Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Alle ervaring weg. Wie denkt dat je met allemaal spelers tot 23 - 2t jaar kampioen kunt worden?

En hoe er hier over een clubicoon wordt gesproken....
Spelers die max 3000 bruto per maand mogem verdienen en ondertussen er maar vanuit gaan dat iedereen voor de fantastische sfeer bij Cambuur wil komen voetballen.

Als dat dan allemaal niet lukt met zijn allen schelden op ts en bestuur die er niks van snappen.....


Er zijn clubs waqr ze beter omgaan met (oud) spelers en trainers die wat voor de club betekend hebben....

Galdiano

Citaat van: zeewolde op juni 22, 2025, 19:07:43

En hoe er hier over een clubicoon wordt gesproken....


Wat is de definitie van een clubicoon?

Hij heeft de jeugdopleiding doorlopen, heeft zijn debuut bij ons gemaakt en destijds geld opgeleverd.
Keert nu terug op 32 jarige leeftijd terug en presteert wisselend. De meningen zijn hierover verdeeld.

Hij heeft hier maar 59 wedstrijden gespeeld. Is er dan sprake van een clubicoon? Op basis van wat.
Ik zie het als een Leeuwarder jongen die een warm hart heeft voor onze club. Dat is prachtig, maar heeft zich niet dusdanig gemanifesteerd dat ik vind dat hij een als een clubicoon kan worden gezien.

Een Johan Abma of een Jan Bruin, dat zijn clubiconen.
Dan zou ik eerder een Erik Bakker nog als een icoon zien dan een Mark Diemers.

Hij heeft hier slechts 2 seizoen in Cambuur 1 gespeeld.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Het maakt niet een reet uit wat Mark Diemers verdiend. Die jongen is van toegevoegde waarde voor het elftal maar ook daar buiten. Geeft altijd hele eerlijke analyses na afloop vd wedstrijd. Een positief uithangbord voor de club. Voetballend steekt hij er met kop en schouders bovenuit. Als je dat niet herkent heb je nul komma nul verstand van voetbal.

wiekie1969

Een club als Cambuur mag de handen dichtknijpen met zo'n speler.  Dus dan moet je hem ten koste van alles behouden. En dat hij dan wat meer poen krijgt dan de andere spelers, so what. Met hem erbij kun je promoveren. Meerwaarde voor je elftal.

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op juni 22, 2025, 19:20:06
Wat is de definitie van een clubicoon?

Hij heeft de jeugdopleiding doorlopen, heeft zijn debuut bij ons gemaakt en destijds geld opgeleverd.
Keert nu terug op 32 jarige leeftijd terug en presteert wisselend. De meningen zijn hierover verdeeld.

Hij heeft hier maar 59 wedstrijden gespeeld. Is er dan sprake van een clubicoon? Op basis van wat.
Ik zie het als een Leeuwarder jongen die een warm hart heeft voor onze club. Dat is prachtig, maar heeft zich niet dusdanig gemanifesteerd dat ik vind dat hij een als een clubicoon kan worden gezien.

Een Johan Abma of een Jan Bruin, dat zijn clubiconen.
Dan zou ik eerder een Erik Bakker nog als een icoon zien dan een Mark Diemers.

Hij heeft hier slechts 2 seizoen in Cambuur 1 gespeeld.

Laatste 20 jaar hier maar 1 icoon gezien en dat was met afstand Robert M?hren.

Korezev

Wat mogen wij hier blij zijn met het analyseren door Wiekie, ik steek elke keer weer wat op van zijn scherpe positieve analyses.

Wel jammer dat hij al vindt dat je een club-icoon bent als je hier een blauwe maandag gevoetbald hebt.

mario

Citaat van: sunderland op juni 22, 2025, 18:34:14
Vind het zo mooi hier. De 1 weet nog meer dan de ander. Lees ook dat de meesten precies weten wat Lambooij heeft gezegd. Zitten meerdere bestuursleden bij die gesprekken.
Hoop dat Kooi hem over de streep kan trekken
:thumbsup

Naastismis

Citaat van: wiekie1969 op juni 22, 2025, 19:22:49
Geeft altijd hele eerlijke analyses na afloop vd wedstrijd.

Haha,  altijd bij een nederlaag afgeven op de speelwijze van de tegenstander. Ben daar wel klaar mee.

Josli

#458
Citaat van: wiekie1969 op juni 22, 2025, 19:22:49
Het maakt niet een reet uit wat Mark Diemers verdiend. Die jongen is van toegevoegde waarde voor het elftal maar ook daar buiten. Geeft altijd hele eerlijke analyses na afloop vd wedstrijd. Een positief uithangbord voor de club. Voetballend steekt hij er met kop en schouders bovenuit. Als je dat niet herkent heb je nul komma nul verstand van voetbal.

