Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: PePe op mei 21, 2026, 10:56:19
Is Lambooij met vakasie of su? (dr gebeurt niks)

Transfermarkt gaat officieel pas op 22 juni open. Dan mag je pas spelers overschrijven welke niet transfervrij zijn.
Daarvoor mag je al spelers foe transfervrij zijn vastleggen, maar die zullen nu ook nog wel wachten.
Competities zijn overal nog bezig, en met een WK komt alles pas veel later op gang.
Heb geduld.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Poetser

Het feit dat mensen denken dat er niet keihard achter de schermen wordt gewerkt aan een goede eredivisie waardige selectie verbaasd mij.

Bankzitter

Vooral de scouting zal druk zijn geweest... overal was nog volop competitie terwijl wij de promotie al binnen hadden . Ideaal om spelers te gaan bekijken.

sunderland

Citaat van: Poetser op mei 21, 2026, 12:19:07
Het feit dat mensen denken dat er niet keihard achter de schermen wordt gewerkt aan een goede eredivisie waardige selectie verbaasd mij.
:_schater :_schater :_schater

YellowBlue

Citaat van: Poetser op mei 21, 2026, 12:19:07
Het feit dat mensen denken dat er niet keihard achter de schermen wordt gewerkt aan een goede eredivisie waardige selectie verbaasd mij.
Ja, niet te geloven. Dus we breken sinds 2 jaar keer op keer transferrecords, iedereen roemt onze scouting en TM dat ze spelers als Baouf, Ferrah en Sj?strand konden halen en nu is er opeens paniek? Ik vind het ook jammer dat Diemers niet blijft, maar ben blij dat ze niet zwichten onder de druk die hij via de media (voor de 2e keer in een jaar tijd) op de directie neer heeft gelegd. Overigens heeft Diemers zelf de stekker er uit getrokken. Misschien was hij wel bang dat hij de 25 wedstrijden niet ging halen om een 2e contractjaar te halen? Voor dat geld halen we misschien wel weer 2 talenten die boven de miljoen worden verkocht, wie zal het zeggen? De lijstjes zijn echt al lang klaar, maar er is een hoop te doen. Als nr 1 niet wil of onhaalbaar blijkt, schakel je door naar nr. 2 enz., dat kost gewoon tijd.
Bovendien is het is nog maar eind mei, dus een beetje geduld zou wel op zijn plaats zijn.

Scc0511

Thomas Ouwejan, is dat niet wat voor ons?

zeewolde

Citaat van: Scc0511 op mei 22, 2026, 20:40:55
Thomas Ouwejan, is dat niet wat voor ons?

Diw moet iets meer dan 30% inleveren:

Thomas Ouwejan (?750.000) komt aardig in de buurt van dit bedrag, terwijl ook Philippe Sandler boven de vijf ton zit.

Lowieke

Citaat van: YellowBlue op mei 21, 2026, 13:48:35
Ja, niet te geloven. Dus we breken sinds 2 jaar keer op keer transferrecords, iedereen roemt onze scouting en TM dat ze spelers als Baouf, Ferrah en Sj?strand konden halen en nu is er opeens paniek? Ik vind het ook jammer dat Diemers niet blijft, maar ben blij dat ze niet zwichten onder de druk die hij via de media (voor de 2e keer in een jaar tijd) op de directie neer heeft gelegd. Overigens heeft Diemers zelf de stekker er uit getrokken. Misschien was hij wel bang dat hij de 25 wedstrijden niet ging halen om een 2e contractjaar te halen? Voor dat geld halen we misschien wel weer 2 talenten die boven de miljoen worden verkocht, wie zal het zeggen? De lijstjes zijn echt al lang klaar, maar er is een hoop te doen. Als nr 1 niet wil of onhaalbaar blijkt, schakel je door naar nr. 2 enz., dat kost gewoon tijd.
Bovendien is het is nog maar eind mei, dus een beetje geduld zou wel op zijn plaats zijn.
Resultaten uit het verleden  bieden geen garantie voor de toekomst.

Bankzitter

Waarom niet? Pauwels of Baouf waren geen toevalstreffer, die stonden al langer op de radar.

Ze trekken geen namen uit een hoge hoed. Er is een team dat volgens een bepaalde methode werkt. Er wordt data en programma?s gekocht. Er is een netwerk opgebouwd oa met City. Gesprekken met spelers worden goed voorbereid.

Dezelfde werkwijze aanhouden geeft goede kans op weer prima spelers.

Specuveter

Cambuur in gesprek met speler welke hier reeds heeft gespeeld.....

Bens

Citaat van: Specuveter op mei 24, 2026, 16:12:14
Cambuur in gesprek met speler welke hier reeds heeft gespeeld.....
van der Streek?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Specuveter op mei 24, 2026, 16:12:14
Cambuur in gesprek met speler welke hier reeds heeft gespeeld.....

Diemers?  :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Derkx R.H.

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 24, 2026, 16:41:29
Diemers?  :devil
Je bent me net voor :zweep(maar voor Diemers is hij wat te bruun)

michello

Citaat van: Specuveter op mei 24, 2026, 16:12:14
Cambuur in gesprek met speler welke hier reeds heeft gespeeld.....

Issa Kallon :proost

Eewal

Citaat van: Specuveter op mei 24, 2026, 16:12:14
Cambuur in gesprek met speler welke hier reeds heeft gespeeld.....
Cambuur 3.0 met Sylvester!