Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Michael de Leeuw

Gestart door Stiens, juni 11, 2024, 11:55:45

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op juni 11, 2024, 12:59:32
Wordt ook als supersub gehaald... dus niet voor de basis!
Sunderland ziet het anders?.we zullen het meemaken  :y

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op juni 11, 2024, 12:34:04
nou de Leeuw is een veel en veel betere voetballer dan Smit.  Mits fit zal hij gewoon basis zijn

Pinch hitter maat
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Specuveter

Citaat van: poelie-lwd op juni 11, 2024, 13:30:21
Pinch hitter maat
Hij zal waarschijnlijk de rol krijgen die Bokila heeft bij Willem 2.

Beul B

Misschien doet hij het nog wel beter dan we denken. Christiaan Ronaldo achterna. Michael nog naar het WK 2026!!! |:)

upweer

Citaat van: Beul B op juni 11, 2024, 13:53:48
Misschien doet hij het nog wel beter dan we denken. Christiaan Ronaldo achterna. Michael nog naar het WK 2026!!! |:)


Hahaha Dreams...

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juni 11, 2024, 13:30:21
Pinch hitter maat
we gaan het zien maat. De beste moet en zal spelen. Henk zal niet denken ow hij is oud dus de ander speelt. Die kiest de beste (mits fit)

denistel

Citaat van: sunderland op juni 11, 2024, 14:15:23
we gaan het zien maat. De beste moet en zal spelen. Henk zal niet denken ow hij is oud dus de ander speelt. Die kiest de beste (mits fit)

2e spits hoor...mooien 1 voor het laatste half uur indien nodig en ken je
jonge honden mooi de kneepjes bij brengen

poelie-lwd

Citaat van: denistel op juni 11, 2024, 14:41:49
2e spits hoor...mooien 1 voor het laatste half uur indien nodig en ken je
jonge honden mooi de kneepjes bij brengen

Juust  :thumbsup
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Zeer sterke pinchhitter. Ook echt iets wat hier ontbrak.
Elke week een kwartier, half uur en af en toe een weekje overslaan. Dikke prima.

sunderland

Hij zal sowieso voorop lopen bij de training en is op en top sportman die de rest mee zal nemen. Betekent wel dat Muhren niet meer komt want ze zullen vast geen 2 op leeftijd nemen.

Bankzitter

Topspeler, altijd wel fan van geweest.
Enige twijfel is of hij druk kan zetten zoals wij spelen.
Verder heel blij met deze topper.

okkele

Welkom bij revalidatie en herstellingsoord cambuur.
:clint
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

Citaat van: sunderland op juni 11, 2024, 16:13:27
Hij zal sowieso voorop lopen bij de training en is op en top sportman die de rest mee zal nemen. Betekent wel dat Muhren niet meer komt want ze zullen vast geen 2 op leeftijd nemen.

maat muhren het een contract voor 10 jaar daar die blijft mooi in volendam

Bernardo

De Leeuw geeft zelf aan bij OF dat hij is gehaald voor de rol die hij ook had bij WII. Ik ben er blij mee, lekker om zo'n speler achter de hand te hebben mocht het nodig zijn.  |:)

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op juni 11, 2024, 18:14:42
De Leeuw geeft zelf aan bij OF dat hij is gehaald voor de rol die hij ook had bij WII. Ik ben er blij mee, lekker om zo'n speler achter de hand te hebben mocht het nodig zijn.  |:)
dus dan heeft Smit zijn basisplaats of Smit gaat nog weg.