Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Er zijn meerdere klassementen/ gala?s voor speler van het jaar.
Die van VI geeft cijfers op basis van statistieken en daar was Diemers de beste.

mark1989

Ik ben heel blij dat Mark blijft. Heerlijke voetballer om naar te kijken.
Maar een gebrek aan waardering vanuit de directie is er natuurlijk niet. De directie wordt geacht om verstandig financieel beleid te voeren. En niet om spelers te waarderen door onverstandige keuzes te maken.
Dus goed om duidelijk te zijn en grenzen te stellen aan de contract voorwaarden.
Mooi dat Diemers nog een jaartje blijft!

fred

Mooi dat hij blijft, hoop op een top seizoen voor deze clubman. Wat hoger op het veld spelen in plaats van alle ballen ophalen graag. Corners maar even overslaan.

Veel succes en maak er wat van Mark de enige echte Liwadder  |:)

Gasgeve

Meer voetbal van de achterste linie gaat er ook voor zorgen dat Diemers hoger komt te staan. Alleen maar positief voor hem dus.

Stiens


Gabster

Laat Mark het maar waar maken, met zijn mark show.
Een eigen podcast is wellicht beter voor hem.

Mark, ga aan het werk met de punten die de directie aan jouw verteld heeft.
Gooi er nog een schep bovenop, en wordt es volwassen in je rol als aanvoerder.
Zo niet dan ben jij er volgend seizoen niet meer.

S6.
In Henk we trust!

sunderland

Citaat van: Gabster op juli 04, 2025, 18:50:47
Laat Mark het maar waar maken, met zijn mark show.
Een eigen podcast is wellicht beter voor hem.

Mark, ga aan het werk met de punten die de directie aan jouw verteld heeft.
Gooi er nog een schep bovenop, en wordt es volwassen in je rol als aanvoerder.
Zo niet dan ben jij er volgend seizoen niet meer.

S6.
nou gefeliciteerd gabster. Ik denk dat Mark jou iets heeft aangedaan.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Gabster op juli 04, 2025, 18:50:47
Laat Mark het maar waar maken, met zijn mark show.
Een eigen podcast is wellicht beter voor hem.

Mark, ga aan het werk met de punten die de directie aan jouw verteld heeft.
Gooi er nog een schep bovenop, en wordt es volwassen in je rol als aanvoerder.
Zo niet dan ben jij er volgend seizoen niet meer.

S6.

Jouw mening... eehh niet bepaald mijn mening.
Dit is een posting die kant nog wal raakt. Zal ook s zo iets proberen....

Hier komt ie,           Gabster, ga aan het werk met de punten die Delfzijl/Cambuur je verteld heeft. Gooi er een schep bovenop en wordt s volwassen in je rol als poster. Zo niet dan ben jij er volgend jaar niet meer.
S6.

Delfzijl/Cambuur

Ik ben blij met Diemers ! |:)

oost

Blijkbaar wordt kritiek op onze half god niet geaccepteerd  :_schater

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op juli 04, 2025, 19:01:16
nou gefeliciteerd gabster. Ik denk dat Mark jou iets heeft aangedaan.

Zou Gabster Fedde de Jong zijn? Daar zit het pijnpunt elke keer.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: oost op juli 04, 2025, 20:13:13
Blijkbaar wordt kritiek op onze half god niet geaccepteerd  :_schater

Jawel hoor.  En een half god dat is ie niet...

Gabster

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 04, 2025, 20:35:41
Zou Gabster Fedde de Jong zijn? Daar zit het pijnpunt elke keer.

ALs je mijn posts een beetje had gelezen dan wist jij dat ik al bij Cambuur kom voordat die Fedde ook maar geboren was.

Vind Diemers gewoon een poopie joopie die niet aan de verwachtingen voldaan heeft.
Teert teveel op het liwarders zijn, Maar laat ons wel ff weten hoeveel centjes hij heeft laten liggen.
Zo een vrouw hoef ik niet te hebben, veel Plezier ermee Holwerd.

Verder herhaal ik gewoon de woorden van de directie.
Sommige supporters zien hetzelfde, het is nu aan Mark om zich tijdens 25/26 te bewijzen.

Corners, vrijetrappen, vooruit voetballen, coachen van Medespelers kan mijn inziens beter bij mark.
In Henk we trust!

Bob Paisley

 _O_
Citaat van: Gabster op juli 04, 2025, 22:07:27
ALs je mijn posts een beetje had gelezen dan wist jij dat ik al bij Cambuur kom voordat die Fedde ook maar geboren was.

Vind Diemers gewoon een poopie joopie die niet aan de verwachtingen voldaan heeft.
Teert teveel op het liwarders zijn, Maar laat ons wel ff weten hoeveel centjes hij heeft laten liggen.
Zo een vrouw hoef ik niet te hebben, veel Plezier ermee Holwerd.

Verder herhaal ik gewoon de woorden van de directie.
Sommige supporters zien hetzelfde, het is nu aan Mark om zich tijdens 25/26 te bewijzen.

Corners, vrijetrappen, vooruit voetballen, coachen van Medespelers kan mijn inziens beter bij mark.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Gabster op juli 04, 2025, 22:07:27
ALs je mijn posts een beetje had gelezen dan wist jij dat ik al bij Cambuur kom voordat die Fedde ook maar geboren was.

Vind Diemers gewoon een poopie joopie die niet aan de verwachtingen voldaan heeft.
Teert teveel op het liwarders zijn, Maar laat ons wel ff weten hoeveel centjes hij heeft laten liggen.
Zo een vrouw hoef ik niet te hebben, veel Plezier ermee Holwerd.

Verder herhaal ik gewoon de woorden van de directie.
Sommige supporters zien hetzelfde, het is nu aan Mark om zich tijdens 25/26 te bewijzen.

Corners, vrijetrappen, vooruit voetballen, coachen van Medespelers kan mijn inziens beter bij mark.

Als je mijn posts een beetje had gelezen, dan wist je dat ik ook geen mega-fan ben :proost
Prima dat ie blijft, maar als hij weg was gegaan had ik hem ook niet gemist.

Ik hoop nu dat hij met, hopelijk, betere spelers om zich heen zijn eigen niveau ook opkrikt. Voornamelijk belangrijker worden met goals en assists.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021