Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Fish!!!

Het zogenaamde eeuwige gekap en gedraai komt natuurlijk ook omdat er GEEN aanspeelpunt is, enkel Pauwels goed aanspeelbaar is, en omdat er geen andere middenvelder is die de ballen wil hebben. Dan hoef je namelijk ook niet 3 keer te kappen voordat je een bal kunt afspelen. Die jongen is met kop en schouders onze beste speler. Na zijn komst ineens een grote opmars, bindt standaard 2 spelers, teams passen zich aan...En dan nog vaak als enige speler telkens die bal willen hebben....Als hij weggaat, wie moet er dan in godsnaam op het middenveld de bal hebben.....

YellowBlue

Citaat van: Fish!!! op juni 23, 2025, 08:08:34
Het zogenaamde eeuwige gekap en gedraai komt natuurlijk ook omdat er GEEN aanspeelpunt is, enkel Pauwels goed aanspeelbaar is, en omdat er geen andere middenvelder is die de ballen wil hebben. Dan hoef je namelijk ook niet 3 keer te kappen voordat je een bal kunt afspelen. Die jongen is met kop en schouders onze beste speler. Na zijn komst ineens een grote opmars, bindt standaard 2 spelers, teams passen zich aan...En dan nog vaak als enige speler telkens die bal willen hebben....Als hij weggaat, wie moet er dan in godsnaam op het middenveld de bal hebben.....
Precies! het rendement van Diemers gaat met stappen vooruit als hij de bal kwijt kan aan een spits of eindelijk eens een steekbal kan geven op een diepgaande 10.

sunderland

Citaat van: YellowBlue op juni 23, 2025, 08:56:36
Precies! het rendement van Diemers gaat met stappen vooruit als hij de bal kwijt kan aan een spits of eindelijk eens een steekbal kan geven op een diepgaande 10.
zo ist. Ons voetbal was meestal zo voorspelbaar. Meestal alleen in de breedte aanspeelbaar en dat viel vooral op in ons slechte wedstrijden bij Volendam en Emmen. Hoop dat de Graaf daar ook iets in kan veranderen.

Huizen

Toch heb ik het gevoel dat hij blijft. Jonge kids weer laten verhuizen naar Internationale school lijkt mij ook niet echt top.

Zou mooi zijn als ze dat deze week bekend maken dan kunnen we verder bouwen aan ons top 2 elftal!  |:)

Noordcambuur

Citaat van: Bussum op juni 23, 2025, 10:38:40
Toch heb ik het gevoel dat hij blijft. Jonge kids weer laten verhuizen naar Internationale school lijkt mij ook niet echt top.

Zou mooi zijn als ze dat deze week bekend maken dan kunnen we verder bouwen aan ons top 2 elftal!  |:)
dan kan het weer wat rustiger worden hier?

Derkx R.H.

Citaat van: Bussum op juni 23, 2025, 10:38:40
Toch heb ik het gevoel dat hij blijft. Jonge kids weer laten verhuizen naar Internationale school lijkt mij ook niet echt top.

Zou mooi zijn als ze dat deze week bekend maken dan kunnen we verder bouwen aan ons top 2 elftal!  |:)
Zijn leidinggevende moet dan weer stoppen met haar leuke baan..

Amekkis

Bizar dat er mensen zijn die het niet erg zouden vinden als Diemers vertrekt. De man was, met kop en schouders, de beste man op het veld bij ons! Ook in de speler van het jaar klassementen staat hij standaard in de top 3. Was in zijn beginjaren bij ons totaal geen fan van hem maar het is echt een topspeler geworden uit de categorie vd Heide, El Makrini, De Leeuw.

Noordcambuur

Citaat van: Amekkis op juni 23, 2025, 11:13:50
Bizar dat er mensen zijn die het niet erg zouden vinden als Diemers vertrekt. De man was, met kop en schouders, de beste man op het veld bij ons! Ook in de speler van het jaar klassementen staat hij standaard in de top 3. Was in zijn beginjaren bij ons totaal geen fan van hem maar het is echt een topspeler geworden uit de categorie vd Heide, El Makrini, De Leeuw.
de Leeuw hou op heeft hier niks gepresteerd alleen maar zijn zakken gevuld  :_schater

sjaak

Ik denk dat hij Carlo bedoelt.

Amekkis


Andy King

Ik denk ouderwets handjeklap... Je vraagt 100, ze bieden 60 en je komt uit op 80. Beetje geven en nemen en akkoord. Contractverlenging.

papier

Kind van de club. Jongen van de stad. Voetballend hoort hij onmiskenbaar bij de beteren. Heeft daarmee de voorwaarden om een icoon te worden maar is dat nog niet. Maar hij is niet belangrijker dan de club en dat lijkt hij zelf soms wel te vinden. Het worden van een icoon heeft hij zelf in de hand, maar het lijkt erop dat de woorden over het wonen in de stad en kinderen op school minder belangrijk zijn dan extra geld op de bank. Cambuur is een geweldige club om voor te mogen spelen. Is een club waar hij van enorme toegevoegde waarde kan zijn. Maar is niet een club waar je een dik salaris kan verdienen. Dat wist hij vorig jaar ook al.


Bankzitter

Wat wil hij na het voetbal? Meestal worden dit type middenvelders ook goede trainers.
Is ook een optie om over te praten.

janou

Citaat van: papier op juni 23, 2025, 12:12:05
Kind van de club. Jongen van de stad. Voetballend hoort hij onmiskenbaar bij de beteren. Heeft daarmee de voorwaarden om een icoon te worden maar is dat nog niet. Maar hij is niet belangrijker dan de club en dat lijkt hij zelf soms wel te vinden. Het worden van een icoon heeft hij zelf in de hand, maar het lijkt erop dat de woorden over het wonen in de stad en kinderen op school minder belangrijk zijn dan extra geld op de bank. Cambuur is een geweldige club om voor te mogen spelen. Is een club waar hij van enorme toegevoegde waarde kan zijn. Maar is niet een club waar je een dik salaris kan verdienen. Dat wist hij vorig jaar ook al.

Maar waaruit blijkt dat het over geld gaat? Hij wil een meerjarig contract, dat gaat meer over zekerheid dan over specifiek salaris. En ik vind dat hij in alle interviews de club enorm goed vertegenwoordigd en het clubbelang op ??n laat overkomen. Die jongen is nog nooit negatief over onze club geweest. En als hij een zakelijke beslissing moet nemen, dan moet hij dat vooral doen want hij heeft een gezin waar hij voor moet zorgen. Daar doet zijn liefde voor Cambuur dan niets aan af.

Ik vind het ook totaal niet relevant wat voor label die jongen krijgt, clubicoon, jongen van de stad of wat dan ook. Hij is gewoon een Cambuurfan die bij ons op het veld staat. Laten we dat alsjeblieft koesteren.

janou

Citaat van: sunderland op juni 23, 2025, 09:24:33
zo ist. Ons voetbal was meestal zo voorspelbaar. Meestal alleen in de breedte aanspeelbaar en dat viel vooral op in ons slechte wedstrijden bij Volendam en Emmen. Hoop dat de Graaf daar ook iets in kan veranderen.

Jup! Hoop dat we met onze nieuwe centrum achterin al een stuk meer voetbal gaan krijgen en de nieuwe spits ook een beetje balvast is :). Gaat Diemers ook baat bij hebben.