Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: Bankzitter op juni 13, 2025, 23:31:04
Mark wil garanties dat ze top KKD spelen.
Dat is op dit moment niet 100% te zeggen omdat het afhankelijk is van oa transfers en het plan Kooij.
De club is wat te zakelijk in de communicatie wat de oers dan gelegenheid geeft om het wat  op te blazen (ook bij verlengen van Henk).
Diemers gebruikt dat ook natuurlijk in de onderhandelingen.
Voor een club als Cambuur moet het toch vanzelfsprekend zijn dat je top KKD speelt?

mark1989

Citaat van: Inferno-058 op juni 13, 2025, 23:35:50
Voor een club als Cambuur moet het toch vanzelfsprekend zijn dat je top KKD speelt?

Ja maar niet als 1 speler zo'n groot deel van het spelersbudget inneemt met het salaris dat er weinig overblijft om daarnaast nog een fatsoenlijk elftal neer te zetten. Alleen met Diemers en een 10 middelmatige spelers eromheen red je het niet.

Miga

Wanneer je ambities hebt om direct te promoveren dan lijkt het mij logisch om dit contract open te breken en te verlengen. Betere middenvelder gaan wij op dit moment niet krijgen.

zeewolde

Citaat van: mark1989 op juni 13, 2025, 23:37:31
Ja maar niet als 1 speler zo'n groot deel van het spelersbudget inneemt met het salaris dat er weinig overblijft om daarnaast nog een fatsoenlijk elftal neer te zetten. Alleen met Diemers en een 10 middelmatige spelers eromheen red je het niet.
als je dan steeds zo doorzaagt. Wat verdient Diemers en wat verdienen anderen?

Je weet het zo goed meldt dat dan ook even. En anders niet meer over beginnen.

Trainert!

Als hij de waardering mist, dan kun je wel rekenen op een vertrek.
Als ik geen waardering voel bij mijn werkgever ga ik ook op zoek naar een nieuwe uitdaging

De Gast

Citaat van: zeewolde op juni 13, 2025, 23:46:19
als je dan steeds zo doorzaagt. Wat verdient Diemers en wat verdienen anderen?

Je weet het zo goed meldt dat dan ook even. En anders niet meer over beginnen.

Nou nou nou..dat bepaal jij toch niet wat hier wordt gezegd. Onderbouw jij alles met feiten dan.
Zo?n gekke conclusie is het niet.

Als je Sandor zo hoorde afgelopen jaar bij de Sportcast snap ik wel dat er kritiek is op zijn spel. De clubleiding vraagt zich misschien terecht af of hij wel brengt wat hij zou moeten brengen tegen het salaris wat hij wil verdienen.

Bankzitter

Maar even terug... het was Diemers die deze optie wilde. Met natuurlijk in het achterhoofd om dan na het seizoen te dreigen met weggaan en er nog een langer contract uit te slepen.  Als hij 3 jaar bijtekent is hij 35 bij einde contract, dus daar zal de club wel even goed over nadenken.

Uiteindelijk kun je niks met van die vage uitlatingen dat 'ie twijfel voelt bij de directie.
Zodra die heeft getekend heeft 'ie niks meer met de directie te maken maar alleen met de TS, medespelers en publiek.
Daarom denk ik dat het allemaal vooral een spel is van beide kanten wie het eerst met de ogen knippert.

Met een beetje creativiteit is er toch uit te komen... een bonusconstructie, zicht op een functie na het voetbal, een optie.
Helemaal eens met Sunderland ea ... goede spelers zijn best te vinden, spelers met wat extra (ook buiten het veld) zijn zeldzaam en moet je koesteren.

Galdiano

We kunnen echt wel zonder Diemers.
Het was nu wekelijks een one man show. Dit wisten tegenstanders. Alle ballen op Diemers waardoor er totaal geen variatie in het spel van ons zat.

Ik zie hem het liefst vertrekken. Vorig jaar ook al niet blij met zijn komst.
Was hij echt zo goed? Als je het mij vraagt niet.
Vertraagd het spel, en liep zich te vaak vast. We kregen dan wel vaak vrije trappen maar dit komt het spel niet ten goede.
Daarnaast kan hij geen corners nemen. En zijn schot, waar iedereen lyrisch over was heb ik ook amper gezien. Hij heeft vaak in de goede positie gestaan, maar haalt dan de trekker niet open.

Voor het geld wat hij verdiend levert hij echt veel te weinig.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Er zijn veel mensen dat hij veel geld verdiend nou wil ik wel eens weten wat zou Mark nou verdienen.

NRG

Als alle spelers die momenteel genoemd worden inclusief Mark Diemers echt vertrekken dan kunnen de sportieve ambities voorlopig in de ijskast en zijn de woorden van Henk de Jong over directe promotie nergens op gebaseerd.

Galdiano

Citaat van: NRG op juni 14, 2025, 08:37:31
Als alle spelers die momenteel genoemd worden inclusief Mark Diemers echt vertrekken dan kunnen de sportieve ambities voorlopig in de ijskast en zijn de woorden van Henk de Jong over directe promotie nergens op gebaseerd.

Hierdoor komen er deels ook weer financi?le mogelijkheden om te investeren.
Zo kunnen we langzaam groeien als club.
Volgens mij is er aangetoond dat we in de juiste vijver aan het vissen zijn.
Berkhout is bijvoorbeeld nu al completer als Nieling als je het mij vraagt.
Hij heeft het nadeel dat hij bij een jong ploeg speelde, en het nu ook eerst maar even bij een 'grotere' club moet laten zien. En dat gaat hij zeker doen!

Pauwels is goed, maar veel rendament had hij (nog) niet.
Als je een goede scoutingslijst hebt haal je hier ook wel weer een gevaarlijke buiten mee op.

Arno A

Citaat van: Noordcambuur op juni 14, 2025, 08:32:11
Er zijn veel mensen dat hij veel geld verdiend nou wil ik wel eens weten wat zou Mark nou verdienen.

Geldschieter Van den Brink vond de interviews na afloop 'slap gezwets door twee oude mannen die tonnen betaald krijgen en niet presteren'. ( Diemers en de Leeuw) en de Leeuw heeft verklaard minder dan twee ton te verdienen. Dus ja twee ton per jaar voor Diemers dan? Voor de kkd een heel hoog salaris.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op juni 14, 2025, 08:32:11

Denk aan bedragen ala Mark de Vries en Sandor rond 2009.
En ja Mark heeft echt wel ingeleverd ten opzichte van Fortuna, Feyenoord en Cyprus, maar hij verdiend voor KKD begrippen echt riant. (niet zoals M?hren em Veerman).

De Gast

Diemers is absoluut wel een boegbeeld. Maarja verdient dat het salaris wat hij wil of krijgt?

Elders is hij gewoon mr. nobody met z?n huppeltjes voor elke corner en vrije trap. Als je omhoog bent gevallen naar Feyenoord dan valt het salaris wat je nu eigenlijk gewoon waard bent rauw op je dak misschien.

Galdiano

Citaat van: De Gast op juni 14, 2025, 09:30:27
Diemers is absoluut wel een boegbeeld. Maarja verdient dat het salaris wat hij wil of krijgt?

Elders is hij gewoon mr. nobody met z?n huppeltjes voor elke corner en vrije trap. Als je omhoog bent gevallen naar Feyenoord dan valt het salaris wat je nu eigenlijk gewoon waard bent rauw op je dak misschien.

Eens. En Cyprus is alles netto.