Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Schijnt morgen nieuwe speler bekend gemaakt te worden
Wie weet ik (nog ) niet
De namen Jetten Rijkhof en Kallon zingen rond

PePe

#58531
Louka Vanderbruggen, foto presentatie staat op X

Specuveter

Citaat van: PePe op mei 25, 2026, 18:39:48
Louis Vanderbruggen, foto presentatie staat op X
Nee dit word een andere speler.

michello

Jetten zou wel een stunt zijn hoor. In 2024 nog het talent van de toekomst. Wel (officieel) een linksback, dus alweer? Of hebben we andere plannen met hem?

Specuveter

Het zou gaan om Jetten of Rijkhof

Eewal

Ik hoorde van de groothandel dat ze vandaag flink wat mascarpone moesten leveren bij vd Valk.

DeBruyne

Citaat van: zeewolde op mei 25, 2026, 16:34:51
Te oud

Nu Diemers weg gaat zul je toch wat ervaring terug moeten halen. Monteiro is 32 jaar, international, goede passer en goed in de duels. Bovendien is hij wel een 'loper' (box to box).

Graag..

Eewal

Streek en Monteiro terug, ik ben voor.

DeBruyne

En Monteiro is ook nog eens transfervrij

Oud Cambuur

Citaat van: Specuveter op mei 25, 2026, 19:48:00
Het zou gaan om Jetten of Rijkhof
Beide lijkt mij niet re?el rijkhof heeft nog een doorlopend contract dus die is het zoiezo niet en Jetten lijkt mij ook niet we hebben al 2 linksbacks p

Eewal

Citaat van: Oud Cambuur op mei 25, 2026, 20:08:41
Beide lijkt mij niet re?el rijkhof heeft nog een doorlopend contract dus die is het zoiezo niet en Jetten lijkt mij ook niet we hebben al 2 linksbacks p
rijkhof speelt bijna niet, kan me voorstellen dat hij graag weg wil. we hebben wel vaker een transfersom betaald.

zeewolde

Citaat van: DeBruyne op mei 25, 2026, 20:04:39
Nu Diemers weg gaat zul je toch wat ervaring terug moeten halen. Monteiro is 32 jaar, international, goede passer en goed in de duels. Bovendien is hij wel een 'loper' (box to box).

Graag..

Zou Monteiro wel voor een 1 jarig contract willen komen?

Lore

Citaat van: Johan-12 op mei 25, 2026, 13:47:21
Wat is ons beleid?
Je krijgt nooit 16 spelers waar je wat aan kan verdienen.
Je hebt ook meer ervaren spelers nodig, waardoor jongere spelers meer waard worden. Het team speelt dan ook beter.  Los van die hele Diemers discussie over geld of contractduur.

Klopt. Maar lambooij zegt dat de buitenspelers posities zijn die waar het mogelijk is om waarde te cre?eren. Dan zou je juist op deze posities jongere spelers verwachten

YellowBlue

Citaat van: Eewal op mei 25, 2026, 20:17:22
rijkhof speelt bijna niet, kan me voorstellen dat hij graag weg wil. we hebben wel vaker een transfersom betaald.
Rijkhoff speelt alles toch? Of hebben we het over verschillende spelers?

Oud Cambuur

Citaat van: Eewal op mei 25, 2026, 20:17:22
rijkhof speelt bijna niet, kan me voorstellen dat hij graag weg wil. we hebben wel vaker een transfersom betaald.
Daar gaat het niet om als hij komt is het pas na 22 juni en niet komende week dat kan alleen om een Transfervrije speler gaan