Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: denistel op juni 14, 2025, 17:34:14
dat ze zo slecht voor kwamen?? ballen mutte veel strakker man en verder 90% kwam
niet voor bij de 1e paal dat is geen opdracht lijkt mij
Dat s inderdaad geen opdrach, maar gebrek aan balgevoel en trapkwaliteit.

Vlampiep

Citaat van: CambuurAmersfoort op juni 14, 2025, 17:05:04
Mensen die zeggen dat het geen probleem is als Diemers vertrekt snap ik echt niet.
Hij heeft zo'n belangrijke rol in het team en als verlengstuk naar TS. Meerdere keren hele belangrijke goals gemaakt en bovendien een echte leider...
Wie denken jullie dat naar Cambuur wilt komen met dezelfde kwaliteiten en leeftijd als Diemers. Die vind je niet.
En met zijn vertrek kan je de titelaspiraties meteen in de ijskast zetten...
Hoop echt dat directie heel snel inziet hoe belangrijk Diemers is om volgend jaar echt mee te gaan doen.
_O_ _O_



Oud Cambuur

Citaat van: denistel op juni 14, 2025, 17:34:14

dat ze zo slecht voor kwamen?? ballen mutte veel strakker man en verder 90% kwam
niet voor bij de 1e paal dat is geen opdracht lijkt mij
Berkhout was de man van de corners alles 1ste paal en dan deur koppe alleen de uutvoering was niet je van het

Bernardo

Citaat van: CambuurAmersfoort op juni 14, 2025, 17:05:04
Mensen die zeggen dat het geen probleem is als Diemers vertrekt snap ik echt niet.
Hij heeft zo'n belangrijke rol in het team en als verlengstuk naar TS. Meerdere keren hele belangrijke goals gemaakt en bovendien een echte leider...

Wie denken jullie dat naar Cambuur wilt komen met dezelfde kwaliteiten en leeftijd als Diemers. Die vind je niet.
En met zijn vertrek kan je de titelaspiraties meteen in de ijskast zetten...

Hoop echt dat directie heel snel inziet hoe belangrijk Diemers is om volgend jaar echt mee te gaan doen.

|:) _O_

Oud Cambuur

Citaat van: denistel op juni 14, 2025, 17:34:14

dat ze zo slecht voor kwamen?? ballen mutte veel strakker man en verder 90% kwam
niet voor bij de 1e paal dat is geen opdracht lijkt mij
Burghout was de man in de ts van de corners tenminste op de trainingen die ik heb gezien alles 1ste paal dat het geen succes was heb ik zelf ook wel gezien en de tegenstander ook zat geen variatie in dat bedoel ik ermee dat Mark er niet alleen verantwoordelijk voor is  aar het ook een opdracht is

Bankzitter

Wat boeit het of Lambooij een warme persoonlijkheid heeft.
Diemers heeft nog 2 keer met Lambooij te maken: als hij bijtekent en als hij met 34/35 jaar een bloemetje van hem op de middenstip krijgt.

Ergens is zo'n koele berekende TM een goede aanvulling op Henk die vooral vanuit zijn gevoel werkt.
Zolang die 2 maar op elkaars kwaliteiten vertrouwen kan dat prima werken.

denistel

Citaat van: Bankzitter op juni 14, 2025, 18:21:56
Wat boeit het of Lambooij een warme persoonlijkheid heeft.
Diemers heeft nog 2 keer met Lambooij te maken: als hij bijtekent en als hij met 34/35 jaar een bloemetje van hem op de middenstip krijgt.

Ergens is zo'n koele berekende TM een goede aanvulling op Henk die vooral vanuit zijn gevoel werkt.
Zolang die 2 maar op elkaars kwaliteiten vertrouwen kan dat prima werken.

Lambooy heeft een bepaalde kijk op dingen en of dat nou allemaal goed is en/of goed
uitpakt weet ik niet maar krijg vaak  het id dat hij niet altijd op 1 lijn zit met andere mensen
binnen de club.

Specuveter

Ik voel nog 27 pagina's met discussie over wel of geen Diemers aankomen.
E?n tip....Rustig afwachten en 8 Juli weten we het wel.

wiekie1969

Citaat van: denistel op juni 14, 2025, 18:29:36
Lambooy heeft een bepaalde kijk op dingen en of dat nou allemaal goed is en/of goed
uitpakt weet ik niet maar krijg vaak  het id dat hij niet altijd op 1 lijn zit met andere mensen
binnen de club.

Het is een praatjesmaker, een luchtfietser.

Trainert!

Citaat van: wiekie1969 op juni 14, 2025, 20:02:33
Het is een praatjesmaker, een luchtfietser.


Precies. Opzouten met deze man. Krijgt niks voor elkaar



Geen assistent
start competitie een nog lang niet volledige selectie. Worden allemaal gokjes die worden aangetrokken. Zie nu maar naar de spits.

fred

Maar we spelen voor de bovenste 2 plekken.

NRG

Ik ben bang dat Diemers vertrekt. Cambuur is ?m liever kwijt dan rijk. Salaris drukt te zwaar op de begroting. Zoals altijd weer een centenkwestie.

Galdiano

Citaat van: wiekie1969 op juni 14, 2025, 20:02:33
Het is een praatjesmaker, een luchtfietser.

Heeft spelers als Van Osch, Van de Water etc weten te slijten.
Heeft prima ingekocht met Jansen, Nieling, Pauwels.

Je kan zeker niet altijd een 6 gooien, maar. Met beperkte middelen heeft hij het gewoon goed gedaan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Reijnen en vd Vegt waren pas slecht.
Lambooij heeft lef. Vorig seizoen doorgeselecteerd en nu weer alle twijfelgevallen weg.

Josli

Ik kijk altijd vooral naar het voetbal. Al die dingen als: 'jongen van de stad', 'grootverdiener', etc. wil ik dan ook even buiten beschouwing laten.

Natuurlijk is Diemers een goede voetballer. Niet echt een functionele, daarmee bedoel ik dat hij niet altijd de simpele oplossing kiest en veel te lang aan de bal is. Verdedigend vind ik hem ook niet goed genoeg. Voor de positie waarop hij nu speelt is dit in mijn optiek cruciaal. Grootste probleem is het systeem dat Henk speelt. Dit systeem speelt hij overal en altijd en hij wijkt er hoogst zelden vanaf. In mijn ogen (en ik vermoed ook in de ogen van Henk en de technische staf) past Diemers niet helemaal goed in dit systeem. Het is ook niet voor niks dat onze linkerkant vaak matig is. In mijn beleving zou hij centraal moeten spelen met 2 man in zijn rug. Hij zou misschien zelfs wel hangend op links kunnen. Maar zo spelen we nou een keer niet. In ieder geval vind ik dat je Diemers of in zijn kracht moet zetten, of anders vind ik het helemaal niet gek om hem te laten gaan en voor een speler te gaan die beter past in het 'Henk-systeem'.

Overigens vind ik het wel een beetje goedkoop om de zwakheden van Diemers te wijten aan centrale verdedigers die niet doordekken, of middenvelders die niet gebruik maken van ruimte die hij cre?ert. DIt soort dingen kun je net zo goed omdraaien. Misschien lukt het doordekken niet omdat Diemers niet goed meeverdedigd. Of is Souren niet aanspeelbaar omdat Diemers veel te lang met de bal loopt. Beide keren functioneert Diemers niet in het team. Dus of het team aanpassen, of Diemers moet weg.