Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Theatershow ?Aan het Cambuurplein is het nooit stil geweest?

Gestart door Huizen, juni 13, 2024, 11:16:58

Vorige topic - Volgende topic

Huizen

Wie zijn er volgende week allemaal aanwezig? Benieuwd wat we kunnen verwachten!  |:)


Galdiano

Present!

Het is toch prachtig dat zoiets georganiseerd is.  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SaVaGe

Citaat van: Bussum op juni 13, 2024, 11:16:58
Wie zijn er volgende week allemaal aanwezig? Benieuwd wat we kunnen verwachten!  |:)

+1

Leovardia

Kent skele juh.

Huizen


KernvanCambuur


janou

Was (voor mij helaas) uitverkocht. Is e.e.a. opgenomen heeeel toevallig? Of heb ik pech  :koffie

Lore

Dit was echt een avond om niet te vergeten. Complimenten, bijna jammer dat het maar 1x is geweest.

Iemand hier trouwens die weet hoe het met de verloting zit? Wordt dat ergens gecommuniceerd?

bok

Alle prijzen zijn verloot. En voor ik weet gelijk opgehaald .



Leovardia

Citaat van: bok op juni 20, 2024, 17:55:07
Alle prijzen zijn verloot. En voor ik weet gelijk opgehaald .

Correct. Bij een twee of drietal prijzen kwam er niemand, toen is er een nieuw lootje getrokken.
Kent skele juh.