Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie 24/25

Gestart door upweer, april 12, 2024, 17:51:25

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: De Gast op mei 27, 2024, 20:40:33
Poeh 37 al, bijna 38. Nou ja als supersub of derde spits misschien eens een keer een speler die wel iets teweeg kan brengen. Zou ook wel eens leuk zijn.
en hij is in de kleedkamer ook de baas

vialli

Niet meer aan beginnen  :zucht
Dat soort overjarige spelers heeft al genoeg geld gekost.

Grijskijkert

@fctjabby
SCCambuur is ge?nteresseerd in Bryant Nieling. De verdediger wordt nu door #FortunaSittard verhuurd aan #MVV, maar de Friezen hopen hem deze zomer te strikken.

Eerder nieuws over interesse van #FCVolendam en #PECZwolle kunnen wij ook bevestigen.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: papier op mei 27, 2024, 20:44:02
Prima dan, is nog behoorlijk fit en is in principe qua slimheid en inzicht nog boven categorie. Maar wel in die zin ?afgetakeld? dat we Smit zonder problemen eerste spits kunnen maken.
niet mee eens Smit is erg beperkt, daar kom je voetballend zoveel mee te kort

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 27, 2024, 21:03:55
Als je 2 klasbakken op de vleugels hebt kan Smit prima, maar ik verwacht niet dat hij blijft..
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2024, 21:03:28

@fctjabby
SCCambuur is ge?nteresseerd in Bryant Nieling. De verdediger wordt nu door #FortunaSittard verhuurd aan #MVV, maar de Friezen hopen hem deze zomer te strikken.

Eerder nieuws over interesse van #FCVolendam en #PECZwolle kunnen wij ook bevestigen.
Gaan we nu ineens heel MVV leegkopen?

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op mei 27, 2024, 21:17:02
daar hebben we makkelijk van gewonnen in de competitie en de beker.

Destroyer

Citaat van: Specuveter op mei 27, 2024, 21:17:02

Tel jij er 26 dan? Ik maar 2!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: sunderland op mei 27, 2024, 21:01:39
en hij is in de kleedkamer ook de baas

Ik denk ook zeker dat hij natuurlijk een bak ervaring en aansturing mee neemt. Leeftijd hoeft niet uit te maken.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: sunderland op mei 27, 2024, 21:03:55

Kan wel doelpunten maken. Zet je hem in z?n kracht dan is hij eerste spits in mijn ogen. Je moet hem niet, zoals Van Kaam dit seizoen, dingen laten doen die hij niet kan. Dat is voor niemand mooi.

Gezien z?n afgelopen seizoen verdiend hij mi. Een kans als eerste spits. Doe je dat niet dan vernietig je kapitaal. Alternatief is hem verkopen, maar goed dat zie ik ook niet zo snel gebeuren gezien z?n beperkingen.

Stiens

Smit kun je na afgelopen seizoen beter verkopen, daar kun je nu nog wat geld voor vangen. Clubs kijken toch vaak naar het aantal doelpunten. Daarna inzetten op een meer voetballende spits a la M?hren.

sunderland

Citaat van: papier op mei 27, 2024, 21:22:52
Kan wel doelpunten maken. Zet je hem in z?n kracht dan is hij eerste spits in mijn ogen. Je moet hem niet, zoals Van Kaam dit seizoen, dingen laten doen die hij niet kan. Dat is voor niemand mooi.

Gezien z?n afgelopen seizoen verdiend hij mi. Een kans als eerste spits. Doe je dat niet dan vernietig je kapitaal. Alternatief is hem verkopen, maar goed dat zie ik ook niet zo snel gebeuren gezien z?n beperkingen.
wil niet zeuren maar iedere eerste bal aanname is waardeloos. En dat is toch erg belangrijk in het voetbal

oost

Mag hopen dat Cambuur ook 1 of 2 echt goede voetballers gaat aantrekken? De huidige namen die genoemde worden krijg ik het niet warm of koud van ;(

Trainert!

Citaat van: Destroyer op mei 27, 2024, 21:19:28
Tel jij er 26 dan? Ik maar 2!

2 teveel. Deze spelers gaan je niet beter maken.

sunderland

Citaat van: oost op mei 27, 2024, 22:01:35
Mag hopen dat Cambuur ook 1 of 2 echt goede voetballers gaat aantrekken? De huidige namen die genoemde worden krijg ik het niet warm of koud van ;(
de Leo Driessen van Leeuwarden