Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Toch een 2e elftal?

Gestart door Grijskijkert, mei 22, 2013, 09:48:20

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: grijskijker op mei 22, 2013, 13:06:09
Het is maar net hoe je het brengt Richard.. En ik zou eens gaan nadenken, als meerdere mensen zeggen dat je negatief overkomt, dat er misschien een kern van waarheid in zit..
Maar slimmer om op een training te komen daar krijgen spelers ritme van? Of met jouw in het hertje te zitten?
Ik vraag liever een breed publiek om hun mening en mee te denken..
Meedenken is aan jouw te veel gevraagd dus.. Jij zeikt liever spelers af die zonder ritme in moeten vallen...

je was net 4 seconden eerder  :D
Area 58

richard

Citaat van: grijskijker op mei 22, 2013, 13:06:09
Het is maar net hoe je het brengt Richard.. En ik zou eens gaan nadenken, als meerdere mensen zeggen dat je negatief overkomt, dat er misschien een kern van waarheid in zit..
Maar slimmer om op een training te komen daar krijgen spelers ritme van? Of met jouw in het hertje te zitten?
Ik vraag liever een breed publiek om hun mening en mee te denken..
Meedenken is aan jouw te veel gevraagd dus.. Jij zeikt liever spelers af die zonder ritme in moeten vallen...


Lees nu eens wat er staat man over negatief gesproken......ongelofelijk!!! Naar trainingen komen om eens met de staf te praten of naar hertje om met de staf oftewel TS te praten.......!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: richard op mei 22, 2013, 13:21:32

naar hertje om met de staf oftewel TS te praten.......!!
Dit stond er niet, maar maakt het nu wel duidelijker.. Maar misschien moet dat een keer, maar hoor ook graag wat de forumgangers er van vinden en dat er misschien andere of aanvullende ideeën zijn zodat ik dat dan ook kan meenemen in zo'n gesprekje..

Of vind jij dat we zonder 2e elftal kunnen?
IN HENK WE TRUST!!!

Clint

Ben je niet 'verplicht' om als eredivisieploeg een beloftenteam te hebben?

richard

Citaat van: grijskijker op mei 22, 2013, 13:38:04
Dit stond er niet, maar maakt het nu wel duidelijker.. Maar misschien moet dat een keer, maar hoor ook graag wat de forumgangers er van vinden en dat er misschien andere of aanvullende ideeën zijn zodat ik dat dan ook kan meenemen in zo'n gesprekje..

Of vind jij dat we zonder 2e elftal kunnen?

Nee natuurlijk niet maar ja geld hè, wedstrijdritme is zo belangrijk maar ja blijkbaar zit dat er niet bij onze club om het op de rit te krijgen misschien dat het lodeweges lukt....

Grijskijkert

Citaat van: richard op mei 22, 2013, 13:48:52
Nee natuurlijk niet maar ja geld hè, wedstrijdritme is zo belangrijk maar ja blijkbaar zit dat er niet bij onze club om het op de rit te krijgen misschien dat het lodeweges lukt....
Inderdaad geld, maar moet er dan niet naar creatieve oplossingen gezocht worden? Zodat er wel 1x in de  week(of 10 dagen) gespeeld kan worden..

En voor zo'n amateur vereniging moet het aantrekkelijk gemaakt worden zodat ze wel met een goed team komen..
IN HENK WE TRUST!!!

richard

Citaat van: grijskijker op mei 22, 2013, 14:04:17
Inderdaad geld, maar moet er dan niet naar creatieve oplossingen gezocht worden? Zodat er wel 1x in de  week(of 10 dagen) gespeeld kan worden..

En voor zo'n amateur vereniging moet het aantrekkelijk gemaakt worden zodat ze wel met een goed team komen..

Maar aantrekkelijk maken voor amateurs maakt niks uit die vinden potjes tegen cambuur leuk maar hun competitie gaat voor dus bij blessures of weet ik wat allemaal is de kans 99% dat ze afbellen en dat verzin ik niet dat is al zo vaak gebleken en dat geldt andersom ook voor cambuur.....!!

Ronnie tng

Citaat van: grijskijker op mei 22, 2013, 14:04:17
En voor zo'n amateur vereniging moet het aantrekkelijk gemaakt worden zodat ze wel met een goed team komen..

Wat zijn goede teams? Wil je serieus gaan oefenen dan moet je toch met minimaal 1e klassers/hoofdklassers voetballen. En dan nog zul je zien dat het verschil erg groot is om altijd serieus te oefenen. Dan komt er nog bij dat je keer op keer een goede tegenstander moet vinden. Ik vind het een onrealistisch plan, dat in het verleden ook al is gebleken.

Ik hoorde laatst een mooi plan van iemand, wat waarschijnlijk al te laat is. De nieuwe voetbalclub (leovardia) had als een soort amateurtak kunnen werken. Als je dan zorgt dat de 1e selectie op een goed niveau speelt dan kunnen de reserves/talenten daar groeien en wedstrijdritme op doen. Je hebt dan een goede trainingslocatie, eindelijk een keer een stabiele hoofdklasser/topklasser in Leeuwarden. Helaas zal dit plan nu ook onhaalbaar (ook door knvb) zijn waardoor we gewoon in een lastig pakket zitten.

