind het allemaal niet netjes om zo over spelers te praten. 

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: AL op augustus 19, 2025, 15:06:12
In elftal van de week :_schater :_schater

Bijzonder. Hij kan veel beter dan wat hij afgelopen vrijdag liet zien.

Als ie dat doet, is ie straks helemaal niet meer uit dat TvdW weg te slaan :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

De grootste fan van Diemers is inderdaad Diemers zelf, weinig zelfkritiek maar dat is aan de TS om mee te dealen.
Ik zie toch meer pluspunten bij Diemers dan minpunten.

Je kunt ook gewoon trots zijn dat hij in het elftal van de week staat en blij zijn dat hij bij ons speelt.

sunderland

Wat een jankerij hier,  gewoon blij zijn dat Diemers hier speelt.  Hij heeft dit nieuwe seizoen nog niet top gespeeld maar dat weet hij zelf ook wel. Vorig seizoen wel 10 wedstrijden waarin hij met afstand de beste van het veld was.  Hij gaat binnenkort weer het verschil maken let maar op

Jandehulk

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 19, 2025, 18:53:22
Wat mij betreft kunnen ze allemaal het dak op Jan!
Hahaha...zo is dat kerel

Jandehulk

Citaat van: sunderland op augustus 19, 2025, 21:31:05
Wat een jankerij hier,  gewoon blij zijn dat Diemers hier speelt.  Hij heeft dit nieuwe seizoen nog niet top gespeeld maar dat weet hij zelf ook wel. Vorig seizoen wel 10 wedstrijden waarin hij met afstand de beste van het veld was.  Hij gaat binnenkort weer het verschil maken let maar op
vink oek ...

Yellow Army

Citaat van: sunderland op augustus 19, 2025, 21:31:05
Wat een jankerij hier,  gewoon blij zijn dat Diemers hier speelt.  Hij heeft dit nieuwe seizoen nog niet top gespeeld maar dat weet hij zelf ook wel. Vorig seizoen wel 10 wedstrijden waarin hij met afstand de beste van het veld was.  Hij gaat binnenkort weer het verschil maken let maar op

Idd. Diemers is en blijft van buitencategorie voor ons
Area 58

Lore

Citaat van: sunderland op augustus 19, 2025, 21:31:05
Wat een jankerij hier,  gewoon blij zijn dat Diemers hier speelt.  Hij heeft dit nieuwe seizoen nog niet top gespeeld maar dat weet hij zelf ook wel. Vorig seizoen wel 10 wedstrijden waarin hij met afstand de beste van het veld was.  Hij gaat binnenkort weer het verschil maken let maar op

|:) |:) |:)