Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Citaat van: Gabster op juni 28, 2025, 18:10:43
Een speler kan de beste in zijn elftal zijn en toch ondermaats spelen.
Er werd meer van hem verwacht, de directie geeft dit blijkbaar ook bij hem aangekaart.
Zijn corners en vrijetrappen zijn mijn inziens voor verbetering vatbaar.

Dat Hij op OF daarnaast ff Ard en Lars negatief benoemd is niet netjes vanuit de rol van club aanvoerder.
Een club icoon had dat binnenskamers gehouden.
Mark is dus meer een stads populist die het leuk vind dat bepaalde supporters fan van hem zijn.

Het blijft de Diemers show?.
Lachwekkende opmerking dit

poelie-lwd

Nog een jaar ergeren aan die draaimolen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Beter dan ergeren aan balverlies.

Oud Cambuur

Citaat van: poelie-lwd op juni 28, 2025, 19:27:16
Nog een jaar ergeren aan die draaimolen.

Mooi thuus bliefe Poelie

Gabster

Citaat van: Oud Cambuur op juni 28, 2025, 19:17:55
Lachwekkende opmerking dit

De directie heeft het aangegeven. Dit zegt Mark zelf!
De supporters hebben al vaker aangegeven dat er uit Mark zijn corners en vrij trappen meer rendement moet komen.
Er zijn nog wel Andere punten die Mark kan verbeteren, zoals de rol van aanvoerder.

Niks lachwekkends aan, gewoon de realiteit voor Mark.



In Henk we trust!

Oud Cambuur

Citaat van: Gabster op juni 28, 2025, 20:02:39
De directie heeft het aangegeven. Dit zegt Mark zelf!
De supporters hebben al vaker aangegeven dat er uit Mark zijn corners en vrij trappen meer rendement moet komen.
Er zijn nog wel Andere punten die Mark kan verbeteren, zoals de rol van aanvoerder.

Niks lachwekkends aan, gewoon de realiteit voor Mark.
:_schater

Yellow Army

Kom op man. Mark is voor Cambuur een speler van de buitencategorie.
Area 58

upweer

Citaat van: Yellow Army op juni 28, 2025, 20:35:08
Kom op man. Mark is voor Cambuur een speler van de buitencategorie.

Dit seizoen doet hij het weer beter dan vorig seizoen.
Geloof me

sunderland

Zijn rol als aanvoerder is natuurlijk wel iets van te vinden.  :devil

Josli

Citaat van: Lore op juni 28, 2025, 15:54:47
Toch grappig dat sommigen diemers niet goed genoeg vinden voor Cambuur

Ik heb dat werkelijk helemaal niemand horen zeggen. Volgens mij twijfelt niemand aan de kwaliteiten van Mark.
Ik erger me wel verschrikkelijk aan hoe hij zich momenteel profileert. Dit hoort binnenkamers te gebeuren. Niemand is belangrijker dan de club. En zeker Diemers niet. Dit is niet in het belang van de club.
Daarnaast ben ik het totaal met de technische staf eens dat er zat verbeterpunten zijn.
IK ben blij dat hij blijft, want hij kan ons naar de eredivisie brengen. Maar dan moet het niet de Diemers-show worden, maar een teamprestatie met Diemers als motor.

Galdiano

Ik laat mij verrassen. Prima dat hij blijft, maar dat gejank over geld en TM en driectie.  :_schater

Wees een man, of je blijft en piept niet of vertrekt naar elders.
Rendament moet omhoog en komende weken maar wat oefenen op corners. Een gemiddelde JO12 speler slingert de ballen beter voor.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op juni 28, 2025, 22:17:19
Ik laat mij verrassen. Prima dat hij blijft, maar dat gejank over geld en TM en driectie.  :_schater

Wees een man, of je blijft en piept niet of vertrekt naar elders.
Rendament moet omhoog en komende weken maar wat oefenen op corners. Een gemiddelde JO12 speler slingert de ballen beter voor.

_O_
Iedereen heeft recht op mijn mening.

V-man

Mooi bericht dat hij blijft. Misschien kan dat net weer andere spelers over de streep trekken om bij onze mooie club hun kruisje te zetten.

zeewolde

Citaat van: Galdiano op juni 28, 2025, 22:17:19
Ik laat mij verrassen. Prima dat hij blijft, maar dat gejank over geld en TM en driectie.  :_schater

Wees een man, of je blijft en piept niet of vertrekt naar elders.
Rendament moet omhoog en komende weken maar wat oefenen op corners. Een gemiddelde JO12 speler slingert de ballen beter voor.
we weten dat je hem niet mag. Beoordeel alle spelers op wat ze wel en niet kunnen. Maar vooral op wat ze wel kunnen.