Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicky Souren

Gestart door Peetts, mei 27, 2024, 21:04:08

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Citaat van: Oud Cambuur op februari 27, 2026, 22:36:55
Prima wedstrijd  van Nicky vandaag je zit wel als Diemers er niet bij is hij veel meer zichtbaar is en het spel ook verdelen kan
klopt. Maar wel veel minder diepte in zijn passes. Wil hem wel eens met Diemers zien met Akpaku er achter

Stiens

Gaat niet gebeuren denk ik, daar spelen we te aanvallend voetbal voor.

Specuveter

Prima onopvallende pot.

AL

Zeer sterk hoor.
Aanvoerdersbandje mag hij wel houden haha.

Eewal

Trainert!

Prima! Zo doorgaan!! ook met Diemers voor je

rody rules

topspeler om te hebben. is gebleven en pakt zijn kansen nu met beide handen aan. en toont zich toch als leider van dit team momenteel.

go nicky |:)

Derkx R.H.

Staat in de belangstelling van Roda SCC....

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op maart 25, 2026, 00:29:46
Staat in de belangstelling van Roda SCC....

Dat zal wel gevoelig liggen daar. Maar ik gun hem een prachtige stad. Hij heeft nooit gezeurd en nooit verzaakt.

Je kan fan zijn of niet, maar dit doet hij heel netjes

upweer

Citaat van: Lore op maart 25, 2026, 11:43:04
Dat zal wel gevoelig liggen daar. Maar ik gun hem een prachtige stad. Hij heeft nooit gezeurd en nooit verzaakt.

Je kan fan zijn of niet, maar dit doet hij heel netjes
openbaarlijk niet... maar ondertussen, ik heb wel eens wat opmerkingen gehoord als je op/rond trainingsveld staat haha

Lore

Citaat van: upweer op maart 25, 2026, 11:45:28
     openbaarlijk niet... maar ondertussen, ik heb wel eens wat opmerkingen gehoord als je op/rond trainingsveld staat haha

Het zou ook niet best zijn als hij het allemaal prima zou vinden!

Noordcambuur

Heeft hij nog een kontrakt  :?

sunderland

Souren speculeert over zijn toekomst. Was/ben wel fan van hem omdat ik denk dat er veel meer inzit. Maar goed dat komt er eigenlijk niet echt uit. Volgens mij past Souren niet in het voetbal van Plat. Als je daar de bal verovert moet je gelijk vooruit omdat anders het omschakel moment weg is en dat juist het voetbal wat Plat wil spelen. Dat is Souren zijn voetbal beslist niet. Vind Souren de laatste wedstrijden ook erg matig in het voetbal, hij kan veel sneller de bal vooruit spelen maar kiest voor zekerheid

Gasgeve

Citaat van: sunderland op april 10, 2026, 08:23:05
Souren speculeert over zijn toekomst. Was/ben wel fan van hem omdat ik denk dat er veel meer inzit. Maar goed dat komt er eigenlijk niet echt uit. Volgens mij past Souren niet in het voetbal van Plat. Als je daar de bal verovert moet je gelijk vooruit omdat anders het omschakel moment weg is en dat juist het voetbal wat Plat wil spelen. Dat is Souren zijn voetbal beslist niet. Vind Souren de laatste wedstrijden ook erg matig in het voetbal, hij kan veel sneller de bal vooruit spelen maar kiest voor zekerheid
Eens. Souren en Cambuur helaas geen goeie match. Al heeft die ook goede dingen voor ons gedaan, is het er nooit helemaal uit gekomen. Er zullen genoeg clubs zijn die hem op willen pikken.