Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: denistel op juni 15, 2025, 14:41:28
beter zegt ie niet wel andere type spelers waardoor bijv een souren ook weer
het niveau van mvv gaat halen
exact. Zou heel graag Diemers houden maar bijv Souren gaat niet beter door hem spelen. Souren durft bijv niet te hoog te spelen omdat Diemers in de omschakeling niet goed is. Dat voel je als speler. Met Wiekie eens, noem eens een betere middenvelder in kkd. Diemers was laatste weds tegen Den Bosch zo vreselijk goed. Dat nivo zie je zelden

sunderland

#361
Citaat van: Agy op juni 16, 2025, 16:25:39
Ach het gaat er helemaal niet om wie beter is maar vooral om de kwaliteiten die Diemers worden toebedeelt maar hij juist (en dit elftal) ontberen. En dat is creativiteit, het spel versnellen en weer temporiseren, snel verleggen, open draaien en kantelen, alla Maulun in zijn goede tijd, iets wat hij met zijn trap zou moeten kunnen maar helaas zelden laat zien. Hij mag voor mij zekers blijven maar niet ten koste van alles, zoals Destroyer al aangeeft is hij een speler van dik in de 30 waar je geen cent meer aan verdient. Zal elk jaar ietsje blessuregevoeliger worden en voor zijn salaris kun je heus wel iemand halen die wel creativiteit toevoegt. Het liefste zou ik zo iemand samen met Diemers zien spelen maar nogmaals niet ten koste van alles.
jij hebt verstand van het spelletje, als Diemers wel open draait en dus wil versnellen naar bijvoorbeeld de andere kant is daar niemand of staat het verkeerd. Nooit een middenvelder die achter de laatste lijn van de tegenstander duikt. Vooral in uit wedstrijden zie je dat op tv goed. Emmen uit draaide hij wel 8 x weg maar kon de bal niet kwijt. Dat stukje is een onvermogen van ons Ts vind ik . Maulun had wel een Muhren en Jacobs en de rest. ( en Sandor)

Lowieke

In de tijd van Maulun hadden we Jakobs. Die ging altijd diep. Nu hebben we Nartey op die positie en die voetbalt alsof er een hek om het strafschopgebied van de tegenstander staat. En bovendien hadden we Hoedemakers en dat is toch wel even een niveautje beter dan Souren.

janou

Citaat van: sunderland op juni 16, 2025, 16:37:10
jij hebt verstand van het spelletje, als Diemers wel open draait en dus wil versnellen naar bijvoorbeeld de andere kant is daar niemand of staat het verkeerd. Nooit een middenvelder die achter de laatste lijn van de tegenstander duikt. Vooral in uit wedstrijden zie je dat op tv goed. Emmen uit draaide hij wel 8 x weg maar kon de bal niet kwijt. Dat stukje is een onvermogen van ons Ts vind ik

Heeft ook te maken dat hij vaak lager op het veld de bal krijgt. Dan staan er heel veel spelers van de tegenstander achter de bal waardoor er weinig ruimte is en hij veel minder beslissend is qua assist en doelpunten. Als hij hoger op het veld aan de bal komt, kan hij veel beslissender zijn.

Dat komt uiteindelijk ook door de opbouw. Wij hadden afgelopen jaar gewoon veel moeite om vanuit achteruit goed op te bouwen. In de jaren van Maulun kregen tegenstanders geen druk op ons en werden er constant middenvelders vrijgespeeld waardoor er overtallen gecre?rd werden. Maulun kon dieper blijven omdat hij wist dat hij de bal wel zou krijgen. Doordat de opbouw minder goed loopt, komt Diemers de bal halen waardoor hij minder belangrijk kon zijn in de buurt van de goal van de tegenstander.

Ik denk daarom dat Maulun niet per s? creatiever is dan Diemers, maar gewoon dieper op het veld stond, en daarom zijn creativiteit beter kwijt kon. Helemaal met Jacobs die altijd diep ging, en twee zijkanten die altijd op de brommer waren met Kalon en Antonia.

