Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bryant Nieling

Gestart door Bens, juni 08, 2024, 10:03:12

Vorige topic - Volgende topic

Lore


Leovardiascc


Galdiano

Boxspring Emerald 200 x 220 cm
? 1.100,00
https://link.marktplaats.nl/m2282396859?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Dit is wel weer een mooie...  :_schater
Vaak lees je dat spelers of ouders een club gaan volgen ofzo
Maar deze nog niet eerder gezien. :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

James

Een niet erg intelligente speler. Vraag mij dan ook af of dit een hele bijzondere geworden was. Top dat Cambuur hier het transferrecord mee gaat breken.

papier

Mooi om te lezen dat de topper niet meegaat

Bernardo

SC Cambuur begint aan de voorbereiding. Zonder Bryant Nieling, die een transfer naar Itali? maakt. Hij is wel als toeschouwer aanwezig bij de training en vertelde zojuist dat hij een contract voor drie jaar gaat tekenen bij Modena.

Inferno-058

Wat een idioot hoge prijs ook voor een 2e hands bed.

sjaak

Ik denk dat Bryan vindt dat hijzelf de topper is

Fish!!!

Is toch ook gewoon een erg goede verdediger, redelijk snel, lengte, kopsterk, hard en n linkspoot. Alles wat ze in Italie zoeken. Wij moeten natuurlijk 2 verdedigers hebben die beide durven in te dribbelen, tweebenig een crosspass hebben, bij elke corner een goal maken, en verder moeten ze vooral niet kunnen verdedigen. Die gast is 20 ofzo.....meer dan prima verdediger, en lekker Italiaans

Noordcambuur

Nog steeds niet weg  :?

Derkx R.H.


Bankzitter

En moet 'ie op de bank slapen als het bed al verkocht is?

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op juni 26, 2025, 12:33:38
Nee, zal het nog wel doorgaan?
nou met dit slechte weer :D

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op juni 26, 2025, 12:42:54
En moet 'ie op de bank slapen als het bed al verkocht is?
heeft hij ruzie met zijn vrouw  :y

Oud Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op juni 26, 2025, 12:29:26
Nog steeds niet weg  :?
Gaat pas volgende week naar Modena dus nog ff geduld