Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De allerlaatste: SC Cambuur - Helmond Sport

Gestart door Holwerd voor Cambuur, mei 03, 2024, 22:46:09

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: sunderland op mei 09, 2024, 19:11:03
kom op Wiekie, niet blijven hangen. Kest oek zegge ? maar een elftal hest nog niet? . Blijf erbij dat ik ik alle vertrouwen hef in Lambooij. Hef niet vaak dat ik na 1 interview al vertrouwen in iemand hef. Bij hem wel en ik ben wel zo eigenwijs  om te zeggen dat mijn gevoel met mensen er niet vaak naast zit. |:)

Het kapitaal van een voetbalclub moet op het veld staan. Dat bedoel ik ermee te zeggen. Je kunt wel naar een prachtig nieuw mooi stadion verhuizen, maar zonder een goed elftal zit dat straks maar half vol. Ik maak mij grote zorgen, Lambooij komt op mij goed over, maar dat had ik met Etienne Reijnen ook. We gaan het zien.

denistel

Citaat van: V-man op mei 11, 2024, 00:15:27
Deze selectie toonde weer eens grotendeels het SCC shirt niet waardig te zijn. Billenknijpen tegen Helmond. Man o man met zo'n fanbase en mooie acties! Die ere ronde toonde wel SCC waardige spelers (weemoedig werd ik ervan). Het kan alleen maar beter worden de komende tijd!

ere ronde hek niks van zien met al die lui op het veld waarom moesten ze het veld op?
verder een geweldige avond gehad en bijna de lichten uitgedaan int hertje, dank allen

papier

Citaat van: wiekie1969 op mei 11, 2024, 06:13:32
Het kapitaal van een voetbalclub moet op het veld staan. Dat bedoel ik ermee te zeggen. Je kunt wel naar een prachtig nieuw mooi stadion verhuizen, maar zonder een goed elftal zit dat straks maar half vol. Ik maak mij grote zorgen, Lambooij komt op mij goed over, maar dat had ik met Etienne Reijnen ook. We gaan het zien.

Zoveel kapitaal hebben we niet XD tot twee jaar terug nog een negatief eigen vermogen XD

Vlampiep

Citaat van: sunderland op mei 10, 2024, 21:38:12
Smit wat ben jij vreselijk slecht !
Inderdaad, maar Henk nog slechter die laat Smit staan en haalt de beste man van ons van het veld,,Uldrikus er uit.  8P

Specuveter

Citaat van: Vlampiep op mei 11, 2024, 08:44:21
Inderdaad, maar Henk nog slechter die laat Smit staan en haalt de beste man van ons van het veld,,Uldrikus er uit.  8P
was een soort van publiekswissel denk ik
Gaat op zeker weg net als Breij.

Specuveter

Op Oost konden we niks verstaan van wat er allemaal gezegd werd na de wedstrijd
Bij de ereronde veel bekende gezichten
Hoogma Mols El Makrini Dijkstra Maulun Muhren Bangura  Dijkstra Zijlstra....meer?

wiekie1969

Citaat van: V-man op mei 11, 2024, 00:15:27
Deze selectie toonde weer eens grotendeels het SCC shirt niet waardig te zijn. Billenknijpen tegen Helmond. Man o man met zo'n fanbase en mooie acties! Die ere ronde toonde wel SCC waardige spelers (weemoedig werd ik ervan). Het kan alleen maar beter worden de komende tijd!

Elftal stond stijf vd zenuwen. Hadden ook totaal niet in de gaten dat die wedstrijd volkomen bijzaak was. Inherent aan het hele kut seizoen. Het ging om het afscheid van het stadion. Zelfs dat had dat slappe zooitje niet door.

EdsjeSCC

Het is gewoon een ongelooflijk slecht team. Hoe De Jong die kans n??t afmaakt, typisch. Zo slap. Als iemand erin trapt om een goed bod op Smit te doen? De groeten. In de opbouw best af en toe dat ze een mannetje uitspelen (Smand paar keer), maar ipv te versnellen lijkt het wel of Poll gewoon wacht tot die man weer terug kan komen en dan kan je weer opnieuw, weg overtal.
Johndly stond wel aardig in de buurt van zijn man die de goal maakte. Ottesen was zijn man op ongeveer 10 meter kwijt, waarbij de bal gelukkig via een speler tegen de paal kwam.

Wat een armoe

Holwerd voor Cambuur

Heb je misschien ook nog wat p?sitiefs te melden over gisteravond?
Zelfs jij moet ergens van hebben genoten toch :?

@ Wiekie.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op mei 11, 2024, 06:01:17
Dus dan gaat het beter? Moet het allemaal nog maar zien. 25 vd 38 wedstrijden dit seizoen niet gewonnen. Om te janken ist.

Ik denk dat jij pas positief bent als we de champignons league finale met 6-0, hebben gewonnen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Zuid1991

Na zo'n avond als gister moet je gewoonweg niet zeiken over het spel of individuen.
Hoop dat iedereen net zo genoten heeft als ik.
Vond het een fantastisch, waardig afscheid van de oude dame.
En nu, positief naar ons nieuwe onderkomen. |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Een wedstrijd is nog nooit zo snel voorbij gegaan als gisteren. Was de hele wedstrijd alleen maar aan het kijken. Je wist van te voren dat die 1-1 zou vallen, want dat past bij dit seizoen. Van de eerste wedstrijd in het bakstenen stadion met houten bankjes op de ere en zittribune in 1974 naar gisteren. 50 jaar geschiedenis afgesloten. Was er gisteren stil van en heb stilletjes genoten.
Henk, held, bedankt

okkele

#147
Wiekie.  :O
Wat een niveau weer.
dou komst d'r nooit.best niks meer dan een ramptoerist,lekker gal spuie negatief geval.
Zelfs na een dag als gister waar de wedstrijd bijzaak was.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Gast

Wiekie maakt zich gewoon zorgen. En terecht. We kenne niet nog eens een derde rampjaar beleven.

Maar gisteravond was wel prachtig. Al verbaas ik me wel over de hoodies en bivakmutsen die even voor de tijd het veld op gingen en vriendelijk werden verzocht weer aan de rand van het veld plaats te nemen, met hun hoodies en bivakmutsen nog op. Wat is dat voor softiebeleid. Waar is de beveiliging die ze hardhandig dr uitsmijt?

Bernardo

Voetbal was gister toch bijzaak, genoten van laatste keer Cambuurplein.  |:)