Overigens ook wel een geweldige speler die Maulun.




denistel

Citaat van: Lowieke op juni 16, 2025, 16:44:48
In de tijd van Maulun hadden we Jakobs. Die ging altijd diep. Nu hebben we Nartey op die positie en die voetbalt alsof er een hek om het strafschopgebied van de tegenstander staat. En bovendien hadden we Hoedemakers en dat is toch wel even een niveautje beter dan Souren.

nartey speelt toch zoals de ts het wil ligt niet aan hem denk ik.

beam

Citaat van: denistel op juni 16, 2025, 21:06:22
nartey speelt toch zoals de ts het wil ligt niet aan hem denk ik.
Ik denk na de dramatische seizoenstart dat de TS behoudender is gaan spelen en meer op resultaat. Dus de as dicht timmeren en zorgen dat je goed staat bij balverlies, belangrijker was dan een diepteloop maken. Een groot gat op middenveld achterlaten icm een foute pass in dodelijk in de counter.

beam

Maar hoe is het nu met Mark? nog steeds op zijn pik getrapt?

Oud Cambuur

Die is lekker op vakantie

sk13

Terug naar fortuna?

sunderland

Citaat van: beam op juni 17, 2025, 09:15:38
Ik denk na de dramatische seizoenstart dat de TS behoudender is gaan spelen en meer op resultaat. Dus de as dicht timmeren en zorgen dat je goed staat bij balverlies, belangrijker was dan een diepteloop maken. Een groot gat op middenveld achterlaten icm een foute pass in dodelijk in de counter.
dat heeft daar toch niks mee te maken en dat zou ook compleet tegen Henk zijn denkwijze ingaan. Laatste 2 jaar weinig diepgang gezien. Je ziet overigens heel weinig diepgang meer op de velden. Je ziet vooral pendelaars op het midden

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Poetser

Citaat van: sk13 op juni 18, 2025, 22:44:52
Terug naar fortuna?

Dat zou ik onbegrijpelijk vinden.

Nietszeggende grijze muis club.

denistel

#372
Citaat van: beam op juni 17, 2025, 09:15:38
Ik denk na de dramatische seizoenstart dat de TS behoudender is gaan spelen en meer op resultaat. Dus de as dicht timmeren en zorgen dat je goed staat bij balverlies, belangrijker was dan een diepteloop maken. Een groot gat op middenveld achterlaten icm een foute pass in dodelijk in de counter.

blijf er bij dat je in de afgelopen kkd 38 wedstrijden lekker aanvallend had gespeeld
we de po ook hadden gehaald niet als 3e misschien maar zeker 1e 8 en ja dan had
je wel eens een pak op de broek gekregen maar ook vaak ruim gewonnen en het
publiek vermaakt,nu te veel saaie 1-0 of 2-1 zege,s en lui vieren feest of we kampioen
zijn geworden.

Oud Cambuur

Citaat van: sk13 op juni 18, 2025, 22:44:52
Terug naar fortuna?
Hij komt komend weekend terug van vakantie dus dat hij open staat voor Fortuna lijkt mij voorbarig. Denk dat hij woensdag gewoon op de 1ste training staat

Huizen

Diemers is teruggekomen om naar de Eredivisie te gaan met "zijn" Cambuur. Dat dat het eerste jaar niet lukt, zeker na een rampzalig seizoen vooraf, is dat eigenlijk best logisch. Ik zou het persoonlijk erg matig vinden als hij dan na 1 jaar vertrekt.

We zijn niet bij het gesprek geweest, maar als het nog geeneens over geld is gegaan - ben ik wel benieuwd wat er dan is gebeurd. Hopelijk komt er een goede aanbieding voor 2 jaar, zodat Mark vooruit kan en Cambuur ook. All-in gaan voor deze speler lijkt mij ook weer wat overdreven. Kan ook niet goed zijn voor de balans in je team.

Ben benieuwd  |:)