Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De allerlaatste: SC Cambuur - Helmond Sport

Gestart door Holwerd voor Cambuur, mei 03, 2024, 22:46:09

Vorige topic - Volgende topic

okkele

gaan we nou iedere keer bewust 2 zaken door elkaar halen?
1. je hebt de sfeer-mannen met gezichtsbedekking tijdens de fakkels
2. tokkievolk met bivakmutsen, biergooiers, relschoppers, stoere jongens.

dat zijn 2 hele verschillende groepen.
niks dan respect voor de sfeerploeg die er altijd veel tijd en geld in stoppen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Noordcambuur

Citaat van: okkele op mei 13, 2024, 00:21:36
gaan we nou iedere keer bewust 2 zaken door elkaar halen?
1. je hebt de sfeer-mannen met gezichtsbedekking tijdens de fakkels
2. tokkievolk met bivakmutsen, biergooiers, relschoppers, stoere jongens.

dat zijn 2 hele verschillende groepen.
niks dan respect voor de sfeerploeg die er altijd veel tijd en geld in stoppen.
klopt helemaal Okkele  :thumbsup

Vlampiep

Citaat van: okkele op mei 13, 2024, 00:21:36
gaan we nou iedere keer bewust 2 zaken door elkaar halen?
1. je hebt de sfeer-mannen met gezichtsbedekking tijdens de fakkels
2. tokkievolk met bivakmutsen, biergooiers, relschoppers, stoere jongens.
dat zijn 2 hele verschillende groepen.
niks dan respect voor de sfeerploeg die er altijd veel tijd en geld in stoppen.
Su ist mar krekt Okkele.

papier

Volgens mij is gezichtsbedekking ook letterlijk een reden om een stadionverbod te geven? Maar wellicht zit ik ernaast? Vuurwerk afsteken, prima allemaal wat mij betreft. Maar op het veld gooien, nee doe maar niet. Zelfde geldt voor op het veld lopen met een bivakmuts, dat is in alle gevallen onzinnig. Of je wordt gepakt en krijgt alsnog een SV, of het is geen probleem en je loopt toch wel een beetje voor lul (eerlijk waar, ik weet niet hoe ze eruit zien zonder bivakmuts dus dit is een gok van mijn kant) want iedereen mag het veld op zoals afgelopen vrijdag.

Viper


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Inferno-058

Citaat van: papier op mei 13, 2024, 14:22:13
Volgens mij is gezichtsbedekking ook letterlijk een reden om een stadionverbod te geven? Maar wellicht zit ik ernaast? Vuurwerk afsteken, prima allemaal wat mij betreft. Maar op het veld gooien, nee doe maar niet. Zelfde geldt voor op het veld lopen met een bivakmuts, dat is in alle gevallen onzinnig. Of je wordt gepakt en krijgt alsnog een SV, of het is geen probleem en je loopt toch wel een beetje voor lul (eerlijk waar, ik weet niet hoe ze eruit zien zonder bivakmuts dus dit is een gok van mijn kant) want iedereen mag het veld op zoals afgelopen vrijdag.
Je krijgt alleen een stadionverbod voor bivak als ze je te weten te identificeren, dan zou een steward naar je moeten gaan en de muts van je kop moeten trekken anders komen ze er niet achter. De kans dat dat gebeurd is klein.

De pakkans van een fakkel afsteken zonder bivak is wel groot.

papier

Citaat van: Inferno-058 op mei 13, 2024, 18:49:16
Je krijgt alleen een stadionverbod voor bivak als ze je te weten te identificeren, dan zou een steward naar je moeten gaan en de muts van je kop moeten trekken anders komen ze er niet achter. De kans dat dat gebeurd is klein.

De pakkans van een fakkel afsteken zonder bivak is wel groot.

Dat de kans klein is dat je hem krijgt snap ik, maar in principe geldt er een verbod op toch? Net zoals voor het betreden van het veld. Vanuit de bond is het ook wel jammer dat men zo tegen vuurwerk is, tegelijkertijd brengt men het op tv maar graag in beeld 'voetbalsfeer dit dat zus zo'. En vanuit supporterscollectieven zijn er ook legio mogelijkheden aangedragen met veilige(r) varianten maar daar wil men niet aan. Dan blijf je natuurlijk zo'n kat in muis spel houden.

sunderland

Filmpje; ons ideaal staat op YouTube. Fantastisch.! You ll never walk alone zo mooi. Otto skitterend

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik zat te denken, stel dat we de play offs hadden gehaald en in de laatste wedstrijd in het stadion waren uitgeschakeld zoals tegen MVV of Dordrecht....

Dan ben ik wel blij met deze afsluiting, past erg goed bij onze kutclub |:) |:) |:)
Henk, held, bedankt