Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Zondag 18 augustus 2024 SC Cambuur - Helmond Sport 12:15

Gestart door Huizen, juni 19, 2024, 09:22:07

Vorige topic - Volgende topic

fred

upweer

Maakt me niks uit, als we maar promoveren.
Al zal dat dit seizoen op elke maandag een wedstrijd zijn .

Viper

Ik ben al blij dat we weer in de top 3 of 5 kunnen meedraaien, met een kolkend stadion. Dat wordt genieten.

papier

Citaat van: Viper op augustus 01, 2024, 13:11:01
Ik ben al blij dat we weer in de top 3 of 5 kunnen meedraaien, met een kolkend stadion. Dat wordt genieten.

We nemen rustig afscheid van een aantal spelers maar nog niet van allemaal. De jeugd is een stapje verder maar ook nog niet op het niveau dat ze, denk ik, een jaar lang top kunnen presteren. Ik denk dat we komend seizoen een groeiend team zullen zien en we pas het jaar erop de vruchten gaan plukken.

De Gast

Henk kennende wil hii dit seizoen weer wat laten zien. Die gaat niet de tussenpaus spelen.

Bankzitter

Het kan soms sneller gaan dan verwacht. Bij Hoedemakers /Jacobs was ging het bijna direct goed. Ik ben heel benieuwd hor bijv Narty, R?lker en Pauwels zich ontwikkelen.

Grijskijkert

https://cambuur.nl/nieuws/kaartverkoop-sc-cambuur-helmond-sport-begint-woensdag-om-10-00-uur/

Kaartverkoop SC Cambuur ? Helmond Sport begint woensdag om 10.00 uur
6 augustus 2024, 12:00
Een historische wedstrijd ligt in het verschiet. Op zondag 18 augustus gaat de bal voor de allereerste keer rollen in het Kooi Stadion. SC Cambuur neemt het dan in de eerste thuiswedstrijd van het seizoen 2024/2025 op tegen Helmond Sport. Maak jij dit stukje geschiedenis van dichtbij mee?

De kaartverkoop voor de wedstrijd tussen SC Cambuur en Helmond Sport start woensdag 7 augustus om 10.00 uur. Kaarten worden enkel en alleen online verkocht via tickets.cambuur.nl en dus niet bij de administratie van het oude Cambuur Stadion. Nog geen account? Als je in het huidige seizoen (2024/2025) seizoen- of clubkaarthouder bent, dan kun je inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. Iedere andere supporter dient een nieuw account aan te maken.

Voor deze wedstrijd geldt vrije verkoop, wat betekent dat je geen seizoen- of clubkaart nodig hebt om tickets te kopen. Vanwege de grote vraag naar kaarten voor deze historische wedstrijd adviseren we om niet te lang te wachten met het aanschaffen van tickets.
IN HENK WE TRUST!!!

Viper

Op basis van de ticketshop kunnen we vaststellen dat de Zuidtribune bijna uitverkocht is. Gezien het tempo waarmee de vakken aan de zijkanten van Oost en Noord nu ook vollopen, kan het stadion wel eens erg vol raken. |:)

Noordcambuur

wiekie1969

Bernardo

Citaat van: Viper op augustus 08, 2024, 17:39:59
Op basis van de ticketshop kunnen we vaststellen dat de Zuidtribune bijna uitverkocht is. Gezien het tempo waarmee de vakken aan de zijkanten van Oost en Noord nu ook vollopen, kan het stadion wel eens erg vol raken. |:)

Kan zomaar uitverkocht raken, nog maar +- 520 kaarten te koop volgens de ticketshop.

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op augustus 10, 2024, 10:42:03
Kan zomaar uitverkocht raken, nog maar +- 520 kaarten te koop volgens de ticketshop.
zuid is bijna uitverkocht  |:)

denistel

zeer veel zin in,,mooie tijd volle bak graadje of 20 zoals het nu staat
biertje er bij en knallu maar

fred

Veel lege plekken door vakantie bouwvak kuttijd etc

Noordcambuur

Citaat van: fred op augustus 10, 2024, 16:27:54
Veel lege plekken door vakantie bouwvak kuttijd etc
ik denk dat het wel wat meevalt?.