Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicky Souren

Gestart door Peetts, mei 27, 2024, 21:04:08

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Lore op oktober 04, 2025, 13:00:44
Cambuur heeft gewoon niet het budget om posities driedubbel te bezetten. Dus zullen wij naar o21 moeten kijken (Nap) of met noodoplossingen moeten komen (Rolke). In de winter kijken wij dan verder

R?lke is wat mij betreft een no go. Ik zou daar altijd voor een verdediger gaan, dus dan nog eerder Jermoumi dan R?lke.

Laten we vooral hopen dat Souren gewoon fit blijft; dan is er weinig aan de hand |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sjaak

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 04, 2025, 13:01:22
Waarom die rare woordkeuze?

Is een Nederlands woord. Vaak gelieerd aan een vrouw met haar maandelijkse strubbelingen, maar in het algemeen ben je dan niet fit. Zal het een andere keer beter verwoorden.
Veel keuze is er dan tot de winterstop niet. Hopelijk blijft Souren fit, anders ben ik erg benieuwd hoe jullie dat zouden invullen. Paar suggesties gezien nu

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sjaak op oktober 04, 2025, 13:07:00
maar in het algemeen ben je dan niet fit. Zal het een andere keer beter verwoorden.

:thumbsup
Wanneer een man wordt beschuldigd van ongesteld zijn, wordt er dacht ik altijd bedoeld dat die zich aanstelt? Vandaar dat ik het een rare woordkeuze vond :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Citaat van: Lore op oktober 04, 2025, 13:00:44
Cambuur heeft gewoon niet het budget om posities driedubbel te bezetten. Dus zullen wij naar o21 moeten kijken (Nap) of met noodoplossingen moeten komen (Rolke). In de winter kijken wij dan verder

Helemaal waar en men heeft bewust gekozen om extra geld te steken in kwaliteit en dus minder geld over voor de breedte. En dat is ook wel aardig gelukt met Ferrah , Baouf en Sj?strand.

Dan last minute nog Nartey weg omdat er een heel goed bod kwam, ook begrijpelijk.


De Gast

En ze spelen allemaal niet (meer). Mercera, Nartey, Pauwels en Nieling (geblesseerd?).Toch wel bijzonder. En we missen ze ook niet. Dikke pluim voor Lars en co.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

speelde na een lastig begin wel goed vond ik vaak aanspeelbaar en draaide vaak
de goede kant uit.

oost

Souren speelde zoals die altijd speelt, niet goed niet slecht gewoon degelijk. Enige grote min punt van hem is dat hij altijd zo poot terugtrekt niet wenselijk voor een 6. Maar Rolke aub nooit meer als 6 :_schater

sunderland

Citaat van: denistel op oktober 04, 2025, 13:54:40
speelde na een lastig begin wel goed vond ik vaak aanspeelbaar en draaide vaak
de goede kant uit.
vond hem goed spelen. Vond Mulders de slechtste gisteren

Specuveter

Citaat van: sunderland op oktober 04, 2025, 15:07:31
vond hem goed spelen. Vond Mulders de slechtste gisteren
Galvez met afstand de slechtste(mijn mening)

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op oktober 04, 2025, 15:13:30
Galvez met afstand de slechtste(mijn mening)
klopt helemaal?

Josli

Citaat van: denistel op oktober 04, 2025, 13:54:40
speelde na een lastig begin wel goed vond ik vaak aanspeelbaar en draaide vaak
de goede kant uit.

Dit vind ik wel het grote manco. we hebben nu eindelijk verdedigers dit het middenveld in durven te spelen. Dan kiest Souren (anders dan Daan Visser) wel vaak voor de bal terug, omdat hij simpel weg niet open staat. Het is niet voor niks dat Mulders en Galvez dan slecht spelen. Die krijgen de bal dan telkens op de verkeerde positie waar door ze vast komen te staan en balverlies leiden. Toen Daan speelde, kregen ze de bal hoger op het veld en speelden ze veel beter. Kijk maar na. Als Souren speelt, komen Mulders en Galvez in de problemen. Ik vind Souren sowieso geen 6. Maar wie het wel zou moeten doen weet ik ook niet.

sunderland

Citaat van: Josli op oktober 05, 2025, 00:30:30
Dit vind ik wel het grote manco. we hebben nu eindelijk verdedigers dit het middenveld in durven te spelen. Dan kiest Souren (anders dan Daan Visser) wel vaak voor de bal terug, omdat hij simpel weg niet open staat. Het is niet voor niks dat Mulders en Galvez dan slecht spelen. Die krijgen de bal dan telkens op de verkeerde positie waar door ze vast komen te staan en balverlies leiden. Toen Daan speelde, kregen ze de bal hoger op het veld en speelden ze veel beter. Kijk maar na. Als Souren speelt, komen Mulders en Galvez in de problemen. Ik vind Souren sowieso geen 6. Maar wie het wel zou moeten doen weet ik ook niet.
Heo Josli, zou dit ook niet te maken hebben met dat Emmen zo speelde met 2 voorop en 2 daarachter vanuit de omschakeling want dat was namelijk het geval. Dan moet je op safe. Dat Mulders constant naar binnenkapt en balverlies leidt is dan Souren zijn schuld. Wat een onzin

Josli

Ik zeg ook niet dat het per definitie Souren zijn schuld is. Maar wel dat met hem erbij deze situaties vaker voorkomen. Natuurlijk moet Mulders dat anders oplossen. Maar nog veel liever heb ik dat Souren er vaker voor kiest om open te draaien. Ik kan je met de beelden erbij zeker 4 momenten in de wedstrijd aanwijzen dat hij open had kunnen draaien, maar kiest voor de bal terug. Misschien wordt hij ook gewoon niet goed gecoacht. Maar Visser durft dat dan toch veel vaker.

mark1989

Citaat van: Josli op oktober 05, 2025, 00:30:30
Dit vind ik wel het grote manco. we hebben nu eindelijk verdedigers dit het middenveld in durven te spelen. Dan kiest Souren (anders dan Daan Visser) wel vaak voor de bal terug, omdat hij simpel weg niet open staat. Het is niet voor niks dat Mulders en Galvez dan slecht spelen. Die krijgen de bal dan telkens op de verkeerde positie waar door ze vast komen te staan en balverlies leiden. Toen Daan speelde, kregen ze de bal hoger op het veld en speelden ze veel beter. Kijk maar na. Als Souren speelt, komen Mulders en Galvez in de problemen. Ik vind Souren sowieso geen 6. Maar wie het wel zou moeten doen weet ik ook niet.

Goed punt. Souren is niet echt een 6. Maar ik vind niet dat hij het slecht invult. Hij speelt ook naar zijn eigen mogelijkheden. Berkhout of Baouf zouden het wel kunnen misschien op die plek. Maar ik snap wel dat je hen niet uit hun positie wil halen. Dan verzwak je mogelijk de defensie als je spelers steeds van plek laat wisselen.
Ik denk dat we maar even moeten accepteren dat het zo is en misschien ontwikkeld Souren zich nog wel beter op de 6.