Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: sunderland op maart 30, 2025, 11:45:58
we kunnen net zo goed geen corner krijgen zeg ik tegen mijn maten. Vooral de uit draaiende zijn dramatisch.
Dit is gewoon een dingetje voor de Ts.
Het gewoon goed treinbaan om de bal op de middenstip of bij de eerste of 2e paal te krijgen.  Niet iedere speler heeft een perfecte trap, maar via trainingen kan het wel een stuk beter worden dan die waardeloze van nu.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op maart 30, 2025, 13:03:47
om de bal op de middenstip ... te krijgen.

Ah slim. Zodat we balbezit houden en dan weer op kunnen bouwen! :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 30, 2025, 13:07:34
Ah slim. Zodat we balbezit houden en dan weer op kunnen bouwen! :thumbsup
Ja ik wud dur niet skerper op sien ik.  Mar dou snapst wel wat ik bedoeal, de peneltie stip :_schater

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op maart 30, 2025, 13:44:24
Ja ik wud dur niet skerper op sien ik.  Mar dou snapst wel wat ik bedoeal, de peneltie stip :_schater

:proost :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

YellowBlue

Citaat van: De Gast op maart 30, 2025, 10:22:59
Geen idee.. maar zou er verder niemand een beetje een fatsoenlijke corner kunnen nemen? Over het algemeen kun je toch stellen dat hij geen lekker schot in de benen heeft. Hij draagt nu nummer 10 maar scoort voor die positie eigenlijk gewoon te weinig.
hij draagt 10, maar we spelen met punt naar achteren, dus zonder 10.

SCC

Mark staat riant aan de leiding in speler van het jaar klassement van de Voetbal International:
https://www.vi.nl/competities/nederland/keuken-kampioen-divisie/2024-2025/rankings

Overigens staat van Mullem er goed voor vwb succesvolle passes in de KKD:
https://keukenkampioendivisie.nl/spelerstatistieken

Gabster

#156
Als het waar is wat Mark zegt in de video van vandaag Dan is Hij aanvoerder onwaardig.
Hij heeft Dan doelbewust Fedde de Jong zijn kansen bij Cambuur gesaboteerd zo dat Hij de rugnummer 10 kan dragen.

Mark schijnt dus verantwoordelijk voor het terug zetten van Fedde naar een lager team en maakte mijn inziens Fedde onwelkom bij de groep.
ALs speler wist Mark dat Fedde nummer 10 droeg, per contract,  voor dat Mark bij Cambuur Tekende.
Volgends de video van vandaag lijkt het dat Mark het verschillende keren heeft geprobeerd om ?zijn nummer 10? te krijgen en niet blij was met het antwoord van Fedde.

ALs aanvoerder hoort Hij dit beter te behandelen en een contract tussen speler en Cambuur te respecteren, dit heeft Hij niet gedaan.
Naar de groep toe is Fedde toen neergezet als iemand die ?niet goed genoeg is? & ? een speler die problemen creeert?  terwijl vele van onze supporters blij met Fedde waren toen Hij bij onze club kwam.
Dit negatieve argument is later ook door supporters vertelt in Fedde zijn Onderwerp nadat Fedde buiten het Eerste team werd gezet.

ALs speler kan Mark vragen wat hij wil, als aanvoerder hoort Hij ook Fedde zijn belang te behartigen en respecteren.

Jammer Mark


In Henk we trust!

zeewolde

Zeik niet zo. Fedde presteert niet dus goed dat de aanvoerder zijn verantwoordelijkheid neemt.

Hij speelt niet bij LVV Friesland in het eerste

Jaikev

Moet hij maar beter voetballen, dit is precies wat er aan ontbreekt aan zijn spel, slappe hap.

mark1989

Citaat van: Gabster op april 04, 2025, 17:09:39
Als het waar is wat Mark zegt in de video van vandaag Dan is Hij aanvoerder onwaardig.
Hij heeft Dan doelbewust Fedde de Jong zijn kansen bij Cambuur gesaboteerd zo dat Hij de rugnummer 10 kan dragen.

Mark schijnt dus verantwoordelijk voor het terug zetten van Fedde naar een lager team en maakte mijn inziens Fedde onwelkom bij de groep.
ALs speler wist Mark dat Fedde nummer 10 droeg, per contract,  voor dat Mark bij Cambuur Tekende.
Volgends de video van vandaag lijkt het dat Mark het verschillende keren heeft geprobeerd om ?zijn nummer 10? te krijgen en niet blij was met het antwoord van Fedde.

ALs aanvoerder hoort Hij dit beter te behandelen en een contract tussen speler en Cambuur te respecteren, dit heeft Hij niet gedaan.
Naar de groep toe is Fedde toen neergezet als iemand die ?niet goed genoeg is? & ? een speler die problemen creeert?  terwijl vele van onze supporters blij met Fedde waren toen Hij bij onze club kwam.
Dit negatieve argument is later ook door supporters vertelt in Fedde zijn Onderwerp nadat Fedde buiten het Eerste team werd gezet.

ALs speler kan Mark vragen wat hij wil, als aanvoerder hoort Hij ook Fedde zijn belang te behartigen en respecteren.

Jammer Mark

Wat een flauwekul verhaal en ook vol met aannames. Je trekt allerlei conclusies op basis van dingen die helemaal niet in het interview gezegd zijn.
Hij heeft volgens mij de vraag aan de directie gesteld en die hebben aangegeven dat ze dat niet gaan doen. We weten niet of Fedde dat wel of niet zou willen.
Je legt ook het verband dat door Mark Diemers Fedde zou zijn teruggezet. Misschien is er wel iets anders gebeurt en is ie meerdere keren te laat gekomen ofzo. We weten het niet. Dus om zomaal van alles aan te nemen zonder dat je de feiten kent lijkt me niet handig. Tenzij je meer weet dan ons.

Noordcambuur

Jammer Gabster??wat wil je hier mee. :_schater

Noordcambuur

Diemers,Diemers,Diemers zeg het nou niet?. :_schater

kapseltje

Raar verhaal vol foute aannames. Diemers benoemt juist dat hij het begreep en respecteerde dat Fedde 10 had en hield, ondanks dat hij zelf het liefst met 10 speelt.

fred

Diemers kan beter de corners tussen de eerste en de tweede paal trappen.

Specuveter

Diemers kan beter de corners en vrije  trappen aan iemand anders overlaten.
Ga zelf dan maar op de 16 staan voor de afvallende bal!