Nou Wiekie, vaak kan ik je wel redelijk volgen. Maar hier ben ik het niet met je eens.
Allereerst vind ik hem voetballend er niet met kop en schouders bovenuit steken. Al is dat bij ons niet zo heel moeilijk trouwens. Natuurlijk ziet het er wel goed uit, al die balletjes buitenkant voet en die eeuwig kapbeweging terug. Maar nee, hij brengt totaal niet wat ik er van had gehoopt. Zijn analyses na de wedstijd heb ik al eerder eens iets over gezegd. Die vind ik juist helemaal niet eerlijk. Het ligt altijd aan de tegenstander en weinig zelfkritiek.
Eem icoon is het zeker niet. Daarvoor heeft hij hier veel te weinig gespeeld en indruk gemaakt.

Overigens mag hij best blijven hoor. Maar niemand is groter dan het team. En ik heb het gevoel dat Diemers het iets te hoog in de bol heeft.
Ik vind juist dat als je niet ziet dat al dat geloop met de bal vrij rendementloos is, je weinig verstand van voetbal hebt. Maar goed zo kijkt iedereen er weer anders naar.

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op juni 22, 2025, 19:07:43
Alle ervaring weg. Wie denkt dat je met allemaal spelers tot 23 - 2t jaar kampioen kunt worden?
En hoe er hier over een clubicoon wordt gesproken....
Spelers die max 3000 bruto per maand mogem verdienen en ondertussen er maar vanuit gaan dat iedereen voor de fantastische sfeer bij Cambuur wil komen voetballen.
Als dat dan allemaal niet lukt met zijn allen schelden op ts en bestuur die er niks van snappen.....
Er zijn clubs waqr ze beter omgaan met (oud) spelers en trainers die wat voor de club betekend hebben....
Helemaal mee eens  _O_

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op juni 22, 2025, 19:22:49
Het maakt niet een reet uit wat Mark Diemers verdiend. Die jongen is van toegevoegde waarde voor het elftal maar ook daar buiten. Geeft altijd hele eerlijke analyses na afloop vd wedstrijd. Een positief uithangbord voor de club. Voetballend steekt hij er met kop en schouders bovenuit. Als je dat niet herkent heb je nul komma nul verstand van voetbal.
eens

Bankzitter


Gabster

Citaat van: Josli op juni 22, 2025, 21:56:05
Nou Wiekie, vaak kan ik je wel redelijk volgen. Maar hier ben ik het niet met je eens.
Allereerst vind ik hem voetballend er niet met kop en schouders bovenuit steken. Al is dat bij ons niet zo heel moeilijk trouwens. Natuurlijk ziet het er wel goed uit, al die balletjes buitenkant voet en die eeuwig kapbeweging terug. Maar nee, hij brengt totaal niet wat ik er van had gehoopt. Zijn analyses na de wedstijd heb ik al eerder eens iets over gezegd. Die vind ik juist helemaal niet eerlijk. Het ligt altijd aan de tegenstander en weinig zelfkritiek.
Eem icoon is het zeker niet. Daarvoor heeft hij hier veel te weinig gespeeld en indruk gemaakt.

Overigens mag hij best blijven hoor. Maar niemand is groter dan het team. En ik heb het gevoel dat Diemers het iets te hoog in de bol heeft.
Ik vind juist dat als je niet ziet dat al dat geloop met de bal vrij rendementloos is, je weinig verstand van voetbal hebt. Maar goed zo kijkt iedereen er weer anders naar.


Mee eens. Mark is geen club icoon, meer een Jongen van de stad.

Club iconen zijn bvb muhren, stam, mols, Greg berhalter, robin Nelisse, Leo beenhakker, Fritz korbach, Sandor van der Heide, willem van der Ark, ?.

Die hebben wat meer gedaan voor Cambuur Dan Diemers.
In Henk we trust!

oost

Citaat van: Josli op juni 22, 2025, 21:56:05
Nou Wiekie, vaak kan ik je wel redelijk volgen. Maar hier ben ik het niet met je eens.
Allereerst vind ik hem voetballend er niet met kop en schouders bovenuit steken. Al is dat bij ons niet zo heel moeilijk trouwens. Natuurlijk ziet het er wel goed uit, al die balletjes buitenkant voet en die eeuwig kapbeweging terug. Maar nee, hij brengt totaal niet wat ik er van had gehoopt. Zijn analyses na de wedstijd heb ik al eerder eens iets over gezegd. Die vind ik juist helemaal niet eerlijk. Het ligt altijd aan de tegenstander en weinig zelfkritiek.
Eem icoon is het zeker niet. Daarvoor heeft hij hier veel te weinig gespeeld en indruk gemaakt.

Overigens mag hij best blijven hoor. Maar niemand is groter dan het team. En ik heb het gevoel dat Diemers het iets te hoog in de bol heeft.
Ik vind juist dat als je niet ziet dat al dat geloop met de bal vrij rendementloos is, je weinig verstand van voetbal hebt. Maar goed zo kijkt iedereen er weer anders naar.


Helemaal met jou eens :thumbsup

Bankzitter

Als Diemers blijft en 2-3 jaar nog speelt dan kan hij clubicoon worden, maar idd jonfen van de stad en gewoon een hele goede speler voor ons.