Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: Gabster op juni 28, 2025, 17:03:40
Jammer dat ie blijft, hij blijft Maar praten over geld dat Hij had kunnen verdienen, terwijl hijzelf de keuze maakte om voor Cambuur te spelen. Dan had Hij Maar een Andere keuze moeten maken vorig jaar.
Cambuur bied een salaris aan en als hij dat salaris accepteerd dan is dat volledig zijn keuze.

Slechte corners, teveel met een popie jopie houding naar supporters bezig zijn terwijl hij voor zijn ?kwaliteiten? onder de maat presteerde. En Dan nog ff voor de camera de directie en lambooij afvallen?.

En dat is Dan je ?aanvoerder?.
Ondermaats maar toch de beste speler. Dan wil ik niet weten hoe slecht volgens jou de rest was...

Bankzitter

Heel belangrijke speler alleen al om het feit dat Diemers vrijwel geen balverlies leidt.

Lore

Citaat van: sunderland op juni 28, 2025, 16:14:49
technisch manager zegt hij !

Ik heb het echt even terug moeten kijken, maar je hebt gelijk. Hij noemt ook technisch manager. Daarmee zou ik niet alle ?schuld? bij lambooij willen neerleggen. Hij noemt namelijk nog veel vaker de directie. Daarnaast wordt totaal niet duidelijk wat er is besproken.

Ik heb ook regelmatig gesprekken met collega?s, hele goede collega?s. Maar die zullen niet altijd blij zijn met wat ik zeg, of hoe ik het zeg.

Het lijkt mij een en storm in een glas water

Specuveter

Ook wel een beetje een gebaar richting de directie
Deze jongen wil zijn droom verwezenlijken
Dus stel een selectie samen waarmee we om het kampioenschap kunnen vechten !

Andy King

Citaat van: Lore op juni 28, 2025, 17:24:23
Ik heb het echt even terug moeten kijken, maar je hebt gelijk. Hij noemt ook technisch manager. Daarmee zou ik niet alle ?schuld? bij lambooij willen neerleggen. Hij noemt namelijk nog veel vaker de directie. Daarnaast wordt totaal niet duidelijk wat er is besproken.

Ik heb ook regelmatig gesprekken met collega?s, hele goede collega?s. Maar die zullen niet altijd blij zijn met wat ik zeg, of hoe ik het zeg.

Het lijkt mij een en storm in een glas water

In het interview op OF-radio vanmiddag noemde hij duidelijk Ard en Lars. Niet echt belangrijk, maar dan zijn we hier van dat gezeur af.

Drumfather SCC

Mooi dat hij blijft!
Hij kan wel drive en ervaring overbrengen naar nieuwkomers dus top wat dat betreft!

Maar hou eens op over dat geld; Dat heb je laten schieten, klaar!
Je bent niet onze lieve heer die uit liefdadigheid en gratie is gebleven.
Dan had je andere keuzes moeten maken
Zo klinkt het namelijk net of heb je ergens wel spijt van je keuze maar moeten we je prijzen voor je vrijgevigheid

Wel mooi verder hoe je over de rest praat  |:)
Nu nog lekker trainen op corners en dan knallen!

Jongen van de stad en ook weer meer van de club!

In mijn ogen nog geen 100% clubicoon;
Dan had je eerder moeten instappen wanneer je dat kon maar toen leken de euro's w?l voorrang te hebben

Maar dat is gissen en terug kijken; Nu gezamenlijk vooruit naar iets moois!
Wees de aanvoerder en breng je dromen over! Dan trek je hopelijk iedereen mee  |:)

Lowieke

Mijn dag is goed.

Gabster

Citaat van: Inferno-058 op juni 28, 2025, 17:14:25
Ondermaats maar toch de beste speler. Dan wil ik niet weten hoe slecht volgens jou de rest was...

Een speler kan de beste in zijn elftal zijn en toch ondermaats spelen.
Er werd meer van hem verwacht, de directie geeft dit blijkbaar ook bij hem aangekaart.
Zijn corners en vrijetrappen zijn mijn inziens voor verbetering vatbaar.

Dat Hij op OF daarnaast ff Ard en Lars negatief benoemd is niet netjes vanuit de rol van club aanvoerder.
Een club icoon had dat binnenskamers gehouden.
Mark is dus meer een stads populist die het leuk vind dat bepaalde supporters fan van hem zijn.

Het blijft de Diemers show?.
In Henk we trust!

Poetser

Citaat van: Lowieke op juni 28, 2025, 18:08:12
Mijn dag is goed.

Precies dit. Verreweg de beste speler van de KKD.

sunderland

Citaat van: Gabster op juni 28, 2025, 17:03:40
Jammer dat ie blijft, hij blijft Maar praten over geld dat Hij had kunnen verdienen, terwijl hijzelf de keuze maakte om voor Cambuur te spelen. Dan had Hij Maar een Andere keuze moeten maken vorig jaar.
Cambuur bied een salaris aan en als hij dat salaris accepteerd dan is dat volledig zijn keuze.

Slechte corners, teveel met een popie jopie houding naar supporters bezig zijn terwijl hij voor zijn ?kwaliteiten? onder de maat presteerde. En Dan nog ff voor de camera de directie en lambooij afvallen?.

En dat is Dan je ?aanvoerder?.
:_schater

sunderland

Citaat van: Gabster op juni 28, 2025, 18:10:43
Er werd meer van hem verwacht, de directie geeft dit blijkbaar ook bij hem aangekaart.

Dat Hij op OF daarnaast ff Ard en Lars negatief benoemd is niet netjes vanuit de rol van club aanvoerder.
Mark is dus meer een stads populist die het leuk vind dat bepaalde supporters fan van hem zijn.

niet achterbaks en eerlijk, zo heb ik het interview gehoord. Niet van dat schijnheilige zoals die linksen maar zeggen op zijn Leeuwarders hoe het is.

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op juni 28, 2025, 18:38:58
niet achterbaks en eerlijk, zo heb ik het interview gehoord. Niet van dat schijnheilige zoals die linksen maar zeggen op zijn Leeuwarders hoe het is.
Zo ist! |:)

Scc4-ever

Super dat Mark blijft  |:)

zeewolde

Citaat van: Gabster op juni 28, 2025, 18:10:43

ze hadden het ook beter kunnen managen, Ard en Lars

waldkip

Mooi dat hij blijft |:) overigens, jullie hebben het meer over geld dan hij deed