Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Omdat hij uit zijn contract loopt en het qua goals bijna nooit beter kan doen dan dit seizoen.
Maar dus vooral ook omdat hij geen buiten is. Vloeiende aanvallen komen daar niet vandaan. Dat zie je ook terug in het aantal assists van Balk afgelopen seizoen.

Wat mij betreft is Balk een ?moet? en Pauwels een ?mag?.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Klopt Balk moet je verkopen voor een paar ton.
Pauwels mag voor mij nog een jaartje blijven.

Er zijn nog steeds geen spelers vertrokken B.v. Nieling,Diemers en Mercera.

janou

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 24, 2025, 10:32:03
Omdat hij uit zijn contract loopt en het qua goals bijna nooit beter kan doen dan dit seizoen.
Maar dus vooral ook omdat hij geen buiten is. Vloeiende aanvallen komen daar niet vandaan. Dat zie je ook terug in het aantal assists van Balk afgelopen seizoen.

Wat mij betreft is Balk een ?moet? en Pauwels een ?mag?.

Helemaal mee eens hoor. Balk is goed genoeg, maar past eigenlijk niet goed in een 3 spitsen systeem met veel balbezit. Bij een ploeg op de counter speelt of die 4-4-2 speelt is hij levensgevaarlijk. Ik zou hem als onderkant Eredivisie meteen ophalen.

Overigens zijn er idd nog geen spelers vertrokken. Voor zoals het nu staat hebben we echt een mooie selectie, afhankelijk van hoe goed binder en zijn concurrent is. En rechtsbuiten moet nog wat bij.

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op juni 24, 2025, 10:51:51
Klopt Balk moet je verkopen voor een paar ton.
Pauwels mag voor mij nog een jaartje blijven.

Er zijn nog steeds geen spelers vertrokken B.v. Nieling,Diemers en Mercera.
Paar ton? Minimaal 500K anders lekker houden...

michello

Citaat van: Noordcambuur op juni 24, 2025, 10:51:51
Klopt Balk moet je verkopen voor een paar ton.
Pauwels mag voor mij nog een jaartje blijven.

Er zijn nog steeds geen spelers vertrokken B.v. Nieling,Diemers en Mercera.

Balk verkopen en bijvoorbeeld Nunnely in!

Derkx R.H.

Citaat van: michello op juni 24, 2025, 11:00:06
Balk verkopen en bijvoorbeeld Nunnely in!
Die laatste haalt zijn neus op voor de KKD..

justremco

Citaat van: Derkx R.H. op juni 24, 2025, 11:01:26
Die laatste haalt zijn neus op voor de KKD..

Zou een prima stap voor m zijn denk ik maar zal allemaal om de poen draaien

Derkx R.H.

Citaat van: justremco op juni 24, 2025, 11:04:10
Zou een prima stap voor m zijn denk ik maar zal allemaal om de poen draaien
Dat en een stukje zelfoverschatting, PEC hikt ook tegen de salariseisen aan.

Josli

Citaat van: janou op juni 24, 2025, 02:05:40
Waarom zouden Pauwels en Galvez niet diepgaan door Diemers? Linkerkant vind ik by far onze gevaarlijkste kant. Ik vind dat Diemers, Galvez en Pauwels elkaar fijn vinden. Rechter kant vind ik minder soepel lopen.

Overigens vind ik niet dat wij Nartey of Diemers positiever moeten beoordelen omdat ze uit de stad komen. Als Diemers/Nartey slecht speelt, mogen wij dat gewoon benoemen toch?

Het ging me er meer om dat sommigen hier vinden dat als Diemers slecht speelt, dit aan anderen ligt. Ik vind overigens de linkerkant qua potentieel er totaal niet uitkomen en ik vind helemaal niet dat zij elkaar fijn vinden. Als ik dat vergelijk met Bangura, Maulun, Kallon (dat mag je kwalitatief best met elkaar vergelijken denk ik) dan vind ik het maar bijzonder matig zelfs.

janou

Citaat van: Bankzitter op juni 24, 2025, 19:35:51
Mooie inhoudelijke reactie  :thumbsup
laatste  contractjaar had ik even over het hoofd gezien. Het blijft wel een risico om beide te verkopen want we zitten niet ruim in de buitenspelers.

Eens, maar zal denk ik toch gebeuren. Een volledig nieuwe voorhoede, dat wordt afwachten.

janou

Citaat van: Josli op juni 24, 2025, 20:19:25
Het ging me er meer om dat sommigen hier vinden dat als Diemers slecht speelt, dit aan anderen ligt. Ik vind overigens de linkerkant qua potentieel er totaal niet uitkomen en ik vind helemaal niet dat zij elkaar fijn vinden. Als ik dat vergelijk met Bangura, Maulun, Kallon (dat mag je kwalitatief best met elkaar vergelijken denk ik) dan vind ik het maar bijzonder matig zelfs.

Dat kan je simpelweg niet vergelijken want er doen nog 8 andere spelers mee. Opbouw met de keeper, CV's en Hoedemakers verliep vlekkeloos. Dat was dit jaar compleet anders. Dat moet je echt niet onderschatten. Daarnaast is Pauwels niet zo ervaren als dat Kallon dat toen was. Die heeft 2 jaar kunnen rijpen eerst.

Los van dat die vergelijking niet kan ben ik het alsnog niet met je eens. Onze linkerkant van 2e seizoenshelft was de beste van de KKD in mijn optiek.

Josli

Tja. Dat mag jij vinden. Ik hoop dat de technische staf kritischer kijkt. Ik ben het overigens wel met je eens dat Hoedemakers/Schouten een aantal klassen beter was, dan wat er nu staat. Individueel vind ik Galvez, Diemers en Pauwels ook prima spelers. Maar het past niet goed in elkaar. 

Bankzitter

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 24, 2025, 10:32:03
Omdat hij uit zijn contract loopt en het qua goals bijna nooit beter kan doen dan dit seizoen.
Maar dus vooral ook omdat hij geen buiten is. Vloeiende aanvallen komen daar niet vandaan. Dat zie je ook terug in het aantal assists van Balk afgelopen seizoen.

Wat mij betreft is Balk een ?moet? en Pauwels een ?mag?.

Mooie inhoudelijke reactie. Had even gemist dat Balk in het laatste contract jaar zit.
Ik zou iig niet zowel Pauwels als Balk verkopen want we zitten krap in de buitenspelers.

Oud Cambuur

Bijzonder dat het in een topic over Mark Diemers het al 1 1/2 pagina over andere spelers van ons gaat kan dat niet beter in het topic seizoen 25-26?

upweer