Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

debaas058

Citaat van: janou op juni 23, 2025, 14:37:27
Maar waaruit blijkt dat het over geld gaat? Hij wil een meerjarig contract, dat gaat meer over zekerheid dan over specifiek salaris. En ik vind dat hij in alle interviews de club enorm goed vertegenwoordigd en het clubbelang op ??n laat overkomen. Die jongen is nog nooit negatief over onze club geweest. En als hij een zakelijke beslissing moet nemen, dan moet hij dat vooral doen want hij heeft een gezin waar hij voor moet zorgen. Daar doet zijn liefde voor Cambuur dan niets aan af.

Ik vind het ook totaal niet relevant wat voor label die jongen krijgt, clubicoon, jongen van de stad of wat dan ook. Hij is gewoon een Cambuurfan die bij ons op het veld staat. Laten we dat alsjeblieft koesteren.

_O_
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

papier

Citaat van: janou op juni 23, 2025, 14:37:27
Maar waaruit blijkt dat het over geld gaat? Hij wil een meerjarig contract, dat gaat meer over zekerheid dan over specifiek salaris. En ik vind dat hij in alle interviews de club enorm goed vertegenwoordigd en het clubbelang op ??n laat overkomen. Die jongen is nog nooit negatief over onze club geweest. En als hij een zakelijke beslissing moet nemen, dan moet hij dat vooral doen want hij heeft een gezin waar hij voor moet zorgen. Daar doet zijn liefde voor Cambuur dan niets aan af.

Ik vind het ook totaal niet relevant wat voor label die jongen krijgt, clubicoon, jongen van de stad of wat dan ook. Hij is gewoon een Cambuurfan die bij ons op het veld staat. Laten we dat alsjeblieft koesteren.

Die dingen staan toch niet los van elkaar. Een langer contract vertegenwoordigd meer waarde dan een korter contract dus impliciet gaat dat over geld. Diemers heeft aan zelfvertrouwen geen gebrek dus wat dat betreft kan hij vrij eenvoudig tekenen voor 2 jaar wetende dat er toch wel wordt verlengd.

Een zakelijk besluit nemen is prima maar ga dan niet met enige regelmaat in de media je verhaal doen met een of ander charme offensief. Klaarblijkelijk is dat niet veel waard als er geen bedrag, even los van de termijn waarover dat wordt uitgestreken, tegenoverstaat.

kapseltje

In de interviews zegt hij dat het gaat om waardering en daarnaast de lengte van het contract.

Waardering in de vorm van: je statistieken zien er leuk uit, maar te weinig rendement? Ben benieuwd hoe Lambooij zijn statistiekeken anders weet te interpreteren.

Zie hier veel vergelijkingen met het kampioensjaar, maar toen waren er amper zwakke schakels. Nu heb/had je een groot gedeelte met harde voeten. Daarnaast weinig kans om de beslissende pass te geven. Pauwels en Galvez gaan zelden diep. Loopacties vanuit het middenveld zijn er ook amper, om over de spitspositie nog maar te zwijgen. Hoe goed je zelf presteert, hangt ook van het team af.

Zonder Diemers had je rechterrijtje gespeeld. Vergeet niet dat we dichtbij promotie zaten. E dat met zo'n mager elftal... Toppers behouden en paar versterkingen en je bent er.

denistel

#483
Citaat van: kapseltje op juni 23, 2025, 15:22:41
In de interviews zegt hij dat het gaat om waardering en daarnaast de lengte van het contract.

Waardering in de vorm van: je statistieken zien er leuk uit, maar te weinig rendement? Ben benieuwd hoe Lambooij zijn statistiekeken anders weet te interpreteren.

Zie hier veel vergelijkingen met het kampioensjaar, maar toen waren er amper zwakke schakels. Nu heb/had je een groot gedeelte met harde voeten. Daarnaast weinig kans om de beslissende pass te geven. Pauwels en Galvez gaan zelden diep. Loopacties vanuit het middenveld zijn er ook amper, om over de spitspositie nog maar te zwijgen. Hoe goed je zelf presteert, hangt ook van het team af.

