Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: Lore op augustus 18, 2025, 11:26:27
Wel lekker dat het aandeel van diemers in de goal tegen Oss minimaal was. Als niet alles bij diemers vandaan hoeft te komen, worden wij een stuk lastiger te verdedigen

Gaf toch de assist?  :insane

Lore

Citaat van: justremco op augustus 18, 2025, 11:51:13
Gaf toch de assist?  :insane

:_schater Op papier wel inderdaad, maar dat had zelfs Afolabi kunnen doen

Stanley

Citaat van: Lore op augustus 18, 2025, 11:26:27
Wel lekker dat het aandeel van diemers in de goal tegen Oss minimaal was. Als niet alles bij diemers vandaan hoeft te komen, worden wij een stuk lastiger te verdedigen
Was niet minimaal, daar was hij de laatste schakel wat tot een doelpunt leidde. Als hij hoger op het veld staat kan en moet hij belangrijker zijn.

Bankzitter

Citaat van: Noordcambuur op augustus 18, 2025, 11:26:19
dan is het voor de tegenstander heel makkelijk Diemers uitschakelen en dan heb je Cambuur en dat is vorig seizoen regelmatig gebeurd.
B.v. Playoffs tegen Den Bosch.

Als er nu 2 op Diemers gaan staan dan komt Galvez vrij of ruimte voor Amofa. Lijkt me niet een probleem.




Johan-12

Citaat van: justremco op augustus 18, 2025, 11:51:13
Gaf toch de assist?  :insane
Hij wist gelukkig inderdaad die waardeloze bal van Rolke nog net op tijd te corrigeren.

Lore

Citaat van: Stanley op augustus 18, 2025, 12:11:49
Was niet minimaal, daar was hij de laatste schakel wat tot een doelpunt leidde. Als hij hoger op het veld staat kan en moet hij belangrijker zijn.

Okay, maar mijn punt is: de aanval werd niet door hem opgezet.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op augustus 18, 2025, 12:32:58
Als er nu 2 op Diemers gaan staan dan komt Galvez vrij of ruimte voor Amofa. Lijkt me niet een probleem.
daar maken wij geen gebruik van?

Lowieke

Diemers is met afstand de beste voetballer van Cambuur. Wel is hij naar mijn mening  iets te dominant. Hij vraagt bijna elke bal op en dan haal je wel wat weg bij je medespelers. Iets minder dwingend spelen en niet alles willen oplossen, dan is hij nog beter voor het team. En heeft hij aan het eind ook nog wat over. Dat ontbreekt nu wel eens.

sunderland

Citaat van: Johan-12 op augustus 18, 2025, 12:44:34
Hij wist gelukkig inderdaad die waardeloze bal van Rolke nog net op tijd te corrigeren.
Diemers had daar juist niet moeten staan want R?lke twijfelde

Jandehulk


Johan-12

Citaat van: sunderland op augustus 18, 2025, 14:17:22
Diemers had daar juist niet moeten staan want R?lke twijfelde
Met alle respect, maar dat is grote onzin. Dan kan je Diemers overal de schuld van geven. Wees blij dat Diemers op de rand van de 16 komt, daar moet altijd bezetting zijn.

Die bal was gewoon waardeloos van Rolke. Zoals hij vaak gigantisch slordig is aan de bal. Daan Visser was vrijdag ook erg slordig aan de bal, maar misschien twijfelde die ook wel door Diemers  ;)

sunderland

Citaat van: Johan-12 op augustus 18, 2025, 14:26:39
Met alle respect, maar dat is grote onzin. Dan kan je Diemers overal de schuld van geven. Wees blij dat Diemers op de rand van de 16 komt, daar moet altijd bezetting zijn.

Die bal was gewoon waardeloos van Rolke. Zoals hij vaak gigantisch slordig is aan de bal. Daan Visser was vrijdag ook erg slordig aan de bal, maar misschien twijfelde die ook wel door Diemers  ;)
precies dat laatste, en het kwam goed.

Fish!!!

Citaat van: sunderland op augustus 18, 2025, 14:17:22
Diemers had daar juist niet moeten staan want R?lke twijfelde

het slechte weer is straks ook Diemers zijn schuld. Gewoon een k$tbal toch van Rolke. Hij had OF diemers normaal kunnen aanspelen, of Diemers kunnen overslaan.


AL

In elftal van de week :_schater :_schater