Grijskijkert

Citaat van: richard op mei 22, 2013, 14:08:43
Maar aantrekkelijk maken voor amateurs maakt niks uit die vinden potjes tegen cambuur leuk maar hun competitie gaat voor dus bij blessures of weet ik wat allemaal is de kans 99% dat ze afbellen en dat verzin ik niet dat is al zo vaak gebleken en dat geldt andersom ook voor cambuur.....!!
Dus jij denkt dat een goed prijzenpakket niks uitmaakt, 25.000 euro,een oefenwedstrijd en noem nog maar een paar leuke dingen op.. Aanmelden is contract tekenen met boeteclausule je kan het op veel manieren indekken..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Ronnie tng op mei 22, 2013, 14:16:48
Wat zijn goede teams? Wil je serieus gaan oefenen dan moet je toch met minimaal 1e klassers/hoofdklassers voetballen. En dan nog zul je zien dat het verschil erg groot is om altijd serieus te oefenen. Dan komt er nog bij dat je keer op keer een goede tegenstander moet vinden. Ik vind het een onrealistisch plan, dat in het verleden ook al is gebleken.
Tegen minder tegenstanders kan je er druk opzetten door te zeggen minimaal 15-0 vanavond en anders de hele week extra lopen..

Je kan tegen bijvoorbeeld 3e,4e of 5e klassers ook 45 minuten spelen en dat 2x op een avond dus ,op 1 avond tegen 2 tegenstanders....
IN HENK WE TRUST!!!

jeff

We kunnen ook een supporters team opzetten en ze daar tegen laten oefenen.
Weet je zeker dat ze winnen met 15-0

Dokkumer

Citaat van: richard op mei 22, 2013, 12:57:01
Dokkumer dit is nu al zo vaak geprobeerd en zo vaak mislukt in al die jaren dat ik bij cambuur kom en het is gewoon een feit dat amateurclubs snel afbellen of met een belabberd elftal komen waardoor het nut van een wedstrijd vervalt!! Maar denk er lekker met z'n allen over na, slimmer is om je gezicht eens bij trainingen te laten zien(niet persoonlijk bedoeld) en het er dan eens over te hebben met de staf of na afloop in het hertje ipv hier op een forum want zodra je negatief bent volgens velen moet je je bek houden of weet ik wat.......nogmaals REALISTISCH DENKEN is niet negatief!!
Klopt en dat was een ander systeem dan dat je nu krijgt. Nu gebeurt er ook niks en dat vind ik geen gezonde situatie rondom onze mooie club. Als het niet op deze manier lukt zou je weer om externe sponsoren moeten gaan zoeken om een beloftenelftal neer te zetten, want dat het noodzakelijk is dat die er komt ben je hopelijk wel met me eens ;)

Een training zit er helaas niet in ivm werk, na afloop in het Hert ben ik ook altijd weer afhankelijk van anderen.

Er is een verschil in negatief, realistisch of constructief bijdragen.. Het jammere is dat er zoveel negatief realistische bijdragen zijn, daar kom je ook niet verder mee...

Sonnema

Citaat van: grijskijker op mei 22, 2013, 14:46:38
Tegen minder tegenstanders kan je er druk opzetten door te zeggen minimaal 15-0 vanavond en anders de hele week extra lopen..

Je kan tegen bijvoorbeeld 3e,4e of 5e klassers ook 45 minuten spelen en dat 2x op een avond dus ,op 1 avond tegen 2 tegenstanders....

Van extra lopen wordt je geen betere voetballer hoor  :_schater
Maar welke club wil tegen cambuur 45 minuten voetballen??? En zoals er al aan is gegeven zul je echt tegen topklassers en hoofdklassers moeten voetballen want onder weerstand wordt je gewoon beter. Alles valt en staat met geld en dat is er gewoon niet bij Cambuur. En dan kunnen we wel roepen over sponsoren zoeken er moet wel plek zijn voor sponsoren in het stadion en zelfs dat is al een groot probleem. Met verschillende dingen loopt Cambuur al tegen problemen aan, maar ze doen hun best.

Grijskijkert

Citaat van: Sonnema op mei 22, 2013, 18:24:28
Van extra lopen wordt je geen betere voetballer hoor  :_schater
Maar welke club wil tegen cambuur 45 minuten voetballen??? En zoals er al aan is gegeven zul je echt tegen topklassers en hoofdklassers moeten voetballen want onder weerstand wordt je gewoon beter. Alles valt en staat met geld en dat is er gewoon niet bij Cambuur. En dan kunnen we wel roepen over sponsoren zoeken er moet wel plek zijn voor sponsoren in het stadion en zelfs dat is al een groot probleem. Met verschillende dingen loopt Cambuur al tegen problemen aan, maar ze doen hun best.
Nou Peter zal het uitleggen,(bijna) elke voetballer heeft een hekel aan een week trainen zonder bal,dus vandaar extra lopen..
En het gaat er niet om om direct beter te worden maar dat spelers ritme op doen, een waarom 45 minuten dan kunnen de lagere klassen(3,4 en 5e) meer weerstand bieden..
En als je het nieuws hebt gevolgd, dan weet je dat er qua sponsors veel nieuwe aanmeldingen zijn...

En wat Dokkumer al eerder zei..Er is een verschil in negatief, realistisch of constructief bijdragen.. Het jammere is dat er zoveel negatief realistische bijdragen zijn, daar kom je ook niet verder mee...
IN HENK WE TRUST!!!