Zonder Diemers had je rechterrijtje gespeeld. Vergeet niet dat we dichtbij promotie zaten. E dat met zo'n mager elftal... Toppers behouden en paar versterkingen en je bent er.

je kunt het in mijn beleving ook anders zien die dingen die je zegt kloppen maar komen misschien
wel omdat het hele spel op Diemers is afgestemd die ook nog heel vaak naar de linkerkant trok
waardoor de back niet op kan komen en een bal in de diepte op pauwels ook niet kan.Diemers speelde
uit tegen Vitesse niet toen maakten we er 6 en hadden ook wel 12 kunnen zijn omdat er toen veel
sneller werd gecombineerd en er loop achties waren enz .dat Diemers de beste speler is is wel
duidelijk maar misschien zonder hem gaan anderen zich meer laten zien. Alle corners alle vrije trappen
werden dooe hem genomen al lag ie soms veel beter voor een linkspoot logisch dat je er dan af en
toe ook eens 1 inschiet zijn corners waren meestal gewoon niet goed wat voor afspraken er dan ook
maar waren. bovendien verdient hij boven modaal en we spelen gewoon kkd, we gaan het zien

denistel

Citaat van: Andy King op juni 23, 2025, 12:11:10
Ik denk ouderwets handjeklap... Je vraagt 100, ze bieden 60 en je komt uit op 80. Beetje geven en nemen en akkoord. Contractverlenging.

x 3 dan

sunderland

Citaat van: denistel op juni 23, 2025, 15:49:41
x 3 dan
ja Haha denk dat we er niet ver naast zitten  :devil :D

janou

Citaat van: papier op juni 23, 2025, 15:06:25
Die dingen staan toch niet los van elkaar. Een langer contract vertegenwoordigd meer waarde dan een korter contract dus impliciet gaat dat over geld. Diemers heeft aan zelfvertrouwen geen gebrek dus wat dat betreft kan hij vrij eenvoudig tekenen voor 2 jaar wetende dat er toch wel wordt verlengd.

Een zakelijk besluit nemen is prima maar ga dan niet met enige regelmaat in de media je verhaal doen met een of ander charme offensief. Klaarblijkelijk is dat niet veel waard als er geen bedrag, even los van de termijn waarover dat wordt uitgestreken, tegenoverstaat.

Vanuit supportersemotie begrijp ik dat.

Maar we vergeten even dat het wel zijn werk is, en dat Diemers ook weet dat hij na het voetballen gewoon weer ander werk moet gaan zoeken zonder enige normale werkervaring. Dus dan kan je makkelijk zeggen van teken gewoon voor twee jaar en een derde komt vanzelf, maar dan verdiep je je niet echt in de overwegingen die zo'n jongen moet maken. Dan kan dat ene contractjaar wel degelijk een verschil maken. En als hij afgelopen jaar al zelf water bij de wijn hebt gedaan, begrijp ik wellicht ook nog wel dat het hem ook om respect gaat. Overigens is hij ook niet groter dan de club, dus Cambuur heeft ook het volste recht om te zeggen dat ze er geen vertrouwen in hebben dat hij nog 3 jaar de ploeg gaat dragen of dat ze financieel niet dat risico kunnen nemen. Kan naast elkaar bestaan. Zou ik zelf enorm zonde vinden, maar mijn mening doet daarin niet toe.

En jij ziet het als charme offensief van Diemers, ik zie het gewoon als een supporter die oprecht blij is om voor zijn Cambuur te spelen. Een charme offensief is tijdelijk, terwijl Diemers zich altijd als Cambuursupporter heeft uitgelaten. Dus ik vind het totaal onnodig en zelfs misschien wel respectloos om zijn lovende woorden af te doen als charme offensief.

Josli

Citaat van: denistel op juni 23, 2025, 15:48:08
je kunt het in mijn beleving ook anders zien die dingen die je zegt kloppen maar komen misschien
wel omdat het hele spel op Diemers is afgestemd die ook nog heel vaak naar de linkerkant trok
waardoor de back niet op kan komen en een bal in de diepte op pauwels ook niet kan.Diemers speelde
uit tegen Vitesse niet toen maakten we er 6 en hadden ook wel 12 kunnen zijn omdat er toen veel
sneller wer gecombineerd en er loop achties waren enz .dat Diemers de beste speler is is wel
duidelijk maar misschien zonder hem gaan anderen zich meer laten zien. Alle corners alle vrije trappen
werden dooe hem genomen al lag ie soms veel beter voor een linkspoot logisch dat je er dan af en
toe ook eens 1 inschiet zijn corners waren meestal gewoon niet goed wat voor afspraken er dan ook
maar waren. bovendien verdient hij boven modaal en we spelen gewoon kkd, we gaan het zien

