Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 30 augustus FC Dordrecht - SC Cambuur 20.00 uur

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, augustus 24, 2024, 11:27:34

Vorige topic - Volgende topic

James

Citaat van: michello op augustus 31, 2024, 11:22:21
Waar Henk vaak zijn spelers beschermde is dit al een aantal weken niet meer zo. Dan weet je wel voldoende.

Dit dus. Hij weet dat hij kwaliteit te kort komt. Gebruikt volgens mij het woord kinderachtig omdat hij veelal met jeugdspelers werkt. Hij geeft naar mijn idee duidelijk aan dat dit zo niet kan. Hij probeert het met vd Water door die op te hemelen want bij wie moet ie het anders doen. Hij doet het ook niet slecht want zeven punten was terecht geweest qua kansen, of het dan mentaal slecht zit weet ik niet. Maar goed als je zoveel kwaliteit mist gaat alles slecht lijken. De Leeuw kan bv. absoluut niet meer als basisspeler maar je ziet bij hem slimmigheden, ook qua overtredingen, door zijn leeftijd. Ik geloof dat iedereen z?n best doet maar als je als vd Water eerst een mislukte omhaal maakt en daarna volgen er voor de goal valt drie slidings/valpartijen dan is dat dommigheid en dus gebrek aan kwaliteit. Dat heeft niets met mentaliteit te maken. Henk krijgt dit niet aan de praat omdat dit het is. Zeven punten had oke geleken maar dan was het gisteren ook fout gegaan want daarvoor is een Dordrecht te goed. Wat alleen allemaal niet klopt is dat we Cambuur zijn, voor eerste divisie behoorlijke club met een groot stadion cq. achterban en dat we Henk hebben die al een paar keer wat moois gepresteerd heeft maar dat is alleen mogelijk met het juiste materiaal. Dan heeft hij zich meermaals bewezen ook op amateurniveau.

Delfzijl/Cambuur

Beste vrienden en supporters, zal wel geen ene moer helpen, maar zoals we hier bezig zijn helpt ook geen ene moer.
Een forum is een forum, en jah daar mag je je mening op kwijt.
Helemaal eens.
Cambuur speelt vreselijk, ook ik erger me aan het spel.
Er verdwijnd gewoon veel kapitaal in het stadion, dat komt weer terug maar dat heeft tijd nodig. We zijn te ongeduldig.
Leeuw, Kieften  dat soort ouwe getrouwen...daar is de bloei uit en dan weet je welk seizoen we ingaan. Zegt veel dat dat ook nog de betere spelers zijn....
Diemers en een klasbak spits, ophouden met dat gebrei en geneuzel achterin volle bak op de aanval. Dan maar een paar keer op de bek en de rest winnen.
Ik wi ook mijn Cambuur weer terug!
(Henkie lees je het??? :proost)