Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

gobo

Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2025, 19:27:16
Nog een jaar ergeren aan die draaimolen.
Ach, ik heb me jaren lopen ergeren aan jouw gebrek aan snelheid. Toch wilde ik je er heel graag bij hebben. Ophouden te zeuren poelie
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

wiekie1969

Veruit de beste speler van deze selectie. Als je dat niet ziet hest nul komma nul verstand van voetbal. Klasse actie om te blijven. Respect.  :proost

wiekie1969

Citaat van: Poetser op juni 28, 2025, 18:19:06
Precies dit. Verreweg de beste speler van de KKD.

Helemaal mee eens

wiekie1969

Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2025, 19:27:16
Nog een jaar ergeren aan die draaimolen.

Had dei hoger inschatten vriend. Veruit de beste speler van disse kleuter selectie

wiekie1969

Citaat van: Gabster op juni 28, 2025, 17:03:40
Jammer dat ie blijft, hij blijft Maar praten over geld dat Hij had kunnen verdienen, terwijl hijzelf de keuze maakte om voor Cambuur te spelen. Dan had Hij Maar een Andere keuze moeten maken vorig jaar.
Cambuur bied een salaris aan en als hij dat salaris accepteerd dan is dat volledig zijn keuze.

Slechte corners, teveel met een popie jopie houding naar supporters bezig zijn terwijl hij voor zijn ?kwaliteiten? onder de maat presteerde. En Dan nog ff voor de camera de directie en lambooij afvallen?.

En dat is Dan je ?aanvoerder?.

Heb je zelf gevoetbald???  Volgens mij niet. Diemers  doet er alles aan om Cambuur te laten promoveren. Uithangbord voor de club. 

De Gast

Als Mark blijft blijft het middenveld dan in tact met Nartey en Souren? Dan kunnen we in elk geval concluderen dat het scorend probleem daar blijft bestaan.

papier

Citaat van: De Gast op juni 29, 2025, 08:04:09
Als Mark blijft blijft het middenveld dan in tact met Nartey en Souren? Dan kunnen we in elk geval concluderen dat het scorend probleem daar blijft bestaan.

We zijn een jaar verder, we mogen verwachten dat het nu beter gaat.

Specuveter

E?n meer box to box speler a la Van der Streek of Jacobs zou ook wel fijn zijn!

sunderland

Citaat van: De Gast op juni 29, 2025, 08:04:09
Als Mark blijft blijft het middenveld dan in tact met Nartey en Souren? Dan kunnen we in elk geval concluderen dat het scorend probleem daar blijft bestaan.
vind dat dit middenveld erg statisch en voorspelbaar is.

Oud Cambuur

Als ons nieuw verdedigingsduo beter in staat is om de opbouw te verzorgen dan ons oude komt ons middenveld automatisch dieper te staan. Dan zal je hoop ik een ander soort voetbal krijgen waardoor onze middenvelders automatisch meer kansen krijgen. Prio vind ik dan een echte rechtsbuiten en dat Pauwels blijft

Bankzitter

#625
Zou een type Balk ook niet achter de spits renderen?

Afjagen , diepgaan en afronden is allemaal geen probleem.
Alleen het combineren en spelen in de kleine ruimte is minder.

En zou Nartey een dan optie zijn voor de back up op 6 of is die daar te flegmatiek voor?

Oud Cambuur

Citaat van: Bankzitter op juni 29, 2025, 09:26:53
Zou een type Balk ook niet achter de spits renderen?

Afjagen , diepgaan en afronden is allemaal geen probleem.
Alleen het combineren en spelen in de kleine ruimte is minder.

En zou Nartey een dan optie zijn voor de back up op 6 of is die daar te flegmatiek voor?

Back up is Souren toch? en als je Balk op het middenveld zet dan is Narty de pineut

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op juni 29, 2025, 09:05:42
E?n meer box to box speler a la Van der Streek of Jacobs zou ook wel fijn zijn!
Laat die laatste nu transfervrij zijn....

Oud Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op juni 29, 2025, 09:55:58
Laat die laatste nu transfervrij zijn....

Dat gaat hem hier niet meer worden vrees ik zijn laatste jaar hier was niet best en bij Volendam kwam hij ook niet uit de verf

Derkx R.H.

Citaat van: Oud Cambuur op juni 29, 2025, 10:02:20
Dat gaat hem hier niet meer worden vrees ik zijn laatste jaar hier was niet best en bij Volendam kwam hij ook niet uit de verf
Een middenvelder 7 doelpunten 6 assists..die hadden wij vorig seizoen niet.