Dit bedoel ik dus. Iemand roept hier dat Pauwels en Galvez niet diep gaan en Diemers de bal daarom niet kwijt kan. Ik denk dat het juist door Diemers komt dat ze nooit diep lopen. Ik snap dan ook best dat de techische staf vind dat dit anders moet. m
Overigens vind ik Diemers een prima speler en hij mag absoluut blijven wat mij betreft. Als het trouwens ook een beweegreden is dat hij Cambuurfan is, dan verwacht ik ook dat we een jongen als Nartey vanaf nu iets positiever beoordelen. Want blijkbaar mogen we op een jonge jongen uit de stad veel kritischer zijn dan op een duurbetaalde oudere jongen uit de stad.

janou

Citaat van: Josli op juni 23, 2025, 22:19:26
Dit bedoel ik dus. Iemand roept hier dat Pauwels en Galvez niet diep gaan en Diemers de bal daarom niet kwijt kan. Ik denk dat het juist door Diemers komt dat ze nooit diep lopen. Ik snap dan ook best dat de techische staf vind dat dit anders moet. m
Overigens vind ik Diemers een prima speler en hij mag absoluut blijven wat mij betreft. Als het trouwens ook een beweegreden is dat hij Cambuurfan is, dan verwacht ik ook dat we een jongen als Nartey vanaf nu iets positiever beoordelen. Want blijkbaar mogen we op een jonge jongen uit de stad veel kritischer zijn dan op een duurbetaalde oudere jongen uit de stad.

Waarom zouden Pauwels en Galvez niet diepgaan door Diemers? Linkerkant vind ik by far onze gevaarlijkste kant. Ik vind dat Diemers, Galvez en Pauwels elkaar fijn vinden. Rechter kant vind ik minder soepel lopen.

Overigens vind ik niet dat wij Nartey of Diemers positiever moeten beoordelen omdat ze uit de stad komen. Als Diemers/Nartey slecht speelt, mogen wij dat gewoon benoemen toch?



upweer

Citaat van: janou op juni 24, 2025, 02:05:40
Waarom zouden Pauwels en Galvez niet diepgaan door Diemers? Linkerkant vind ik by far onze gevaarlijkste kant. Ik vind dat Diemers, Galvez en Pauwels elkaar fijn vinden. Rechter kant vind ik minder soepel lopen.

Overigens vind ik niet dat wij Nartey of Diemers positiever moeten beoordelen omdat ze uit de stad komen. Als Diemers/Nartey slecht speelt, mogen wij dat gewoon benoemen toch?


Helemaal mee eens,
Maar zo slecht was het allemaal toch niet en toch 3e worden?

papier

Citaat van: janou op juni 23, 2025, 15:57:35
Vanuit supportersemotie begrijp ik dat.

Maar we vergeten even dat het wel zijn werk is, en dat Diemers ook weet dat hij na het voetballen gewoon weer ander werk moet gaan zoeken zonder enige normale werkervaring. Dus dan kan je makkelijk zeggen van teken gewoon voor twee jaar en een derde komt vanzelf, maar dan verdiep je je niet echt in de overwegingen die zo'n jongen moet maken. Dan kan dat ene contractjaar wel degelijk een verschil maken. En als hij afgelopen jaar al zelf water bij de wijn hebt gedaan, begrijp ik wellicht ook nog wel dat het hem ook om respect gaat. Overigens is hij ook niet groter dan de club, dus Cambuur heeft ook het volste recht om te zeggen dat ze er geen vertrouwen in hebben dat hij nog 3 jaar de ploeg gaat dragen of dat ze financieel niet dat risico kunnen nemen. Kan naast elkaar bestaan. Zou ik zelf enorm zonde vinden, maar mijn mening doet daarin niet toe.

We zullen wel zien waar hij naar vertrekt en voor hoe lang. Ik heb zelf totaal geen inzicht in de salarissen en kan me prima voorstellen dat Diemers de best betaalde speler is en zal zijn. Echter dient hij niet significant meer te moeten verdienden dan anderen. Een scheef salarishuis ben ik absoluut geen voorstander van. Aansluitend vind ik hem voetballend ook niet significant meer toevoegen om zo'n verschil te verantwoorden. Laat de selectie aub niet topzwaar zijn.

