Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Andy King

Citaat van: Voorstopper op mei 26, 2026, 12:26:53
Wie zegt dat hij mindere voorwaarden krijgt? Hij is 2 jaar jonger dan Diemers dus mogelijk wel een contract voor 2 jaar (met optie voor 1 extra)
Denk eerder dat salaris misschien nog wel een dingetje kan worden.

Tsja, je kan niet iedere speler voor een appel en een ei binnenhalen. Er zal dus ook een goed salaris moeten worden geboden. De een wat meer dan de ander.

sunderland

Citaat van: Andy King op mei 26, 2026, 12:50:22
Tsja, je kan niet iedere speler voor een appel en een ei binnenhalen. Er zal dus ook een goed salaris moeten worden geboden. De een wat meer dan de ander.
dat kan niet! We kunnen geen goede salarissen bieden voor eredivisie begrippen. We zullen samen met Telstar de ondersten zijn wb salaris

justremco

Citaat van: sunderland op mei 26, 2026, 12:57:30
dat kan niet! We kunnen geen goede salarissen bieden voor eredivisie begrippen. We zullen samen met Telstar de ondersten zijn wb salaris

Als dat echt zo zou zijn hadden ze intern niet de doelstelling gehad om bovenkant rechterrijtje te spelen want dat is dan totaal niet realistisch

666

Telstar wist zich wel te handhaven met een laag salarishuis  :devil

Wie zei ook alweer "Ik heb een zakgeld nog nooit zien scoren"  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Andy King

Citaat van: 666 op mei 26, 2026, 13:23:32
Telstar wist zich wel te handhaven met een laag salarishuis  :devil

Wie zei ook alweer "Ik heb een zakgeld nog nooit zien scoren"  8)

Als ik het goed begrepen heb ligt onze ambitie wat hoger dan alleen handhaving.
En als je de concurrentie aan moet met andere clubs is zo'n zak(je) geld toch wel belangrijk.

Bankzitter

Het verhaal van geen budget horen we al zolang ik bij Cambuur kom. Dan moeten we maar wat inventiever zijn. Bijvoorbeeld met goede opleidingstrajecten( geld in het normale bedrijfsleven wel als pre).

Oud stadion met kunstgras is geen beletsel meer.

Voorstopper

Dat is momenteel volgens mij ook nog erg lastig. Ik ga ervan uit dat Baouf wel vertrekt voor een mooie transfersom, afhankelijk van of hij op het WK in actie komt of niet. Een deel van die opbrengst kan vervolgens weer worden ge?nvesteerd in de selectie. Ook op die manier kan Cambuur stappen zetten wat betreft de begroting.

sunderland

Als je Diemers al niet een normale aanbieding kan doen weet ik genoeg. We hadden in kkd 5e begroting.
Lars is inventief en er komt heus wel een goede selectie. Wel jammer dat Willem 2 nu in ons vaarwater komt want die betalen simpelweg veel meer salaris

michello

Van meerdere kanten komt toch de naam Jetten. Knap hoor, die had ook zo naar Groningen of Sparta gekund.

michello

Binnen. Grote klasse. #Jetten.

TheDutchman


wacko jacko

Citaat van: zeewolde op mei 16, 2026, 22:25:38
Wel een beetje bij de tijd blijven Wacko!
Anders moet je je maar weer eens in het mooie Zeewolde melden, hou ik je wel op de hoogte van al het nieuws. :_schater

Hoe zat het ook weer Duitser. Geen goede herinneringen overgehouden aan je trainer Wacko in Zeewolde.

En die spekjesvreter kan beter gaan werken bij Corncorp in Irnsum.  :wall

gobo

Citaat van: wacko jacko op mei 26, 2026, 16:37:14
Hoe zat het ook weer Duitser. Geen goede herinneringen overgehouden aan je trainer Wacko in Zeewolde.

En die spekjesvreter kan beter gaan werken bij Corncorp in Irnsum.  :wall
Dit is een post waar geen touw aan vast is te knopen. Maar het is vast heel erg inhoudelijk...
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

zeewolde

Citaat van: wacko jacko op mei 26, 2026, 16:37:14
Hoe zat het ook weer Duitser. Geen goede herinneringen overgehouden aan je trainer Wacko in Zeewolde.

En die spekjesvreter kan beter gaan werken bij Corncorp in Irnsum.  :wall
haaha,  ik liep je te stangen omdat dat bericht van Jetten al een paar dagen eerder geplaatst was.

En wat moet ik van jou geleerd hebben? :_schater

zeewolde

Citaat van: gobo op mei 26, 2026, 17:12:00
Dit is een post waar geen touw aan vast is te knopen. Maar het is vast heel erg inhoudelijk...
ik vond het vrij duidelijk :_schater