Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Mark Diemers

Gestart door fred, augustus 30, 2024, 17:13:24

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Citaat van: Noordcambuur op februari 15, 2025, 11:58:06
mooi.
Dom praat niet. Hij is onze beste speler, by far. En ja, het kan nog beter.

Noordcambuur

Citaat van: YellowBlue op februari 15, 2025, 15:08:47
Dom praat niet. Hij is onze beste speler, by far. En ja, het kan nog beter.
dom praat nou sorry hoor domme gele kaart weet je dat je op scherp staat pak je zo?n kaart.

kapseltje

Diemers is een van de weinigen die op voetbal zit. Speelt bijna altijd naar goede kleur, weet zich onder druk uit te voetballen, kan scoren en heeft een voorzet. Geen verrassing dat hij ongeveer de beste statistieken van de kkd heeft. Verdedigend is het niet optimaal, maar beter dan bijv een Rolke, Pauwels en Afolabi.

Corners kunnen beter. Diemers neemt corners met risico: harde ballen ipv lopjes. Grote probleem zijn de afwerkers. Alleen Ottensen kan een beetje koppen. Hoeveel kopdoelpunten hebben we
?berhaupt gemaakt?

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op februari 15, 2025, 15:12:32
dom praat nou sorry hoor domme gele kaart weet je dat je op scherp staat pak je zo?n kaart.
Je kan het ook anders zien, nu kan hij de rest van de wedstrijden vrijuit spelen hij is bij de 10e kaart weer geschorst.
IN HENK WE TRUST!!!

YellowBlue

Citaat van: kapseltje op februari 15, 2025, 15:23:59
Diemers is een van de weinigen die op voetbal zit. Speelt bijna altijd naar goede kleur, weet zich onder druk uit te voetballen, kan scoren en heeft een voorzet. Geen verrassing dat hij ongeveer de beste statistieken van de kkd heeft. Verdedigend is het niet optimaal, maar beter dan bijv een Rolke, Pauwels en Afolabi.

Corners kunnen beter. Diemers neemt corners met risico: harde ballen ipv lopjes. Grote probleem zijn de afwerkers. Alleen Ottensen kan een beetje koppen. Hoeveel kopdoelpunten hebben we
?berhaupt gemaakt?
_O_

Specuveter

Schijnt een clausule in zijn contract te hebben dat mochten we niet promoveren hij eventueel naar een andere club mag
Ik zeg niet dat hij dat gaat doen maar voetballerij is soms een gekke wereld!

Arno A

Als er ??n speler moet blijven ?! Misschien wel de beste speler in de kkd.

Bankzitter

Wel goede hoop op. Hij geniet echt van het spelen voor zijn club en van het stadion.
En als er een eredivisieclub voor hem komt dan moet onze kippenboer een paar ton op tafel leggen  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op maart 29, 2025, 13:21:27
Als er ??n speler moet blijven ?! Misschien wel de beste speler in de kkd.
hij is de beste KKD speler staat in het klassement bovenaan(vi)

Bernardo

Citaat van: Arno A op maart 29, 2025, 13:21:27
Als er ??n speler moet blijven ?! Misschien wel de beste speler in de kkd.

Haal dat misschien maar weg

De Gast

Wat ik me wel afvraag is waarom Mark de corners neemt. Volgens mij hebben wij het hele seizoen nog nooit uit een corner gescoord mede omdat Mark ze gewoon ongelooflijk slecht neemt. Sowieso de helft van de corners mislukt al. Uit pure wanhoop nam hij ?m vrijdag ook maar eens met de wreef wat ook al helemaal niks was.

Noordcambuur

Ik ben wel met jouw eens dat Diemers niet de beste hoekschoppen maakt.
Maar wie zou dat anders moeten doen :?

De Gast

Geen idee.. maar zou er verder niemand een beetje een fatsoenlijke corner kunnen nemen? Over het algemeen kun je toch stellen dat hij geen lekker schot in de benen heeft. Hij draagt nu nummer 10 maar scoort voor die positie eigenlijk gewoon te weinig.

papier

Citaat van: De Gast op maart 30, 2025, 09:35:21
Wat ik me wel afvraag is waarom Mark de corners neemt. Volgens mij hebben wij het hele seizoen nog nooit uit een corner gescoord mede omdat Mark ze gewoon ongelooflijk slecht neemt. Sowieso de helft van de corners mislukt al. Uit pure wanhoop nam hij ?m vrijdag ook maar eens met de wreef wat ook al helemaal niks was.

Weet dat we sowieso 1x uit een corner hebben gescoord. Die werd alleen genomen door persona non grata Fedde de Jong.

Overigens zien we allemaal wel dat Mark by far de beste voetballer is in ons elftal. Maar ik vind het wel jammer dat hij dat nog onvoldoende inzet om het spel te versnellen, zal wellicht ook door de anderen komen hoor. Over het algemeen raakt hij de bal 5x aan voordat hij hem weer speelt.

sunderland

Citaat van: De Gast op maart 30, 2025, 09:35:21
Wat ik me wel afvraag is waarom Mark de corners neemt. Volgens mij hebben wij het hele seizoen nog nooit uit een corner gescoord mede omdat Mark ze gewoon ongelooflijk slecht neemt. Sowieso de helft van de corners mislukt al. Uit pure wanhoop nam hij ?m vrijdag ook maar eens met de wreef wat ook al helemaal niks was.
we kunnen net zo goed geen corner krijgen zeg ik tegen mijn maten. Vooral de uit draaiende zijn dramatisch.