Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Vandaag met afstand de beste op het veld en hij blijft

Bankzitter

Diemers nieuw contract geven . Zet er spelers omheen waardoor hij nog bepalender wordt. Betere opbouw, diepgaande middenvelder, vleugels die de bal kunnen terugtrekken naar rand 16.

Eigenlijk is hij een extra assistent voor Henk als je ziet hoe nauw die 2 samenwerken.

Harry L.

Citaat van: Bankzitter op mei 16, 2025, 23:45:53
Diemers nieuw contract geven . Zet er spelers omheen waardoor hij nog bepalender wordt. Betere opbouw, diepgaande middenvelder, vleugels die de bal kunnen terugtrekken naar rand 16.

Eigenlijk is hij een extra assistent voor Henk als je ziet hoe nauw die 2 samenwerken.

Zou mooi zijn, Diemers wil en moet nu te veel (overcompenseren), omdat de rest om hem heen veel te statisch is.

De Gast

Veel en veel te weinig rendement uit alle corners (niks) en vrije trappen die hij dit seizoen mocht nemen.

Wat hadden we vandaag een paar geweldige mogelijkheden maar wat een leegte qua creativiteit is het vervolgens als Diemers achter de bal gaat staan. Elke vrije trap eist hij op en gaat rechtstreeks op de goal en veel vaker in de muur. Daar had veel meer uit gehaald kunnen worden. Verzin eens een variant ofzo.. zo goed zijn die vrije trappen namelijk niet.

Als uithangbord onvervangbaar, maar als speler niet.

drg

Citaat van: sunderland op mei 16, 2025, 23:41:47
Vandaag met afstand de beste op het veld en hij blijft

Doet een beetje af aan het verdedigend werk van vandaag, was uitermate sterk.

Destroyer

Citaat van: Harry L. op mei 16, 2025, 23:48:19
Zou mooi zijn, Diemers wil en moet nu te veel (overcompenseren), omdat de rest om hem heen veel te statisch is.

Dat is het. Kwaliteit er bij!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

R058

Citaat van: De Gast op mei 16, 2025, 23:49:04
Veel en veel te weinig rendement uit alle corners (niks) en vrije trappen die hij dit seizoen mocht nemen.

Wat hadden we vandaag een paar geweldige mogelijkheden maar wat een leegte qua creativiteit is het vervolgens als Diemers achter de bal gaat staan. Elke vrije trap eist hij op en gaat rechtstreeks op de goal en veel vaker in de muur. Daar had veel meer uit gehaald kunnen worden. Verzin eens een variant ofzo.. zo goed zijn die vrije trappen namelijk niet.

Als uithangbord onvervangbaar, maar als speler niet.
Hoe vaak hij uit vrije trappen scoort is gewoon goed. En die corners vind ik ook niet zijn schuld. Wie in de staf verzint het om iedereen in de 5 meter te zetten zonder beweging en je beste kopper (Nieling) bij de 1e paal. En dat 20 keer. Volstrekt achterlijk wie dat verzonnen heeft.

Bernardo

Zsm voor meerdere jaren vastleggen. Geen twijfel over mogelijk en een goede/fitte spits. Duidelijke taak voor Lars.

mark1989

Citaat van: R058 op mei 16, 2025, 23:56:12
Hoe vaak hij uit vrije trappen scoort is gewoon goed. En die corners vind ik ook niet zijn schuld. Wie in de staf verzint het om iedereen in de 5 meter te zetten zonder beweging en je beste kopper (Nieling) bij de 1e paal. En dat 20 keer. Volstrekt achterlijk wie dat verzonnen heeft.

Helemaal mee eens. Corners wordt dramatisch op getraint en de keuzes die ze maken qua positie slaan nergens op. Je kunt zo de corners net zo goed overslaan. Want Cambuur staat totaal verkeer gepositioneerd. Veel te weinig beweging. Maar maakt ook niet uit want elke corner belang bij de keeper of vliegt over iedereen heen.
Bij de Cambuur is de kans groter dat de tegenstander uit een corner scoort met een uitbraak.

fred

Citaat van: kapseltje op mei 16, 2025, 23:23:03
Stond na de wedstrijd samen met Henk voor Noord. Had het idee dat hij zei dat hij volgend jaar gewoon bij ons blijft, gezien de reactie...

Iemand hier op het forum die dit gesprek heeft meegekregen ?

Noordcambuur

Die corners niet best hoor phoeeee  :_schater

fred

Citaat van: Noordcambuur op mei 17, 2025, 10:35:35
Die corners niet best hoor phoeeee  :_schater

Idd alles weer voor of tot de eerste paal.
Dit jaar 1 goede corner gezien  :_schater
Op het eind nam hij ze maar kort. Dit lokte 2 db spelers waardoor er op de 16 steeds 2 vrij stonden van ons. Speel die bal dan daar eens gvd.

Noordcambuur

Haal nu eens een keer ??n speler met een goede trap techniek die corners kan nemen of vrije trappen.

Specuveter

Volgens mij dit seizoen eenmaal gescoord uit een vrije trap..
Wie nam hem?? :_schater

Bankzitter

Er heeft in de ere en KKD niemand meer uit een vrije trap gescoord dan Diemers (3x).