Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Agy

Lang verhaal kort Diemers is gewoon een postbode voetballer. Waarbij hij altijd in een duel komt (en vroeger won) en op de grond ligt. Even los van dat de scheids altijd twijfelachtig in zijn voordeel fluit werkt het alleen maar vertragend. Nooit draait hij snel open naar de andere zijde om te kantelen, dat ziet hij gewoon niet. Hij mag voor mij blijven maar voor zijn salaris heb je ook twee hele leuke andere spelers.

wiekie1969

Noem eens 2 dan die beter zijn dan Diemers in de kkd. Die zijn er niet Agy.

Bankzitter

Ik zie zijn minpunten ook wel, maar hij lijdt heel weinig balverlies ook in de drukte en ziet meestal de beste oplossing.
Hij heeft spelers om zich heen nodig die hem aanvullen. Nartey en Pauwels gaan bijvoorbeeld te weinig diep.

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op juni 14, 2025, 20:46:25
Heeft spelers als Van Osch, Van de Water etc weten te slijten.
Heeft prima ingekocht met Jansen, Nieling, Pauwels.

Je kan zeker niet altijd een 6 gooien, maar. Met beperkte middelen heeft hij het gewoon goed gedaan.
Maar wel totaal gefaald met de spitspositie...

Inferno-058

Citaat van: Agy op juni 14, 2025, 22:58:20
Lang verhaal kort Diemers is gewoon een postbode voetballer. Waarbij hij altijd in een duel komt (en vroeger won) en op de grond ligt. Even los van dat de scheids altijd twijfelachtig in zijn voordeel fluit werkt het alleen maar vertragend. Nooit draait hij snel open naar de andere zijde om te kantelen, dat ziet hij gewoon niet. Hij mag voor mij blijven maar voor zijn salaris heb je ook twee hele leuke andere spelers.
Als Diemers een postbodevoetballer is wil ik niet weten wat de rest van het team is...

Dreet

Het is gewoon weer een spelletje tussen Diemers en de directie. Diemers zijn ego is wel snel gekwetst als iets hem niet zint. Dan zoekt hij snel de pers om het publiek achter zich te krijgen. Ik weet nog dat hij een keer uitgefloten werd door het Cambuurpubliek toen hij bij Emmen speelde. Toen hing hij een jankverhaal op voor de camera, waarin hij zei dat hij nu twijfelde of hij wel weer terug naar Cambuur wilde. Maar van mij mag hij blijven hoor.

Destroyer

Tsja, ik vind dat ik wel graag de andere kant van het verhaal wil horen. De suggesties over Lambooij slaan hier weer nergens op. Diemers is dik in de 30 heeft niet het eeuwige voetbal leven en je verdient geen cent meer aan hem. Hij staat niet voor een appel en een ei op de loonlijst dus er zitten ook zeker beperkingen aan Diemers. Neemt niet weg dat het een uistekende voetballer is en we in onze handen mogen knijpen met zijn kwaliteiten.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Andy King

Citaat van: Inferno-058 op juni 15, 2025, 10:14:25
Maar wel totaal gefaald met de spitspositie...

Ja, maar daar zat dan ook behoorlijk wat tijdsdruk op. Met een beperkt budget.

denistel

Citaat van: wiekie1969 op juni 15, 2025, 10:04:04
Noem eens 2 dan die beter zijn dan Diemers in de kkd. Die zijn er niet Agy.

beter zegt ie niet wel andere type spelers waardoor bijv een souren ook weer
het niveau van mvv gaat halen

De Gast

Citaat van: Andy King op juni 15, 2025, 14:07:48
Ja, maar daar zat dan ook behoorlijk wat tijdsdruk op. Met een beperkt budget.

Michael de Leeuw lag al vroeg vast anders wat ik totaal niet begreep want dat was geen potenti?le basisspeler. Daar ging het al mis.

denistel

Citaat van: De Gast op juni 15, 2025, 14:56:30
Michael de Leeuw lag al vroeg vast anders wat ik totaal niet begreep want dat was geen potenti?le basisspeler. Daar ging het al mis.

en richting de winterstop wist je ook al op zich vond ik Hilteman een goede aanwinst
maar heeft het ook niet kunnen laten zien helaas.

Arno A

Citaat van: wiekie1969 op juni 15, 2025, 10:04:04
Noem eens 2 dan die beter zijn dan Diemers in de kkd. Die zijn er niet Agy.

Duijvestijn beste speler gekozen. Ould-Chikh , El Kachati, Veerman, en M?hren meer invloed op resultaten.

En de promovendi hadden meer kwaliteit dan het gros van onze spelers. 

Oud Cambuur

Citaat van: Arno A op juni 16, 2025, 13:06:58
Duijvestijn beste speler gekozen. Ould-Chikh , El Kachati, Veerman, en M?hren meer invloed op resultaten.

En de promovendi hadden meer kwaliteit dan het gros van onze spelers.
Wist niet dat Diemers een spits was alleen Duijvestijn is een middenvelder de rest zijn spitsen en 1 buitenspelers dus geen appels met peren vergelijken

denistel

Citaat van: Oud Cambuur op juni 16, 2025, 15:23:33
Wist niet dat Diemers een spits was alleen Duijvestijn is een middenvelder de rest zijn spitsen en 1 buitenspelers dus geen appels met peren vergelijken

dan gaat het dus over wie er beter is op zijn positie niet wij de beste speler is

Agy

#359
Ach het gaat er helemaal niet om wie beter is maar vooral om de kwaliteiten die Diemers worden toebedeelt maar hij juist (en dit elftal) ontberen. En dat is creativiteit, het spel versnellen en weer temporiseren, snel verleggen, open draaien en kantelen, alla Maulun in zijn goede tijd, iets wat hij met zijn trap zou moeten kunnen maar helaas zelden laat zien. Hij mag voor mij zekers blijven maar niet ten koste van alles, zoals Destroyer al aangeeft is hij een speler van dik in de 30 waar je geen cent meer aan verdient. Zal elk jaar ietsje blessuregevoeliger worden en voor zijn salaris kun je heus wel iemand halen die wel creativiteit toevoegt. Het liefste zou ik zo iemand samen met Diemers zien spelen maar nogmaals niet ten koste van alles.