CiteerEn jij ziet het als charme offensief van Diemers, ik zie het gewoon als een supporter die oprecht blij is om voor zijn Cambuur te spelen. Een charme offensief is tijdelijk, terwijl Diemers zich altijd als Cambuursupporter heeft uitgelaten. Dus ik vind het totaal onnodig en zelfs misschien wel respectloos om zijn lovende woorden af te doen als charme offensief.

Hij geeft enerzijds aan dat hij blij is om voor 'zijn' club te spelen. Tegelijkertijd geeft hij aan hoe fijn hij het vindt dat hij in Leeuwarden zit ivm stabiliteit, familie etc. Dat zijn in mijn ogen twee verschillende zaken. Dat is in feite niet relevant voor een zakelijke relatie maar enkel iets op persoonlijk vlak. En hoewel dat ook belangrijk is impliceert hij daarmee wel iets. Ik vind dat eerder respectloos naar een groot deel van de supporters die hij valse hoop geeft dan andersom.

sunderland

Citaat van: janou op juni 24, 2025, 02:05:40
Waarom zouden Pauwels en Galvez niet diepgaan door Diemers? Linkerkant vind ik by far onze gevaarlijkste kant. Ik vind dat Diemers, Galvez en Pauwels elkaar fijn vinden. Rechter kant vind ik minder soepel lopen.

Overigens vind ik niet dat wij Nartey of Diemers positiever moeten beoordelen omdat ze uit de stad komen. Als Diemers/Nartey slecht speelt, mogen wij dat gewoon benoemen toch?
Galvez staat dan te hoog en Diemers is in de omschakeling gewoon slecht dat word er bedoeld. Denbosch uit , Graafschap thuis werd daar door de tegenstander van geprofiteerd. Ook niet te moeilijk over doen want zo heeft iedere speler wel een minder ding. Je kunt ook zeggen dat Nieling dan beter moet staan en Smand dan de spits moet overnemen? dan ga je weer veel verder in de materie

janou

Citaat van: papier op juni 24, 2025, 08:40:40
We zullen wel zien waar hij naar vertrekt en voor hoe lang. Ik heb zelf totaal geen inzicht in de salarissen en kan me prima voorstellen dat Diemers de best betaalde speler is en zal zijn. Echter dient hij niet significant meer te moeten verdienden dan anderen. Een scheef salarishuis ben ik absoluut geen voorstander van. Aansluitend vind ik hem voetballend ook niet significant meer toevoegen om zo'n verschil te verantwoorden. Laat de selectie aub niet topzwaar zijn.

Hij geeft enerzijds aan dat hij blij is om voor 'zijn' club te spelen. Tegelijkertijd geeft hij aan hoe fijn hij het vindt dat hij in Leeuwarden zit ivm stabiliteit, familie etc. Dat zijn in mijn ogen twee verschillende zaken. Dat is in feite niet relevant voor een zakelijke relatie maar enkel iets op persoonlijk vlak. En hoewel dat ook belangrijk is impliceert hij daarmee wel iets. Ik vind dat eerder respectloos naar een groot deel van de supporters die hij valse hoop geeft dan andersom.

Over kwaliteit kan de mening inderdaad verschillen. Met je eens dat het verschil niet te groot moet zijn uiteraard.

Maar waarom is het respectloos naar supporters toe? Hij geeft toch geen valse hoop? Geeft duidelijk aan dat ie weg gaat met ??n jaar contract. Dat kan toch volledig los staan van het feit dat zijn hart wel bij Cambuur ligt en dat hij blij is om voor Cambuur te spelen? 

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: janou op juni 24, 2025, 02:05:40
Linkerkant vind ik by far onze gevaarlijkste kant.

Wat niet zo raar is, omdat we eigenlijk zonder rechterkant speelden.
Balk moet echt verkocht worden, want anders krijgen we datzelfde probleem weer.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Hoezo moet die verkocht worden? Dat geldt eerder voor Pauwels die veel meer oplevert.
En uiteindelijk hebben we toch meer dan 1 of 2 vleugelaanvallers nodig en hij blijft wel goaltjes meepikken.
Er moet nog wel een ander type rechterspits bij, dat ben ik wel met je eens.