Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bryant Nieling

Gestart door Bens, juni 08, 2024, 10:03:12

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op juni 17, 2025, 19:44:11
ik lees een record bedrag maar nog niks gelezen hoeveel het is.
Smith heeft 825000 euro opgebracht zal dit wel rond de miljoen  zijn

Trainert!

1 centrale verdediger
1 linksback (bob ross is niet goed genoeg)
2 middenvelders met overzicht
spits
2 vleugelflitsers ala antonia en kallon

We zijn er dus nog lang niet

denistel

Citaat van: Trainert! op juni 17, 2025, 20:43:44
1 centrale verdediger
1 linksback (bob ross is niet goed genoeg)
2 middenvelders met overzicht
spits
2 vleugelflitsers ala antonia en kallon

We zijn er dus nog lang niet

mutte we nog 2 verkopen en diemers laten dan kunnen we winkelen

Scc0511

Is die Van Schuppen van Eindhoven niks voor ons? Prima stats. :thumbsup

upweer

Citaat van: Noordcambuur op juni 17, 2025, 19:44:11
ik lees een record bedrag maar nog niks gelezen hoeveel het is.

Lamboij kennende gaat hij hier niks over zeggen.
Zelfde als met Smit.

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op juni 17, 2025, 20:09:02
Smith heeft 825000 euro opgebracht zal dit wel rond de miljoen  zijn
oke top mooi bedrag  :thumbsup

Arno A

begroting 21 mln. dus ja wat schuiven ze?

Derkx R.H.

Citaat van: Arno A op juni 18, 2025, 10:29:23
begroting 21 mln. dus ja wat schuiven ze?
Van wie? Modena? Met begroting van 21 miljoen doe je in de serie B niets... Je vergist je waarschijnlijk met de selectie waarde van die lui..

Derkx R.H.

Wat ik heb begrepen is 1.2 miljoen ex bonussen, prima dus...

Gasgeve

Citaat van: Derkx R.H. op juni 18, 2025, 10:43:41
Wat ik heb begrepen is 1.2 miljoen ex bonussen, prima dus...
Heel mooi bedrag. Eindelijk cre?ren we transferwaarde op het veld. Alleen zo kan je vooruit.

fred

Citaat van: Gasgeve op juni 18, 2025, 11:22:30
Heel mooi bedrag. Eindelijk cre?ren we transferwaarde op het veld. Alleen zo kan je vooruit.

Zal ook wel mutte met een dikke hypotheek

Scc0511

Prima transfers tot dusver! Mooie opbrengst van Nyling ook. Denk dat we nu zelfs een beter centrum hebben centraal achterin dan vorig seizoen. Berkhout voetballend en Afoba verdedigend ook prima! :bav |:)

fred

Citaat van: Scc0511 op juni 18, 2025, 15:43:41Berkhout voetballend en Afoba verdedigend ook prima! :bav |:)

Dat zeker !
Nu de (links)back nog.

PePe

Is Bryant al definitief weg? Done Deal?

Specuveter

Schijnt helem??l rond te zijn!